تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۷
کد مطلب : ۴۵۴۵۳۹
در گفت‌وگو با چند چهره شاخص کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هدایت‌خواه: مسوولان قدردان این مردم باشند / شهابی‌فر: تروریست‌ها مجازات خواهند شد / سید مسعود حسینی: مُر قانون باید نسبت به آمرین و عاملین حوادث اخیر اعمال شود / پناهی: انقلاب ما از این گردنه هم عبور خواهد کرد

۶
۰
هدایت‌خواه: مسوولان قدردان این مردم باشند / شهابی‌فر: تروریست‌ها مجازات خواهند شد / سید مسعود حسینی: مُر قانون باید نسبت به آمرین و عاملین حوادث اخیر اعمال شود / پناهی:  انقلاب ما از این گردنه هم عبور خواهد کرد
کبنا ؛دیدگاه‌ها و نظرات مختلفی پیرامون حوادث، اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر کشور مطرح می‌شود. در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه که دو موتور سوار مردم و مأموران را به رگبار بستند، چهار مرد، یک کودک 9 ساله و یک زن به شهادت رسیدن و بیش از 10 نفر هم مجروح شدند.  سید مسعود حسینی (استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و نماینده دوره چهارم مجلس)، ستار هدایت‌خواه (نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس ) شیخ صفدر پناهی (مدیر حوزه‌های علیمه کهگیلویه و بویراحمد) و سردار شهابی‌فر (فرمانده اسبق سپاه فتح) نظرات خود را پیرامون حوادث تروریستی شهرهای اصفهان، ایذه و شیراز مطرح کردند.
سید مسعود حسینی‌_ نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی و استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حوادث تروریستی (شیراز، اصفهان و ایذه)، می‌گوید: هر عمل تروریستی و اغتشاش محکوم است و باید با جاسوسان و تروریست‌ها و افرادی که به حیثیت نظام و مردم لطمه می‌زنند، برخورد ویژه شود.
حسینی افزود: هیچ مماشاتی از ناحیه دستگاه‌های رسیدگی‌کننده قابل قبول نیست و مُر قانون باید نسبت به اغتشاشگران، پادو‌های دشمن، جاسوسان، آمرین و عاملین‌شان اعمال شود.
وی ابراز داشت: تا آخرین قطره خون و آخرین نفس از اهداف متعالی نظام دفاع می‌کنیم و فدایی رهبر هستیم.
حسینی عنوان کرد: همه ما آماده شهادت هستیم و مطمئن باشند، ره به جایی نخواهند برد، زیرا که همه نیرو‌های امنیتی، بسیجی و دلسوزان نظام در صحنه خواهند بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی_ مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد_ در این باره می‌گوید: همانطوری که می‌دانید، دنیای استکبار این اقدامات را برای براندازی نظام طراحی کرده و با بهانه کردن مرگ مهسا امینی، سعی کرده که اعتراضاتی را در جامعه شکل بدهد. به دنبال آن کشته‌سازی‌ها شکل گرفت. الحمدالله به بن‌بست خورده‌اند. آنها با کمک تجزیه‌طلبان، مزدوران داخلی و افراد فریب‌خورده سعی دارند که ناامنی در ایران به وجود بیاورند و به تعبیر خودشان جنگ داخلی راه بیندازند. دنیای استکبار سرویس‌های جاسوسی و تمام افرادشان را سازماندهی کردند که آل سعود هم پشت سر این جریان هستند. طبیعتاً مقابله با این ناامنی‌ها کار ساده‌ای نیست.
وی در ادامه افزود: نیرو‌های امنیتی و نظامی ما تاکنون هوشیاری و صبور‌ی کرده‌اند و تا این لحظه برخورد نظامی نکرده‌اند که خدای نکرده مردم آسیب ببینند و یا دشمن به هدف خودش که در خیابان‌ها با ما بجنگند، برسد.
حجت‌الاسلام پناهی افزود: مردم ما باید صبورانه ضمن مطالبه برای برخورد جدی با این عوامل ناامنی، تحمل داشته باشند و به عزیزان ما [نیروهای انتظامی و امنیتی] اجازه دهند تا آن طراحی‌هایی که مدنظرشان است، به کار گیرند.
وی تأکید کرد: اگر در رابطه با کشته شدن هموطنان بی‌گناه بی‌تفاوت بمانیم و مطالبه نکنیم خلاف است و می‌بایست از نیرو‌های امنیتی و نظامی بخواهیم جلو آن‌ها را بگیرند و از طرف دیگر اگر از نیرو‌های امنیتی و نظامی بخواهیم که با اغتشاش‌گران در صحنه برخورد بکنند، شاید بازی کردن در پازل دشمن باشد و آن چه که دشمن می‌خواهد به وقوع بپیوندد.
مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید با هوشیاری، نیرو‌های امنیتی در سایه همکاری مردم، با کسانی که می‌خواهند امنیت کشور ما را به مخاطره بیندازند، برخورد کنند.
وی عنوان کرد: خواست عموم مردم استان و روحانیت مقابله هوشمندانه با این جریانات است و با نیرو‌های امنیتی همکاری خواهند داشت تا بر آن‌ها غالب شویم.
حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: ما سابقه این جریانات را در دهه ۶۰ از جمله؛ اقدامات تجزیه طلبان، منافقین خلق و کمونیست‌ها و کشتار‌های مردمی را داریم با اینکه در اوایل انقلاب توان نظامی کشور کافی نبود و ابزارهای کنونی را در اختیار نداشتیم، اما بر آن‌ها پیروز شدیم و به فضل الهی انقلاب ما از این گردنه هم عبور خواهد کرد.
سردار عوض شهابی‌فر_ فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور، گفت: اینگونه رفتار‌ها در هیچ جای دنیا پسندیده نیست و اتاق فکر این اغتشاشات آمریکا، اسرائیل، عربستان، انگلیس و همه معاندان هستند که شبیخون بزرگ رسانه‌ای در ارتباط با این قضایا به راه انداخته‌اند.
شهابی‌فر افزود: عده‌ای اندک فریب خورده و بی‌فکر تحت تأثیر القا‌ء رسانه‌های بیگانه قرار گرفته و به خیابان‌ها می‌ریزند و اقدامات نسنجیده‌ای انجام می‌دهند که به نفع خود و مردم نیست.
فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ملت ایران آگاه و بیدار است و مردم ولایی آن در کنار انقلاب همیشه‌ ایستاده‌اند و از آن پشتیبانی می‌کنند.
وی تأکید کرد: تروریست‌ها مجازات خواهند شد و دشمنان پشت سر این جریانات هم مدت‌های زیادی است که رسوا شده است.
شهابی فر ادامه داد: بار‌ها ایران نقشه آمریکا و دیگر معاندان را در سوریه، یمن، فلسطین و عراق نقش بر آب کرده و آن‌ها را شکست داده است.
ستاره هدایت‌خواه_ نماینده اسبق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس_ در این باره، گفت: حادثه تروریستی ایذه ماهیت اصلی جریانات ضد انقلاب را به نمایش گذاشته و این‌ها دشمن همه ملت‌اند و اهداف انسانی ندارند.
هدایت خواه افزود: شعار ایران دوستی آن‌ها، پر از دروغ و فریب است و نشان دهنده این است که به آخر خط رسیده‌اند و ماهیت تروریستی و ضد بشری خود را به نمایش گذاشته‌اند.
وی تأکید کرد: دشمنان در سال‌های اوایل انقلاب، سال‌های 60، هم دست به چنین اقداماتی زدند و بیش از پیش منفور ملت ایران شد‌ند و نتیجه نگرفتند.
هدایت خواه عنوان کرد: خون بیگناهانی که به زمین ریخته شده، ملت ایران را بیدارتر کرده و حقانیت انقلاب را بیشتر نشان داده و درخت انقلاب را تنومند‌تر کرده است و دشمن از این اقدامات و ترورهای کور هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
نماینده اسبق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در ادامه گفت: مردم عزیز ما نیز باید همانند گذشته بصیرت خود را حفظ کنند و اسیر این فتنه‌ها و فتنه‌گران نشوند و بدانند که این فتنه‌ها توسط دشمنان این ملت طراحی شده و عناصر خائین داخل کشور این فتنه را حمایت می‌کنند. 
وی با تاکید بر اینکه بصیرت و آگاهی دادن در جامعه امروز ضرورت دارد، خاطر نشان کرد: مسوولان باید با تقویت دستگاه‌های امنیتی، جلوی اقدامات و حرکت‌های کور را بگیرند و در کنار حفظ امنیت و مقابله با تروریست‌ها و جریان‌هایی که امنیت کشور را به خطر انداخته‌اند، برای رفع مشکلات مردم که اینچنین ایستادگی کرده‌اند، تلاش کنند و در واقع قدردان این ملت باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Canada
خسته نبين مشكلات حل كرددين
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت کبنا لطفا لطفا لطفا نظرات اینجانب را منتشر بفرما چون چندین ماه هست هر چه نظر میدم هیچ کدوم از آنها منتشر نمیشه
آقای پناهی خودت هم خوب میدونی که این مردمی که میان تو خیابان نه به خاطر مهسا امینی هستند ونه از طرف امریکا وعربستان فرا خوانده میشن
اینها همش بخاطر فقر وبدبدختی و مشکلات اقتصادی خودشان واز طرفی بخاطر بی عدالتی فساد رشوه تبانی ....... هستند بابا امریکا کجا بود مگه امریکا بی کاره
اگر بجای این حرفا از دولت قبل حمایت می‌شد که برجام درست می‌شد هم مشکلات اقتصادی مردم تا حدودی زیاد مرتفع می‌شد هم این دولت فعلی که قبلا جز منتقدین برجام بود الان مجبور نبود التماس کنه ‌که همون برجامی که حرام بود الان تو حکومت خودشون به نتیجه برسه
هر وقت مردم میبینن که افرادی حقوق‌های نجومی میگیرن ولی اونا تو گرفتن روغن ودارو ونان شبشون موندن میان تو خیابون
پس الکی نگید امریکا و انگلیس و عربستان
یه مقدار انصاف داشته باشیم
مردم
Iran, Islamic Republic of
عملکرد شما وامثال شماها مردم را به این روز انداخت که امنیت هم دیگه نداریم نمیخواد الکی دلسوزی کنید بذارید ودردخمو بمیریم آقایون نظریه پرداز الکی خودتونو تحویل میگیرید
Iran, Islamic Republic of
اگر اینا شاخص استانن باید فاتحه استانو خوند
Iran, Islamic Republic of
کی گفته هدایتخواه .مسعودحسینی .وصفدرپناهی چهرشاخص،استان هستن ...اینا ازنظرخودشون چهره شاخص هستن ...پیش مردم استان اصلا بعنوان چهره نگاه نمی کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنانیوز و دکتر هدایت‌خواه و سردار شهابی فر
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1