کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد

خاضع: نه شعار و نه شعارگو جزء برنامه مراسم 9 دی گچساران نبود / کسانی که الان موضع‌گیری می‌کنند، صداقت در کارشان نیست / دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند

10 دی 1397 ساعت 11:45

فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت 9دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاههای مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بود و آیا از طرف کسی ماموریت داشت یا نه احساسات آنی بود و در صورت اثبات ماموریت داشتن از طرف کسی برای باعث تحت شعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران شده با او برخورد کنند چراکه شعار پسندیده ای نبود و نیازی به این شعار نبود.


فیلمی در فضای مجازی منتشره شد که در مراسم گرامیداشت 9 دی شهر گچساران از بلندگوی مراسم شعار «مرگ بر هاشمی» سر داده می‌شود. بعد از این اتفاق برخی از جمله غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به این موضوع واکنش نشان دادند، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران، به ایسنا گفت: نه شعار و نه شعارگو جزء برنامه مراسم 9 دی گچساران نبوده‌اند.
وی افزود: فردی که اقدام به این شعار کرده بود قبل از اینکه میکروفن را به دست بگیرد لابه لای جمعیت و مردم در حال شعار دادن بود، که احساساتی شده بود و برخی‌ها به او گفتند برو از پشت بلندگو شعار دهید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: البته باید کسی آنجا بود که اجازه شعار دادن از طریق بلندگو را به هر کسی نمی‌داد اما اینکه اصل برنامه را به خاطر یک شعار انحرافی و خودسرانه به حاشیه ببرند، درست نیست.
حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: این شعار داده شده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران جزو برنامه نبود و از قبل هم برنامه ریزی نشده بود و شعارگوهای مراسم مشخص شود. اینکه احساساتی یک نفر شعار داده نباید به اسم متولیان و مجریان مراسم تمام شود.
وی ادامه داد: فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاههای مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بود و آیا از طرف کسی ماموریت داشت یا نه احساسات آنی بود و در صورت اثبات ماموریت داشتن از طرف کسی برای باعث تحت شعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران شده با او برخورد کنند چراکه شعار پسندیده‌ای نبود و نیازی به این شعار نبود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای هاشمی شخصیت برجسته نظام بوده و باید حرمت ایشان حفظ شود، عنوان کرد:  این حرکت رخ داده در گچساران غلط بود، آن را تایید نمی‌کنیم و جزو برنامه نبود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کسانی که الان علیه شعار «مرگ بر هاشمی» موضع گیری می‌کنند که البته موضع گیری‌شان هم درست است، اما چرا مقابل حرکت‌های علیه هاشمی در گذشته و زمان حیاتش و تخریب شخصیتش موضع گیری نمی‌کردند که به نظر می‌رسد صداقت در کارشان نیست و برخی از آنها دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند.
وی تاکید کرد: چرا این افراد یک کلمه علیه فتنه 88 که آن همه خسارت به کشور وارد کرده و شعارهای ساختار شکنانه داده می‌شد، موضع گیری و محکوم نمی‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ما به عنوان جریان انقلاب این حرکت کاملاً خودسرانه را محکوم می‌کنیم و هر کس مطرح کند که برنامه ریزی شده بود واقعیت ندارد چراکه شعارهای مراسم گرامیداشت 9 دی روز هشتم دی ماه بر روی سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارگذاری شده بودند و برای استانها و شهرستانها ارسال شد.
حجت الاسلام خاضع اضافه کرد: برنامه گرامیداشت 9 دی امسال گچساران باشکوه بود اما این شعار همه چیز را تحت شعاع قرار داد.


کد مطلب: 405929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/405929/خاضع-نه-شعار-شعارگو-جزء-برنامه-مراسم-9-دی-گچساران-نبود-کسانی-الان-موضع-گیری-می-کنند-صداقت-کارشان-نیست-دنبال-بهره-برداری-سیاسی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1