تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۲۲۷۷۵
رییس کمیسیون تحقیق:

دفاع رئیس کمیسیون تحقیق از تصویب اعتبارنامه تاجگردون /تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم /براساس اسناد متقاعد شدیم و رأی دادیم

۱۳
۲
از تصمیم کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه تاجگردون دفاع می‌کنیم /  تمامی اسناد بررسی شده است
کبنا ؛
 
رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی اسناد و مدارک معترضین به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته گفت که کمیسیون تحقیق از تصمیم خود در تأیید اعتبارنامه منتخب گچساران دفاع می‌کند.
ایسنا نوشت: علی‌اصغر خانی با اشاره به اظهارات برخی معترضین به اعتبارنامه منتخب گچساران مبنی بر اینکه مستندات آن‌ها در این کمیسیون مورد بررسی قرار نگرفته، گفت: بعد از ارجاع اعتبارنامه به کمیسیون تحقیق ما ۱۵ روز برای بررسی فرصت داشتیم، به معترضین وقت دادیم با اسناد و مدارک آمدند و وقتی هم به آقای تاجگردون دادیم، ایشان هم حرف‌هایشان را زدند. معترضین هفت بند را مطرح کرده بودند که بررسی شد و آقای تاجگردون هم جواب دادند.
وی افزود: همچنین کمیته چهار نفره با مسئولیت آقای میرتاج‌الدینی نماینده تبریز تشکیل شد و بنا شد بررسی دقیقی صورت گیرد، با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و شورای نگهبان جلساتی گذاشته شد و مورد به مورد آنچه معترضین مطرح کرده بودند بررسی شد. نشست‌های خوبی هم داشتیم و دستگاه‌های مختلف با ما همکاری خوبی داشتند. بعد از آن کمیته گزارش خود را ارائه کرد. مجددا موارد بند به بند بررسی شد. نگاه ما هم به اسناد و مدارک بود. البته نمایندگانی با من یا سایر اعضای کمیسیون صحبت کرده بودند و ما حرفمان این بود که ملاک کار ما خارج از بحث‌های حاشیه‌ای و نگاه‌های سیاسی مستندات و مدارک است. یعنی آنچه مستندات و مدارک وجود دارد را به صورت بی‌طرفانه و دقیق بررسی کردیم و این مهم‌ترین ملاک تصمیم‌گیری برای ما بود که البته براساس قانون است و پایه و اساس گزارش ما هم براساس مستندات است.

دعوای تاجگردون و مخالفانش، ناموسی شد

نماینده مردم شاهرود در مجلس ادامه داد: ما در کمیسیون تحقیق براساس آیین‌نامه ۱۵ روز فرصت داشتیم که گزارش را تکمیل کنیم که وقت کافی گذاشته شد و نظر اعضا هم این بود که این فرصت ۱۵ روزه قابل تمدید نیست. اسناد و مدارک را هم کامل بررسی کردیم. نهایتا کمیسیون تحقیق اقناع شد و به این تصمیم رسید. قطعا اگر غیر این بود آن را اعلام می‌کردیم.
خانی یادآور شد: ما کارشناسان خبره و همچنین افراد حقوقی در کمیسیون تحقیق داشتیم و از افراد لازم هم کمک گرفتیم و وقت گذاشته شد و کمیسیون تحقیق براساس اسناد و مدارک به این نتیجه رسید که اعتبارنامه آقای تاجگردون مورد تأیید است. پیش از ما هم شعبه ۱۲ آن را تأیید کرده بود. البته ما صحبت‌های نمایندگان و مخالفان و موافقان بیرون از مجلس یا مردم گچساران را گوش کردیم اما تصمیم ما براساس اسناد و مدارک اتخاذ شده و قابل دفاع است لذا کمیسیون تحقیق از تصمیم خود دفاع می‌کند. ما تحت تأثیر فشار و جوسازی یا احیانا تحت تأثیر جریانات سیاسی قرار نگرفتیم و خروجی ما براساس اسناد بوده است.
رئیس کمیسیون تحقیق در پاسخ به سوالی درباره اظهارات نیک بین عضو کمیسیون تحقیق که به نتیجه کار این کمیسیون معترض بوده، یادآور شد: ایشان از همکاران محترم ما هستند، قطعا نظراتی هم داشتند که محترم است اما بحث‌های تخصصی صورت گرفت و نهایتا بعد از جلسات با ارگان‌ها و نهادها جمع‌بندی و موضوع به رأی گذاشته شد و آنچه مهم است رأی اکثریت است. کمیسیون تحقیق هم متقاعد شد که به اعتبارنامه آقای تاجگردون رأی داد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422775-2.jpg
وی در پایان درباره زمان بررسی این اعتبارنامه در صحن علنی و همچنین اختلاف نظر بر سر اینکه آیا این اعتبارنامه به رأی مجلس گذاشته می‌شود یا نه، گفت: اجازه دهید در این باره هیأت رئیسه تصمیم بگیرد. ما گزارش را در زمان مشخص به هیأت رئیسه ارسال کردیم و طبق آیین‌نامه این اختیار با هیأت رئیسه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو ک خودت میگی نرسیدین همه مطالب رو راستی آزمایی کنید و به همه مطالب اشراف پیدا کنید..
چطوری فهمیدید ک مشکلی نداره و تاییدش کردین؟
منتظر باش که نمایندگان انقلابی کارنامه خودتو هم زیر ذره بین خواهند برد، فقط الان وقتش نرسیده!
Iran, Islamic Republic of
با کمک خداوند بزرگ آقای خانی و آقای تاجگردون پیروز میدان هستن.....
ااااتا
Iran, Islamic Republic of
تاچگردون پیروز هستن
لر غیور
United Arab Emirates
عذر میخام تو که میگی نرسیدین یعنی چی ؟همشهری ،یا اگر همشهری نیستی ،ایبو همه تاجگردونه تایید کنن تو تاییدش نکنی ،ایبو همه ولش کردن تو ولش نکنی ، والا اگر آقای زاکانی ولش کنه تو ولش نیکنی ،
نفتی هوادار تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
به حول و قوه الهی مثل مراحل قبل باز چالش های ساخته شده به وسیله دشمنان پیشرفت مردم توسط دکتر تاج گردون برداشته خواهد شد.
تاج گردون روز به روز بر محبوبیت اش افزوده خواهد شد چون به مردم خدمت کرده و دنبال منافع شخصی نبوده است.
تمام ایران از اقتدار و خدمات تاج گردون احساس خوبی دارند و دعاگوی این فرزند دلیر زاگرس هستند.
ااا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله. خدا حافظ و نگهدارشان باشد.اقای تاجگردون پیروز هستن.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انشالله ریشه هرجه مفسد تو این مملکت خشکیده بشه .و باید برای همیشه محو بشه و دادگاهی بشه
پورانصاری
United States
چون میان کاندید رییس جمهوری شود وشرايط مهیا بود گفتند باید او را خورد کنیم اما خواهید دید که تاج زاگرس دوباره پرواز میکند و بر فراز ایران زمین جولان میزند و افتخار آفرین خواهد بود به امید انروز
احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق محمد و آل محمد شر کرونا رو از سر دنیا و / رو از سر کهگیلویه و بویراحمد کم کنه
آمین یا رب العالمین
پورانصاری
United States
تاجمرد زاگرس گزینه اصلی ریاست جمهوری میباشد . نامی درست کرده اند نميتوانند یل زاگرس ، فرزند خلف دنا را به زمین بزنند
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلح است ..دشمن او ابتر است..
به حول قوه الهی رییس جمهورش خواهیم کرد
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
این روزها رسانه های خبری و فضای مجازی برای زاکانی سنگ تمام گذاشته است درست است که مردم درد گرسنگی و فقر دارد اما این مردم خوب و بد را می شناسند مگه شورای نگهبان تایید نکرد مگه کمیسیون اسناد را بررسی نکرد پس اینهمه جاروجنجال زاکانی به خاطر چیست اسناد جدید زاکانی همسر دوم تاجگردون است . همسر دوم تاجگردون چرا دردی از دردها را دوا می کند
نماینده ها وقت برای حاشیه سازی و پیدا کردن همسر دوم تاجگردن را دارند اما وقت برای مشکلات مردم ندارد
Iran, Islamic Republic of
کار کمیسیون تحقیق براساس مستندات بود ،حال معترضین غرض‌ورز دیگه چه میخوان اقای به اصطلاح نیک بین که باید بگیم بدبین چه مشکلی باتاجگردون دارد.برادر شهید وجانباز جنگ چه گناهی دارد.بگذارید تارقیب تاجگردونبه نام حسینی شکست خورده عصبانی باشدواز این عصبانیت /درود بر تاجگردون مرد عمل وصداقت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1