تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۱
کد مطلب : ۴۱۹۳۶۶
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

سید موسی خادمی استاندار اسبق کهگیلویه وبویراحمد؛ دوره استانداری بنده از دوره‌های نسبتاً خوب استان بود / مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد برای نیروهای بومی مشکلات زیادی دارد / آقای کلانتری تاکنون به خوبی استان را مدیریت کرده است

۴۷
۳
سید موسی خادمی استاندار اسبق کهگیلویه وبویراحمد؛ دوره استانداری بنده از دوره‌های نسبتاً خوب استان بود / مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد برای نیروهای بومی مشکلات زیادی دارد / آقای کلانتری تاکنون به خوبی استان را مدیریت کرده است
کبنا ؛در معرفی نام سید موسی خادمی در ویکی پدیا اصطلاح «تکنوکرات آرام» آمده است. عنوانی که بسیاری از رسانه‌ها در دوران استانداری خادمی در کهگیلویه و بویراحمد به وی اطلاق می‌کردند. یک مدیر بومی که چه آن زمان و چه هنوز موافقان و مخالفان سیاسی‌اش از وی به عنوان یکی از موفق‌ترین و اخلاق مدارترین استانداران تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد یاد می‌کنند. موسی خادمی در سال ۱۳۹۸ در یک شرایط سخت و پر بحران مدیریت ارشد لرستان را بر عهده داشت که به گواه آمارها و اظهارات مقامات دولت از جمله رئیس جمهور و معاون اول کارنامه خوبی در مدیریت بحران از خود به جا گذاشت. سایت تحلیلی خبری کبنا نیوز همزمان با آغاز سال نو مصاحبه‌ی مفصلی با سید موسی خادمی ترتیب داد که البته آقای خادمی به واسطه مشغله زیاد این روزهای همه مدیران کشور نتوانست به همه سؤالات پاسخ دهد و قول داد در یک فرصت دیگر به سایر سؤالات پاسخ دهد.
گفت‌وگو با استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و استاندار فعلی لرستان به خوانندگان عزیز کبنا نیوز تقدیم می‌شود.

کبنا نیوز - جناب آقای دکتر خادمی، ابتدا از حضرتعالی صمیمانه تشکر می‌کنم، بابت وقتی که در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز گذاشته‌اید، لطفاً برای اطلاع بیشتر خوانندگان مختصری در باره خودتان توضیح دهید؟
در ابتدا سال نو و اعیاد شعبانیه خدمت هم استانی‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم و از عزیران مسئول سایت خبری کبنا نیوز که با رعایت اصول حرفه‌ای و انصاف به امر آگاه سازی مردم اهتمام دارند تشکر می‌کنم. امیدوارم که گفتگوی خوبی داشته باشیم و مورد استفاده خوانندگان عزیز قرار بگیرد. در پاسخ سؤال مطرح شده عرض کنم بنده در دولت اصلاحات و استانداری اقای مهندس اولیا در سال ۷۷ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه بویر احمد بودم بعد اوایل سال 81 عهده دار همین مسئولیت در استانداری بوشهر شدم و در اواخر سال ۸۲ برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به تهران رفتم. خداوند به من دو فرزند عطا نموده یک دختر و یک پسر.
 
کبنا نیوز - آقای دکتر حضرتعالی در دولت اول آقای روحانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدید، در حالی که اسامی زیادی مطرح بودند و کمتر کسی احتمال از معرفی شما می‌داد حالا بعد از چند سال از معرفی‌تان آیا امکان دارد درباره انتخابتان به عنوان استاندار توضیح بدهید؟ آیا نمایندگان از قبل روی حضرتعالی شناخت داشتند؟
در رابطه با این سؤال باید عرض کنم نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نسبت به بنده شناخت داشتند و از قبل روابط دوستانه داشتیم که در دوره استانداری بیشتر شد. با آقای دکتر تاجگردون و آقای زارعی در دهه هفتاد وقتی که معاون عمرانی جهاد سازندگی و بعداً معاون اقتصادی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بودم، روابط کاری و اداری نیز داشتم. لذا شناخت وجود داشت. اما کلاً به قبل از سال ۸۰ بر می گشت و بعد از سال ۸۰ و به ویژه در دوره نمایندگی این دوستان در مجلس ارتباطی با آنها نداشتم تا اینکه دو ماهی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ جلساتی در تهران با حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از نیروهای هم استانی مقیم تهران تشکیل و راجع به آینده استان در تحولات بعدی کشور صحبت می‌کردند و بعد از چندین سال توفیق دیدار مجدد این دوستان را داشتم. پس از انتخابات هم لحظه‌ای به استانداری و استاندار شدن فکر نمی‌کردم و بیشتر به دنبال فعالیت‌های علمی و آموزشی بودم. اما تقدیر این بود که افتخار خدمتگذاری هم استانی‌های عزیز را پیدا کنم البته در فرآیند کار مواردی پیش آمد که فعلاً نیاز به توضیح آنها نیست.
  استاندار لرستان:مديران دولتي ملزم به رعايت قوانين مناسب سازي هستند ...
کبنا نیوز - آقای دکتر سئوالات زیادی هست در باره استانداری حضرتعالی در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهم‌ترین اقداماتی که در زمان شما برای استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد، را می‌توانید برای مخاطبان توضیح دهید؟ آیا نگاه یکسان به هر سه حوزه انتخابیه وجود داشت؟
 من فکر کنم یکی از دوره‌های نسبتاً خوب استان کهگیلویه و بویراحمد بود. از نظر من مهم‌ترین و برجسته‌ترین وجه آن هماهنگی و همراستایی کم نظیری بود که بوجود آمده بود. آیت الله ملک حسینی نماینده وقت ولی فقیه در استان حمایت خیلی خوب و مؤثری داشت. گروه‌ها و شخصیت‌های اجتماعی و سیاسی از همه جناح‌ها و سلیقه‌ها همراهی خوبی داشتند و حتی کسانی که با دولت زاویه داشتند، علیرغم منتقد بودن همکاری می‌کردند و هیچ کارشکنی سازمان یافته‌ای وجود نداشت. نمایندگان مجلس هر سه هم بین خودشان و هم با استاندار ارتباطات مناسب و تقویت کننده‌ای داشتند و اغلب جلسات در وزارتخانه‌ها و پیگیری‌ها را به صورت مشترک انجام می‌دادیم. هم چنین با هم استانی‌های که در تهران مسئولیت ملی داشتند ارتباط مناسبی برقرارشد به نحوی که در یک و نیم سال اول ما هر دو هفته یک بار جلسات توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را در تهران و در دفاتر این عزیزان یا دفاتر سایر مدیران لرتبار که مسئولیت ملی داشتند، مانند؛ دکتر سید صفدر حسینی یا آقای دکتر محسن رضایی و دیگر عزیزان تشکیل می‌دادیم و نتایج خیلی خوبی در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی داشت. شرح نتایج و فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی زمان زیادی می‌طلبد. البته باید توجه کرد که هر چند در چهار سال اول دولت در مجموع شرایط مالی دولت نسبت به الان مناسب‌تر بود ولی به ویژه در دوسال اول و قبل از برجام شرایط مالی و بودجه‌ای اصلاً مناسب نبود اما در عین حال کارهای خوبی انجام شد. به عنوان مثال افزایش سهم تخصیص آب استان به ویژه شهرستان‌های گچساران و گهگیلویه از حوزه‌های زهره و مارون (تخصیص آب برای دشت‌های دهدشت و چرام و مجوز سد مارون ۲) و سد کوثر؛ به بهره برداری رسیدن ایستگاههای پمپاژی که از سال ۸۲ شروع و بعد متوقف شده بودند نظیر امامزاده مختار، امامزاده جعفر، ابلش لنده، شمس ابادچرام و..؛ چهار بانده شدن ۱۱۵ کیلومتر از جاده‌های اصلی؛ افتتاح فازدوم جاده پاتاوه دهدشت و اتصال لوداب به یاسوج، شروع گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک و تعداد زیادی از روستاهای مسیر؛ شروع آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق از سد کوثر، شروع تصفیه خانه آب شرب یاسوج، به بهره برداری رسیدن خط آب شرب و هم چنین تصفیه خانه فاضلاب گچساران، تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، توسعه و تطویل باند فرودگاه یاسوج با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان، عملیاتی نمودن فرودگاه گچساران، شروع بیمارستان‌های باشت (که به بهره برداری هم رسید) و بهمئی، تکمیل کارخانه سیمان مارگون، بهره برداری از کارخانه
روغن کشی گچساران، تکمیل زیرگذر گچساران، بهره برداری از بیمارستان نفت گچساران، تکمیل بیمارستان یاسوج و آغاز تجهیز آن، آغاز عملیات ساختمانی پتروشیمی دهدشت، احداث پارک ولایت روی تپه تخریب شده استانداری و هم چنین ایجاد پارک غدیر و ساماندهی پارک چشمه نباتی، بازآفرینی محله سادات و خیابان بلادیان، تکمیل جاده باغچه سادات، احداث مجتمع استانداری و غیره که اینها مواردی هستند که در خاطرم هست و البته تعداد زیادی پروژه‌های های عمرانی و اقتصادی شهری و روستایی اجرا شد و یا در حوزه فرهنگی برگزاری گنگره ملی بی بی حکیمه و گنگره بزرگ شهدای استان قابل ذکر است. هم چنین در قالب طرح تحول بازسازی و تحهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی انجام شد. به نحوی که در یک سال عملیات اجرایی حدود 90 خانه بهداشت را با مشارکت استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد شروع و به بهره برداری رساندیم.
 
کبنا نیوز  - در ادامه سئوال آیا نگاه یکسان به هر سه حوزه انتخابیه وجود داشت؟
یکی از اصولی که برای خودم تعریف کرده بودم ایجاد تعادل بین شهرستان‌ها بود و اینکه هیچ تبعیضی بین شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان ایجاد نشود و رقابت‌های مخرب کاهش و تبدیل به رقابت سازنده و رفاقت و همکاری شود. البته خوب تا حدود زیادی هم موفقیت آمیز بود و در همه مناطق به نسبت کار شد. اما عملیاتی کردن اصل تعادل از دو جهت مهم‌تر و بیشتر مورد درخواست بود. یکی بحث توزیع منابع مالی و اعتبارات بین شهرستان‌ها بود که با توجه به شاخص‌ها و معیارهایی که تعریف شده بود هر سال در شورای برنامه ریزی با حضور نمایندگان مجلس و فرمانداران مطابق مقررات مربوطه انجام می‌شد و با حذف سلیقه و اختیارات فردی به همه مناطق در حد مقدورات مطابق شاخص‌ها اعتبار اختصاص داده می‌شد. جهت دیگری که باید رعایت می‌کردیم و سهم شهرستان‌ها در مدیریت استان و استفاده از نیروی انسانی همه مناطق بود. البته در این مورد مبنای کار همان تقسیم بندی قدیمی سه حوزه‌ای بود و کمتر وارد تقسیمات شهرستانی سال‌های اخیر می‌شدیم. این نکته را به عنوان ورود به توضیح عرض کنم که در همان جلساتی که در قبل از انتخابات سال ۹۲ در تهران برگزار می‌شد، مدلی را برای مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد دادم که چکیده آن این بود استاندار غیر بومی انتخاب شود، ولی معاونین استاندار و مدیران کل و سایر مدیریت‌ها به نحوی تنظیم شود که همه مناطق و شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت در پست‌های مدیریتی استانی حضور داشته باشند و در سطح شهرستان‌ها نیز فرماندار و مدیران ادارات از همان شهرستان انتخاب شوند و همین مدل را هنگام حضور در استان دنبال کردم که البته قسمت اولش اجرا نشده بود ولی بقیه قابل اجرا بود. به همین دلیل اولین انتصابات که مربوط به حوزه معاونین استاندار بود با لحاظ این مطلب انجام شد به این نحو دو نفر از بویراحمد یک نفر از گچساران و یک نفر نیز از کهگیلویه انتخاب شدند و من هم منتسب به کهگیلویه بودم. ذکر این نکته لازم است که همواره تذکر می‌دادم که حوزه کاری و توجه هر مدیری کل استان است و اینکه از چه منطقه‌ای باشید نباید در کار و نوع نگاه مدیر به مناطق تأثیر داشته باشد و تاکید می‌کردم دلیل اصرار من بر رعایت این تعادل آن است که مردم هر سه حوزه احساس مشارکت در مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشند نه اینکه شما فکر کنید نماینده آن مناطق هستید و نسبت به سایر جاها کم توجهی کنید. بعد از معاونین نوبت به ادارت با اهمیت و تأثیر بالا رسید که سه مجموعه آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی و در مرحله بعد جهاد کشاورزی بود و چون در این دستگاه‌ها قصد تغییرات مدیریتی داشتیم باز مراقبت شد که تعادل رعایت شود و لذا آقای زارع پور از گچساران و دکتر چمن از کهگیلویه و مهندس جهانگیری از بویراحمد برای مدیریت این سه مجموعه انتخاب شدند و این کار با یک تفکر و برنامه‌ای انجام می‌گرفت و همین مدل را تقریباً تا آخر برای سایر مدیران کل ادامه دادیم هر چند کار سختی بود و برخی اوقات با نمایندگان و یا وزارتخانه‌ها برای اجرای این الگو مشکل پیدا می‌کردیم و تلاس می‌شد که حل کنیم ولی اگر جایی به هر دلیل امکان اجرای مدل نبود و اختلاف نظر پیش می‌آمد یا وزارتخانه همکاری نمی‌کرد که البته تعداد آنها خیلی کم بود ناچارا به سمت مدیر غیر بومی می‌رفتیم. لذا به نظرم توجه حتی الامکان یکسان و غیر تبعیض آمیز بود.

 گسترش عدالت و برخورد با مفاسد وظیفه خطیر قوه قضائیه است

کبنا نیوز -  حضرتعالی مدیریت را در استان‌های مختلف تجربه کرده‌اید؟ آیا مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت‌تر است یا سایر استان‌ها؟
بله همینطوره؛ مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد به جهاتی مشکل‌تر از سایر استان‌ها می‌باشد. بخش عمده آن به کوچک بودن و ارتباطات نزدیک‌تر و خفظ روحیه طایفه گرایی که البته مزایای زیادی هم دارد ولی در عین حال مشکلاتی نیز ایجاد می‌کند و هم چنین برخی اوقات اختلاف بین مناطق و شهرستان بر می‌گردد. البته نکته مهم آن است که مردم عادی تمایل دارند به سمت حذف اینگونه روحیه‌ها حرکت کنند ولی متاسفانه برخی از سیاسیون نخبگان به دنبال حفظ و تقویت این اختلافات برای بهره برداری هستند. لذا در کل باید بپذیریم که مشکل‌تر از سایر مناطق است اما اگر مدیران بومی باشند این سختی برای آنها محسوس‌تر هست.

کبنا نیوز - نظرتان د ر باره عملکرد کلانتری در استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟
ایشان از نیروهای شناخته شده و مجرب و موفق وزارت کشور هستند و در سمت‌های مختلفی تا حالا انجام وظیفه کرده‌اند. تا الان نیز علیرغم شرایط بد اقتصادی و وضعیت نامناسب بودجه دولت تا جایی که اطلاع دارم به خوبی استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیریت کرده‌اند در ادامه نیز برای ایشان و تیم مدیریتی استان آرزوی توفیق دارم.
 
کبنا نیوز -  چه توصیه و صحبتی با مردم کشورمان و استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد کرونا دارید؟
امیدوارم به زودی شر این ویروس کم بشه، به هر حال تجربه جدیدی برای بشر رقم زده، و مشکلات زیادی ایجاد کرده است. اما قدرتی خداوند به انسان عطا فرموده که ان شاء الله در آینده نزدیک این بیماری مغلوب اراده و علم بشر خواهد شد. الان مهم‌ترین توصیه کارشناسان به مردم اول رعایت اصول بهداشت فردی و سپس رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات است. هر چند رعایت توصیه دوم برای مردم ما با داشتن روابط اجتماعی و عاطفی گسترده سخت است، اما باید بپذیریم که چاره‌ای جزء این نیست و باید برای سلامتی خود و سایرین این امر را رعایت کنیم.
ادامه دارد ...
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
استاندار بومی یکیش حسینی بود که فقط روستای خودشون ده برآفتاب را آباد کرد نه کار دیگه ای.
Iran, Islamic Republic of
در جواب نظر علی که برخی میخواهند حرفی زده باشد موضوع درمورد آقای خادمی بوده به قولی آب را بریز آنجایی که میسوزد
مخالف جریانی دکتر
Iran, Islamic Republic of
واقعاانسان بی نظیری بود.فوق العاده بودخداحفظش کنه....تنهانقص ایشان محمدموحدبودکه درکنارش بود.
مختار
Iran, Islamic Republic of
اگر استاندار نداشته باشیم، مشکلات کمتری داریم
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خادم لازم دیدم با توجه به متن جنابعالی مواردی را به استحضار جنابعلی برسانم .
البته در زمان حضور جنابعالی در استان به نگاه سیاسی وقومیتی نیز دور نبودید .
اشتباهاتی که شما انجم دادید ودر واقع فقط می خواستید بدون حاشیه چند سال مامورت خود را در استان به اتمام برسانید .
جنابعلی بعد از اقای نیکزاد سکان استان را به دست گرفتید ودیدید که نیکزاد چه هزینه های هنگفت وبی فاید را در یاسوج انجام داد ودر واقع بیت المال را به باد داد وجنابعالی به عنوان مسئول ار شد استان وبرای حفظ بیت المال باید از ایشان شکایت می کردید اما هیچ عکس العملی انجام نداد .که خود باید جواب گویاشد .
در بحث چینش نیروها کاملا حزبی وسیاسی برخودر می کردد .
عدم شرکت مدیران در جلسات استانداری ئمعمولا معاونین که قدرت تصمصم گیری نداشتن شرکت می کردند .
در زمان جنابعالی هیچ پروژه ای که برای استان مفید باشد افتتاح وراه اندازی نشد .
منحل کردن شرکت تعاونی نمایشکهاههای بین المللی استان .به دلیل نداشتن اعتقاد به شرکت تعاونی ها
وچندین موارد دیگر که به صلاح نمی باشد .
Iran, Islamic Republic of
نیکزاد پاکترین و زبده ترین استاندار تاریخ استان بود به گواه تمام مردم و کارشناسان
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خادم لازم دیدم با توجه به متن جنابعالی مواردی را به استحضار جنابعلی برسانم .
البته در زمان حضور جنابعالی در استان به نگاه سیاسی وقومیتی نیز دور نبودید .
اشتباهاتی که شما انجم دادید ودر واقع فقط می خواستید بدون حاشیه چند سال مامورت خود را در استان به اتمام برسانید .
جنابعلی بعد از اقای نیکزاد سکان استان را به دست گرفتید ودیدید که نیکزاد چه هزینه های هنگفت وبی فاید را در یاسوج انجام داد ودر واقع بیت المال را به باد داد وجنابعالی به عنوان مسئول ار شد استان وبرای حفظ بیت المال باید از ایشان شکایت می کردید اما هیچ عکس العملی انجام نداد .که خود باید جواب گویاشد .
در بحث چینش نیروها کاملا حزبی وسیاسی برخودر می کردد .
عدم شرکت مدیران در جلسات استانداری ئمعمولا معاونین که قدرت تصمصم گیری نداشتن شرکت می کردند .
در زمان جنابعالی هیچ پروژه ای که برای استان مفید باشد افتتاح وراه اندازی نشد .
منحل کردن شرکت تعاونی نمایشکهاههای بین المللی استان .به دلیل نداشتن اعتقاد به شرکت تعاونی ها
وچندین موارد دیگر که به صلاح نمی باشد .
United States
زمان شما گل و بلبل بود
استانداری
Iran, Islamic Republic of
《خادمی موفق ترین و اخلاق مدارترین استاندار تاریخ استان》
این اساس ادعای این گزارش بوده ولی شواهد خلاف اون را ثابت می کنه کلا متن پراز پارادوکس هست.
در خصوص رعایت عدالت شهرستان ها هستند مدیران هم هستند که فرصت نیست بپردازیم شما به گزارش نگاه کنید اولا ایشون هیچ طرح و برنامه ای خودش نداشته و ارائه نکرده دوم اینکه اون پروژه ها سهم بویراحمد هیچی نبوده سوم در مورد اخلاق مداری مدیریت سهل انگارانه و مدیر اهل تسامح مدیر اخلاق مدار نیست بلکه مدیر ضعیف هست
مدیر اخلاق مدار مورد ادعا با منتقدین چطور برخورد می کرد؟!!
مدیر اخلاق مدار در مورد حاشیه های .... مطرح شده چه صحبتی داره؟؟!!
مدیر اخلاق مدار قبلا می گفت اصلاح طلبم و با افتخار عکس یادگاری با ریاست دولت اصلاحات می انداخت الان می گه من تکنوکرات آرام هستم.!!!
اینها شواهدی است...
کبنا خلاف اخلاق رسانه ای هست کامنت را منتشر نکنی.
تامرادی.
Iran, Islamic Republic of
اقای خادمی به هر حال هر شخصی که در هر مقامی باشد باید خدماتی داشته باشد .چون بپذیرفتن مسئولیت در این نظام از دوجهت حائز اهمیت است .یکی شرعی بودن ودیگری باید قانون را تمکین کنی در کسوتی که داشته باشی.به هر حال شما در حدتوانتون خدماتی داشتین در زمان مسئولیتتون و خداقوت داریم خدمت شما.ولی شما در انتخابات قبلی مجلس سکوت کردی !/ولی متاسفانه شما فقط سکوت مطلق حکم فرما کردین ..واین موضوع بیانگر این است که شما نسبت به مدیران توجهی نداشتین واین مدیریت شما مدیریت مردم سالاری نبود متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
. استاندار به مفهوم واقعی و موثر اقای کلانتری هستند
Iran, Islamic Republic of
خادمی استاندار
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ه تو باایجاد نفاقدر کهگیلویه بزرگ راه انداختی تا همیشه اصلا حات را نا بود کرد وحمایت تو از عدل هاشمی در دور او ل با هم کاری منطقیان وتخریب وعدم حمایت از دکتر کامرانی کاندی دای شورای هماهنگی یه شق دیگه به جریان اصلاحت افزودی ! لاهوتی ُ منطقیان ُ ثلاث َ که هیچ وقت ازذهن جوانان اصلاح طلب بیرون نخواهد رفت ا
دنا
Iran, Islamic Republic of
ازپروژه هایی که نام بردید کدوم سهم شهرستان دنا بودند؟چقدرزیبا عدالت رعایت شده است.دست مریزاد
سعید
Iran, Islamic Republic of
بنده از دوستان موسی در جهاد بودم ماشالله / احتمالا بدون شناخت رای داد به بهرام تاجگردون و این شد پایه چپ گرایی ایشان و الله در زمان جهاد مطرح کردن مشی سیاسی . تنها عملکرد ایشان در زمان استانداری هم کشف هفت ستاره شورای سهر یاسوج بود و گرنه ما که دیگر عملکردی ندیدیم.
Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of
عجب نارفیقی 😅
معلم
Iran, Islamic Republic of
شما که استاندار استان . وبدون هیچ هزینه برا جریان سیاسی وبدون هیچ قابلیت فردی
یک حق خورده
Iran, Islamic Republic of
ما که ندیدیم.زمانی که اقای روحانی به یاسوج تشریف اوردند کی بهتر از همه مشکلات استان را دررقالب سخنرانی ۵دقیفه ای بیان کرد؟ایا حتی تشویق کلامی اش نمودی؟ایا هیچگاه سراغی ازش گرفتی؟پس کو شایسته سالاری؟اقای خادمی خیلی حق خوری شد در انتصابها/
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیرانت شاهکار بودن و شاهکارشون آب منطقه ای بود
Iran, Islamic Republic of
فقط کلانتر،،
سعید محمد حسینی- در پاسخ به نظر علی
Iran, Islamic Republic of
فقط به مصوبات دولت در زمان استانداری حاج حسینی مدیران ارشد استان نمایندگان محترم استان نظری ببانداز هر چند که احداث فرودگاه-بیمارستان امام سجاد کارخانه سیمان دشتروم و مارگون اجرای اسکلت بیمارستان جلیل گاز رسانی به ۱۸۰ روستا و... در استان را نیز به اقدامات زیر اصافه بفرما.
80 مصوبه دولت براي تسريع در آباداني و پيشرفت استان كهگيلويه و بويراحمد
هيات دولت عصر روز پنجشنبه درسفرهاي استاني كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهور تشكيل شد و حدود ‌4 ساعت طول كشيد، بيش از ‌80 مصوبه را براي تسريع در آباداني و پيشرفت استان كهگيلويه
اهم مصوبات به اين شرح است:
اقتصادي:
اختصاص مبلغ ‌50 ميليارد ريال وام قرض الحسنه.
اختصاص تسهيلات خود اشتغالي ‌2500 خانوار تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره)
اختصاص صد در صد مازاد درآمدهاي استان در سال ‌1387
اختصاص مبلغ ‌15 ميليارد ريال جهت اجراي طرح‌ها در مناطق محروم
زير بنايي:
الف) صنعتي:
اجراي ‌15 طرح بزرگ توليدي با اختصاص مبلغ ‌6000 ميليارد ريال تسهيلات بانكي براساس طرح آمايش صنعت و معدن در استان.
انجام مطالعه ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در استان.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال جهت تجهيز آزمايشگاه استاندارد مركز استان.
مطالعه و صدور مجوز ايجاد ‌4 شهرك صنعتي در استان.
تكميل طرح در دست احداث ساخت مخازن و تجهيزات صنايع گچساران.
اختصاص مبلغ ‌10 ميليارد ريال جهت ايجاد زيرساخت شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان.
مطالعه و طراحي و ايجاد مركز خدمات فناوري و كسب و كار.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال جهت ايجاد زيربناهاي معادن استان شامل جاده سازي، برق‌رساني.
اجراي تصفيه‌خانه شهرک صنعتي ياسوج ‌3.
مطالعه و احداث کارخانه آرد سازي از بلوط.
پيگيري احداث نيروگاه ‌500 مگا واتي سيکل ترکيبي در استان
ب) عمراني:
تكميل مطالعات اتصال مركز استان به شبكه ريلي كشور و پيش بيني اعتبار اجرايي در بودجه هاي سنواتي.
اختصاص مبلغ ‌40 ميليارد ريال براي بهسازي و آسفالت راه‌هاي روستايي استان.
اختصاص مبلغ ‌30 ميليارد ريال براي اجراي راه اصلي باغچه سادات- سرفارياب و ياسوج- سي سخت.
تكميل مطالعه باند دوم محور (بزرگراه) بابا ميدان- ياسوج- سميرم.
نصب يك ايستگاه جاده‌اي هواشناسي جهت گردنه‌هاي صعب العبور.
نصب و راه‌اندازي تعداد پنج سيستم هوانما.
اختصاص مبلغ ‌4 ميليارد ريال جهت تأمين تجهيزات مورد نياز مركز تحقيقات هواشناسي كاربردي استان و مركز تحقيقات كشاورزي امام زاده جعفر (ع) گچساران.
نصب و راه‌اندازي تعداد سه ايستگاه خودكار هواشناسي و يك نود VSAT در هواشناسي گچساران.
ارتقاء کيفيت سيستم‌هاي ناوبري و نصب و عملياتي كردن سيستم تجهيزات روشنايي باند فرودگاه ياسوج.
مطالعه سطوح پروازي توسعه فرودگاه ياسوج و توسعه باند پروازي و اختصاص مبلغ ‌15 ميليارد ريال جهت شروع عمليات اجرايي توسعه و بهسازي سطوح پروازي فرودگاه.
تكميل محورهاي ياسوج- باباميدان و ياسوج- سپيدان در سال ‌1387 و تقويت اعتبار جهت تكميل راه پاتاوه- دهدشت.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال جهت كمك به تكميل راه اصلي حد فاصل تقاطع شهرك صنعتي چهاربيشه- امام‌زاده جعفر (ع).
مطالعه‌بزرگراه ياسوج-دژكرد (اتصال ياسوج به آزادراه شيراز-اصفهان).
اختصاص مبلغ ‌10 ميليارد ريال جهت تكميل پل تنگ چويل از محل اعتبارات توازن منطقه‌اي در سال ‌1387.
اختصاص مبلغ ‌70 ميليارد ريال جهت اجراي پروژه‌هاي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي استان
مجوز تأسيس دهياري در كليه روستاهاي بالاي ‌60 خانوار يا ‌400 نفر جمعيت تا پايان سال ‌1387.
اختصاص ‌25 دستگاه اتوبوس، ‌30 دستگاه ون، ‌300 دستگاه تاكسي.
اختصاص مبلغ ‌90 ميليارد ريال جهت خريد تجهيزات مورد نياز ستاد حوادث غيرمترقبه استان.
اختصاص مبلغ ‌4 ميليارد ريال براي كمك به بهسازي و نوسازي بافت فرسوده شهري استان در سال ‌1387.
تأمين اعتبار لازم جهت تهيه طرح‌هاي تفصيلي موضعي سكونت‌گاه‌هاي حوزه شهري ياسوج.
واگذاري زمين به منظور جابجايي ساكنان محلات لبنان و پروبالي واقع در شهر دو گنبدان به تعداد ‌1300 خانواده.
تسريع در اجراي واحدهاي پتروشيمي گچساران و دهدشت به نحوي كه در سال ‌1389 به اتمام برسد.
اختصاص ‌120 ميليارد ريال جهت تكميل و راه‌اندازي فرودگاه گچساران.
ج) کشاورزي:
صدور مجوز و اختصاص كمك مالي براي ايجاد پايانه صادراتي محصولات كشاورزي استان.
اختصاص مبلغ ‌30 ميليارد ريال براي ايجاد زيرساختهاي اسكان عشاير در ‌3 كانون گرگو، طسوج و اسفندان.
اختصاص مبلغ ‌65 ميليارد ريال براي اجراي عمليات آبخيزداري.
اختصاص مبلغ ‌3 ميليارد ريال براي تكميل كمربند سبز حفاظتي شهر ياسوج.
اختصاص مبلغ ‌22 ميليارد ريال براي تأمين و انتقال آب جهت توسعه باغات در اراضي شيبدار.
مطالعه تأمين و انتقال آب جهت توسعه باغات در ‌8000 هكتار اراضي شيبدار استان.
اختصاص مبلغ ‌24 ميليارد ريال براي اجراي عمليات آب و خاك تعاوني هاي توليد روستايي.
مطالعه و احداث ساختمان جديد سازمان جهاد كشاورزي استان.
تهيه لايحه استفاده مراتع درجه ‌3 و ‌4 و سطوح شيبدار در سطح استان براي ايجاد باغات مثمر جهت ارائه به مجلس شوراي اسلامي حداكثر ظرف ‌3 ماه.
واگذاري اراضي مورد نياز از منابع طبيعي جهت اجراي طرح‌هاي كشاورزي از سوي فارغ‌التحصيلان كشاورزي استان.
اختصاص مبلغ ‌60 ميليارد ريال اعتبار جهت تكميل طرح‌هاي در دست اجراي تأمين آب.
انجام تعميرات اساسي و تجهيز مركز تحقيقات ژنتيك و اصلاح‌نژاد ماهيان سردابي شهيد مطهري ياسوج.
اعطاء مجوز ايجاد سازمان اطفاء حريق جنگل‌ها با انجام آموزش و تأمين تجهيزات لازم در استان‌هاي داراي جنگل
تجهيز پژوهشكده گياهان دارويي و اسانس دار پس از تاسيسي اخذ مجوز پژوهشکده از سوي استان
استثناي روستاهاي استان از شمول شرايط مقرر براي گروه (ب) ماده (‌2) ضوابط و معيارهاي استقرار صنايع
د) ساير موارد:
واگذاري ‌20 هزار شماره تلفن ثابت، برقراري ارتباط ‌20 دفتر (ICT) روستايي، راه‌اندازي ‌50 ايستگاه سايت BTS تلفن سيار، اجراي ‌150 كيلومتر فيبرنوري و ايجاد ‌80 دفتر خدمات فناوري اطلاعات شهري و روستايي در سطح استان.
اختصاص مبلغ ‌16 ميليارد ريال جهت احداث انبارهاي مورد نياز گمرك استان در شهر ياسوج.
احداث ساختمان اداري سازمان امور اقتصادي و دارايي استان در سال‌هاي ‌1387 و ‌1388.
اختصاص كمك مالي جهت احداث، تكميل و تجهيز نمايشگاه منطقه‌اي استان.
اختصاص مبلغ ‌30 ميليارد ريال تسهيلات به شركت‌هاي تعاوني فارغ التحصيلان- ايثارگران و بانوان.
اختصاص مبلغ ‌35 ميليارد ريال تسهيلات سرمايه ايجادي و درگردش براي تعاوني هاي استان.
ايجاد يك شعبه صندوق تعاون در شهرستان بهمئي.
اختصاص مبلغ ‌10 ميليارد ريال براي نوسازي تجهيزات كارگاه‌هاي مراكز فني و حرفه‌اي استان.
اختصاص مبلغ ‌150 ميليارد ريال جهت انجام مطالعات، آموزش و يارانه سود تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده.
تكميل مطالعات طرح انتقال آب كشاورزي دشت امامزاده جعفر(ع) از رودخانه زهره.
تأمين اعتبار مورد نياز براي اجراي طرح تأمين آب دهدشت غربي (سوق و چنگلوا).
تسريع در تكميل مطالعات اجراي سدهاي كوچك سرشاخه‌هاي رودخانه‌هاي استان.
ايجاد رديف متمركز براي ساماندهي رودخانه‌هاي كشور با اولويت استان کهکيلويه و بويراحمد.
مطالعه طرح آبرساني دراز مدت به شهر ياسوج از سد تنگ سرخ.
مطالعه تأمين آب اراضي ديم استان.
مطالعه سامانه انتقال آب شرب شهر باشت و روستاهاي مسير.
تسريع در مطالعه و احداث نيروگاه‌هاي برق آبي در ‌12 ساختگاه و مطالعه ‌5 ساختگاه جديد در رودخانه‌هاي پيجاب و خرسان به منظور احداث نيروگاه‌هاي برقي آبي تا وسط بخش خصوصي.
تكميل مطالعات آب شرب بلند مدت شهرهاي دهدشت، ليكك و سوق و روستاهاي مسير از سد كوثر تا پايان سال ‌1387.
تسريع در تكميل مطالعه سد صيدون در استان.
اختصاص مبلغ ‌20 ميليارد ريال جهت آبرساني كوتاه مدت به دهدشت.
بهره‌برداري از خط و پست ‌400 كيلوولت ياسوج در نيمه اول سال ‌1388.
بهره‌برداري از پست‌هاي دائم ‌132/32 كيلوولت باشت، ياسوج ‌2، دنا و چرام طي سال‌هاي ‌1388 و ‌1389.
شروع به احداث خط و پست فوق توزيع بهمئي در سال ‌1387 به نحوي كه در سال ‌1390 به بهره‌برداري برسد.
تخصيص آب براي كليه مصارف شرب و صنعت استان.
تسريع در تكميل مطالعات سدهاي تنگ سرخ، تنگ شيو و شبليز.
اختصاص مبلغ ‌2 ميليارد ريال جهت اجراي طرح‌هاي مهندسي رودخانه.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال جهت تسريع در تكميل طرح‌هاي فاضلاب شهرهاي ياسوج، دو گنبدان، دهدشت، چرام، سي سخت.
فرهنگي و آموزشي:
احداث و تجهيز سلف سرويس آموزشكده فني دختران ياسوج.
تجهيز آموزشكده‌هاي فني پسرانه و دخترانه استان به تجهيزات آموزشي
اختصاص مبلغ ‌12 ميليارد ريال براي مطالعه و احداث خوابگاه دانشجويي پسرانه و دخترانه
احداث ‌5 باب هنرستان شبانه‌روزي فني و حرفه‌اي.
انجام مطالعات احداث مراكز تربيت معلم پسرانه و دخترانه (طرح‌هاي جايگزين).
مطالعه و احداث يك باب خوابگاه پسرانه دانشجويي.
اختصاص مبلغ ‌64 ميليارد ريال جهت احداث ساختمان‌هاي دانشگاه پيام نور ياسوج و تكميل ساختمان دهدشت و گچساران و تكميل ساختمان دانشكده منابع طبيعي و محيط زيست دانشگاه ياسوج.
مطالعه احداث دانشكده فني و مهندسي دانشگاه ياسوج.
اختصاص مبلغ ‌3 ميليارد ريال جهت كمك به تكميل ‌10 واحد مسكوني اساتيد دانشگاه ياسوج.
اختصاص مبلغ ‌30 ميليارد ريال جهت احداث دو خوابگاه دانشجويي.
احداث كتابخانه مركزي دانشگاه ياسوج.
تجهيز آزمايشگاه‌هاي دانشگاه‌هاي استان.
انجام مطالعه و ايجاد پارك فناوري.
اختصاص مبلغ ‌15 ميليارد ريال براي مرمت و تكميل مساجد و مصلي‌هاي استان.
پيش‌بيني اعتبار لازم براي ايجاد دانشگاه علوم قرآني.
اختصاص حداقل مبلغ ‌2 ميليارد ريال براي كمك به فعاليت‌هاي قرآني.
اختصاص مبلغ ‌2 ميلياردريال براي تجهيز كتابخانه‌هاي مركزي و عمومي.
تكميل و تجهيز دو كتابخانه در استان.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال براي كمك به فعاليت‌هاي فرهنگي.
تجهيز هنرستان هنرهاي زيبا در سال ‌1387 و ‌1388.
اختصاص مبلغ ‌5 ميليارد ريال براي تكميل و تجهيز مجتمع‌هاي فرهنگي و هنري دنا، بهمئي، گچساران و دهدشت در سال ‌1388.
اختصاص مبلغ ‌55 ميليارد ريال جهت توسعه و تكميل زيرساخت‌هاي شبكه‌هاي راديو و تلويزيوني استان
اختصاص مبلغ ‌20 ميليارد ريال جهت مطالعه و احداث مجتمع توانبخشي و فرهنگي استان.
اختصاص مبلغ ‌13 ميليارد ريال جهت بازسازي گلزار شهدا.
بهداشتي و رفاهي:
افزايش سهميه شيرخانوار در حد سرانه ميانگين كشوري.
احداث ‌25 باب واحد مسكوني پزشكان متخصص.
تجهيز ‌5 پايگاه امداد جاده‌اي به آمبولانس و امكانات.
اختصاص مبلغ ‌25 ميليارد ريال براي تجهيزات مراكز بهداشتي و درماني، بيمارستان‌ها، آزمايشگاه‌هاي دانشكده‌ها و آزمايشگاه‌هاي كنترل مواد غذايي.
اختصاص مبلغ ‌40 ميليارد ريال براي احداث ‌82 واحد خانه بهداشت و ‌13 مركز بهداشت.
تأمين تجهيزات اساسي كليه مراكز انتقال خون در سطح استان.
اختصاص مبلغ ‌8 ميليارد ريال براي تكميل پروژه‌هاي اورژانس و زايشگاه و تجهيز بخش جراحي قلب بيمارستان امام سجاد (ع)، اورژانس بيمارستان امام خميني(ره) دهدشت و مركز درماني بيماران ياسوج.
اختصاص مبلغ ‌20 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه به زندانيان نيازمند و معسر در سال ‌1387.
اختصاص مبلغ ‌10 ميليارد ريال كمك بلاعوض براي تأديه ديه زندانيان معسر استان در سال ‌1387.
تجهيز آزمايشگاه سم شناسي و آسيب شناسي و سالن‌هاي تشريح در استان.
اختصاص مبلغ ‌7 ميليارد ريال جهت احداث ساختمان‌هاي اداري تعزيرات حكومتي در شهرستان‌هاي كهگيلويه و گچساران.
اختصاص مبلغ ‌52 / ‌5 ميليارد ريال جهت اجراي طرح‌هاي حمايت از محرومين و معلولين (احداث واحد مسکوني، تامين جهيزيه و ...)
تحت پوشش قراردادن تعداد ‌1500 نفر معلول و افراد نيازمند.
تأمين يك وعده غذاي گرم در روز براي مهدهاي روستايي سطح استان در سال ‌1387.
احداث دو واحد خانه مهر در پارك‌هاي مركز استان.
بررسي نحوه تأمين يك سوم سهم بيمه شدگان تأمين اجتماعي بيمه روستاييان و عشاير براي مناطق دچار خشكسالي استان از محل اعتبارات منابع دولتي بيمه اجتماعي.
گردشگري و محيط زيست:
تعيين ‌10 منطقه به عنوان منطقه نمونه گردشگري
مطالعه ايجاد شهرك و بازارچه صنايع دستي در مركز استان.
اختصاص مبلغ ‌6 ميليارد ريال جهت تأمين تجهيزات مناطق و پاسگاه‌هاي محيط باني.
اختصاص مبلغ ‌4 ميليارد ريال جهت تجهيز موزه تاريخ طبيعي.
احداث ‌35 مجتمع سرويس بهداشتي در طول محورها و نقاط گردشگري استان.
ورزشي:
تكميل مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران ياسوج.
احداث ‌17 سالن ورزشي در سطح استان.
احداث ‌30 زمين فوتبال روستايي در روستاهاي پرجمعيت.
تكميل و بهره‌برداري از پيست اسكي ياسوج در سال ‌1388.
احداث زورخانه در شهرهاي دوگنبدان، سي سخت و ليكك.
احداث چهار سالن ورزشي ‌1200 نفري در شهرستان‌هاي استان.
مطالعه احداث يك مجتمع ورزشي در مركز استان با سالن‌هاي مورد نياز.
احداث و تجهيز سراي كوه نوردان در سي سخت (دنا).
اختصاص مبلغ ‌30 ميليارد ريال جهت كمك به پروژه‌هاي ورزشي، آموزشي و بهداشتي
قطع یقین میدانید که مصوبات دولت ناشی از پیشنهادات مدیران عالی استان است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این یاداوری
اصلاح طلب
United Kingdom
اقای دکتر خادمی از مدیران خوش نام و عقل گرایی بوده و هست که عقلانیت مدیریتی را با مثلت علم ،تعهد ،وتعادل برای توسعه استان در همه ابعاد به ویژه در بعد زیربنایی توسعه اقتصادی در استان را به بهترین وجه کلید زد و تلاشش براین بوده که استان را در این مسیر ،علیرغم مشکلات فراوان به سرمنزل مقصود برساند؛ که اگر با دیده ی انصاف قضاوت کنیم عملکرد قابل قبولی داشته است؛ انهم ازمنظر تیم مدیریتی بومی گرایی که مشکلات خاص خودش را دارد . انشاء الله سربلند و موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود براستاندارمردمی وشایسته سید مسعودحسینی واقعا جهادی عمل کردند خداخیرشون بده
حق
Iran, Islamic Republic of
کسانی که حق رونادیده گرفتن روز قیامت نابینا مهشور میشوند استانداری حاج سید مسعودحسینی از پروژهای که ایشان کلنگ زدن تا افتتاح کردن مشخص هست واقعا مدیر جهادی برازنده ایشان هست وبس
علی_ در پاسخ به سعیدمحمدحسینی
Iran, Islamic Republic of
لیست بلند بالایی که نوشتید رو تک به تک مرور کردم، متن جنابعالی از واقعیت به دور بود .
Iran, Islamic Republic of
اگر دوره جناب خادمی در استان دوره ی خوبی بود برای ایشان و دوستانش خوب بود نه برای اکثریت مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/هم برای اقایان خوب بود ولی مردم چه سرنوشتی داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به جرات میتوان گفت ضعیف ترین و ناکارامد ترین استاندار استان بود1
البته نمایندگان خاص بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا حق
Romania
آقای خادمی در زمان استانداری در استان کهگیلویه مضرات بیشتر از فواید ایشان بود، اولا ایشان به دو دلیل توانست صندلی استانداری تصرف کند ، زیرا وی نه از نیروهای سرشناس سیاسی بود که بتواند نفوذ استاندار شدن داشته باشد ، (۱- وجود دکتر تاجگردون که از نیروهای صاحب نفوذ دولت و مجلس بود .۲-وجود تعدادی از افراد سادات که با خانواده هاشمی بالاخص فائزه هاشمی در ارتباط بودن از جمله آقای کریمی که در زمان انتخابات مدیرکل سیاسی انتخابات بوده باپیگیریهای توانستند ایشان همکاری کنند .
دوره استانداری وی بر همه محرزه که آقای خادمی هیچ علاقه ای. که پدرم خادم امام زاده علی (ع)است. که روحانیونی سراغ داریم که قریب ۲۰ مرتبه به دفتر ایشان مراجعه می کردند .......سادات امام زاده علی که چندین تیره هست وخادمی از تیره ابراهیمی نزدیک ۱۲ پست مدیر کلی و مسولیت کلیدی به این تیره داد و بقیه تیره ها از جمله تیره/ نمی داد......در زمان انتخابات یکی از روحانیون سرشناس که سالها خدمت عام المنفعه وی در کل کشور زبان زد عام وخاص (حاج آقای موحد)که کلیه هم استانیها مطلع هستند از صحنه انتخابات به طرق مختلف دور می کرد ، که ظرف چهار سال برای کهگیلویه ضربه سنگینی بود .....وجود مشاورانی که تمام عملیاتهای کاری آقای خادمی حتی کوچکترین کار توسط آنها تنظیم می گردید و نیروهای ارزشی به طور کلی. و دلیل فعالیت این مشاوران رد صلاحیت کلی از سوی هیات نظارت شورای نگهبان استان بوده .....و استخدام تعداد زیادی نیرو در اداره جات بدون سیر مراحل قانونی که مدیران ایشان توسط مراجع قضایی پیگیری شد.
.وموارد دیگر که مجال بیان نیست .مجدد ایشان استاندار لرستان معرفی شد . خداونداهمه ما را عاقبت به خیر کند .
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر شغل پدر آقای خادمی را میدانید آن را ذکر کنید🙏
صفا
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر خادمی موفق ترین استاندار تاریخ استان هستند
دهدشت
Romania
آقای خادمی ازبچه های حوزه بویراحمدسفلی که همسو بادولت بودن خیلی هم ازنظرعلمی وکاری سطح بالای داشتن برای پست های مدیریتی استفادنکرد،خیلی هم در حقشون کوتاهی کرد
کرامت
Iran, Islamic Republic of
ایشان که از تعادل در استان حرف میزنه. بویراحمد سفلی و مخصوصا از طایفه تامرادی در تشکیلات ایشان هیچکس نبود. البته ماها در استان به روحانی رای دادیم ایشان استاندار شدن.. همین ها استاندار و وزیر و نماینده شدن که الان وضعیت اینطوری شده. امیدوارم تاوان که به بویراحمد سفلی کردی
محمد
Iran, Islamic Republic of
،این وسط ت چکاره ای تو این استان؟؟
ی طوری باهاش مصاحبه کردین برید ب فکر این ملت ذلیل تر از همیشه باشید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که آقای سهیدمحمدحسینی عنوان کرده هرچه تواین استان انجام گرفت همش مربوط به دوران طلایی آقای حسینی استاندار بوده
Iran, Islamic Republic of
والا
معلم
Iran, Islamic Republic of
کبنا متاسفم براتون که پیامها ابتر وسانسور میکنید
ا.ا
Iran, Islamic Republic of
دوران خادمی از دوران هایی بود که کمترین رشد و توسعه ایجاد شد.
وای به حال مردم لرستان.
دولت که میگن یعنی همین. استانداری نا موفق استاندار یک استان لرنشین دیگر شود.
لرهای مظلوم و بیچاره
ک . ب
Iran, Islamic Republic of
خادم بیشتر از هر استاندار دیگری نژادپرست بود. لطفا اول تحقیق کنین بعد ازش تعریف کنین. البته ممکنه کسانی که ازش تعریف میکنن یا فامیلش باشن یا به نوایی رسیده باشن
احسان
Iran, Islamic Republic of
سالهای استان داری دوران. کارمثبت چه بود. چی داشتی
سعید محمد حسبنی
Iran, Islamic Republic of
این همه جنایت بر سر مردم ما میاد کار مندنی پور و دویتی است اما یار غار این عزیزان را بهتر بسناسید ، موسی خادمی نیروی منزوی و از همه جا رانده در زمان اصولگراها معاون عمرانی جهاد می شود سراپا پا گوش تقیه می کرد و بعد می گفت من تکنوکراتم : در زمان جهاد سازندگی نیرویی از هیچ کس حمایت نمی کرد دنبال انتگرال گرفتن از سینوسهای یار شیرازیش بود از چند سال گذشته نیز بیشتر پروژه های استان برای عکس یادگاری آقای استاندار وقت و مهمانان فرضی اش بودند.
از طرف دیگر بی انصافی است که بر سابقه سیاسی علی محمد احمدی خرده بگیریم در حالی که
کهگیلویه و بویراحمد شرایط خاص خودش را دارد، فرودگاه نصف و نیمه یاسوج پس از سقوط هواپیما در حالت نیمه تعطیل به سر می برد و توان پذیرایی از هواپیماهای حتی متوسط پیکر را ندارد، جاده ارتباطی درست و حسابی نداشتیم و با این ، مردم خسته از طایفه گرایی شدید در جو مدیریتی استان دست به دعا برداشته بودند که خادمی برود. یادمان نمی رود که پل سوم بشار و سد تنگ سرخ ، جاده پاتاوه دهدشت هم که گل سر سبد پروژه هایی بود که موسی خادمی و معاونانش تنها با اولین تونل آن عکس یادگاری گرفتند و حالا عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته شده است. و هزاران اما و اگرهای دیگر.
Iran, Islamic Republic of
داغونی محمد حسینی
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
اقای خادم لازم دیدم با توجه به متن جنابعالی مواردی را به عرض برسانم .
البته در زمان حضور جنابعالی در استان به نگاه سیاسی وقومیتی نیز دور نبودید .
اشتباهاتی که شما انجم دادید ودر واقع فقط می خواستید بدون حاشیه چند سال مامورت خود را در استان به اتمام برسانید .
جنابعلی بعد از اقای نیکزاد سکان استان را به دست گرفتید ودیدید که نیکزاد چه هزینه های هنگفت وبی فاید را در یاسوج انجام داد ودر واقع بیت المال را به باد داد وجنابعالی به عنوان مسئول ار شد استان وبرای حفظ بیت المال باید از ایشان شکایت می کردید اما هیچ عکس العملی انجام نداد .که خود باید جواب گویاشد .
در بحث چینش نیروها کاملا حزبی وسیاسی برخودر می کردد .
عدم شرکت مدیران در جلسات استانداری ئمعمولا معاونین که قدرت تصمصم گیری نداشتن شرکت می کردند .
در زمان جنابعالی هیچ پروژه ای که برای استان مفید باشد افتتاح وراه اندازی نشد .
منحل کردن شرکت تعاونی نمایشکهاههای بین المللی استان .به دلیل نداشتن اعتقاد به شرکت تعاونی ها
وچندین موارد دیگر که به صلاح نمی باشد
آقای خادمی شما چکاره معلمان ایران هستی که حقوق آنها را زیاد میدانی به شما ربط ندارد خودت چقدر حقوق میگیری
بدترین استاندار لرستان خادمی بود بامدرک وجرات
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1