تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۵۹۲۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد

خاضع: نه شعار و نه شعارگو جزء برنامه مراسم 9 دی گچساران نبود / کسانی که الان موضع‌گیری می‌کنند، صداقت در کارشان نیست / دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند

۱۶
۰
خاضع: نه شعار و نه شعارگو جزء برنامه مراسم 9 دی گچساران نبود / کسانی که الان موضع‌گیری می‌کنند، صداقت در کارشان نیست  / دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند
کبنا ؛فیلمی در فضای مجازی منتشره شد که در مراسم گرامیداشت 9 دی شهر گچساران از بلندگوی مراسم شعار «مرگ بر هاشمی» سر داده می‌شود. بعد از این اتفاق برخی از جمله غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به این موضوع واکنش نشان دادند، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران، به ایسنا گفت: نه شعار و نه شعارگو جزء برنامه مراسم 9 دی گچساران نبوده‌اند.
وی افزود: فردی که اقدام به این شعار کرده بود قبل از اینکه میکروفن را به دست بگیرد لابه لای جمعیت و مردم در حال شعار دادن بود، که احساساتی شده بود و برخی‌ها به او گفتند برو از پشت بلندگو شعار دهید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: البته باید کسی آنجا بود که اجازه شعار دادن از طریق بلندگو را به هر کسی نمی‌داد اما اینکه اصل برنامه را به خاطر یک شعار انحرافی و خودسرانه به حاشیه ببرند، درست نیست.
حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: این شعار داده شده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران جزو برنامه نبود و از قبل هم برنامه ریزی نشده بود و شعارگوهای مراسم مشخص شود. اینکه احساساتی یک نفر شعار داده نباید به اسم متولیان و مجریان مراسم تمام شود.
وی ادامه داد: فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاههای مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بود و آیا از طرف کسی ماموریت داشت یا نه احساسات آنی بود و در صورت اثبات ماموریت داشتن از طرف کسی برای باعث تحت شعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران شده با او برخورد کنند چراکه شعار پسندیده‌ای نبود و نیازی به این شعار نبود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای هاشمی شخصیت برجسته نظام بوده و باید حرمت ایشان حفظ شود، عنوان کرد:  این حرکت رخ داده در گچساران غلط بود، آن را تایید نمی‌کنیم و جزو برنامه نبود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کسانی که الان علیه شعار «مرگ بر هاشمی» موضع گیری می‌کنند که البته موضع گیری‌شان هم درست است، اما چرا مقابل حرکت‌های علیه هاشمی در گذشته و زمان حیاتش و تخریب شخصیتش موضع گیری نمی‌کردند که به نظر می‌رسد صداقت در کارشان نیست و برخی از آنها دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند.
وی تاکید کرد: چرا این افراد یک کلمه علیه فتنه 88 که آن همه خسارت به کشور وارد کرده و شعارهای ساختار شکنانه داده می‌شد، موضع گیری و محکوم نمی‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ما به عنوان جریان انقلاب این حرکت کاملاً خودسرانه را محکوم می‌کنیم و هر کس مطرح کند که برنامه ریزی شده بود واقعیت ندارد چراکه شعارهای مراسم گرامیداشت 9 دی روز هشتم دی ماه بر روی سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارگذاری شده بودند و برای استانها و شهرستانها ارسال شد.
حجت الاسلام خاضع اضافه کرد: برنامه گرامیداشت 9 دی امسال گچساران باشکوه بود اما این شعار همه چیز را تحت شعاع قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
صداقت فقط
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بهتره بگوید سوء مدیریت
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای خاضع
ضمن تشکر از اعلام موضع شما و جناب مرادی که با موضع گیری به موقع تان . و حامیان او و ضد انقلاب و ضد نظام و ضد وحدت را به خاک مالیدید بهتر بود که آقای مرادی همان دیروز خودش استعفا می کرد یا شما برخورد فوری با آقای مرادی می کردید و ایشان را برکنار می کردید چون در راهپیمایی اگر قرار باشد هر کس و هر گروه شعار باب طبع خودش و گروهش را بدهد دیگر شورای هماهنگی بود و نبودش چه تاثیری دارد؟
Iran, Islamic Republic of
جناب خاضع چرا. مگر سخنرانی سخنرانان گزینشی شما چه کمتر ازآن شعار دهنده کمتر بود اصلا قابل قبول نیست این صدای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهکیلویه وبویر احمد صدای. علیه بزرگان انقلاب شعار میدهند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای خاضع
این حرفها دیگه فایده نداره و نمی توانید عملکرد بد خود و دوستانتان را سرپوش بذارید
اخه مگه میشه در یک مراسمی بدون هماهنگی چنین کاری را انجام داد
اقای عزیز دوستان سیاسی شما در گچساران باعث و بانی این رفتار هستند خواهشا دست از این رفتارها بردارید
چرا با احساسات پاک مردم ا.
مطمئن باشید در اخرت جوابگوی اعمال و رفتار خود خواهید بود
.د کسانی را که به عمد با احساسات مردم مظلوم گچساران و باشت بازی می کند
دلسوز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است (امام خمینی)
باید فرد شعار دهنده به اشد مجازات برسد چون ضد انقلاب را خوشحال کرد و مسئول شورای تبلیغات گچساران هم برکنار شود آن فرد شعا. خواهشمند است مقامات مسئول وضعیت. ایشان و گذشته ایشان را مورد تحقیق و تفحص قرار دهند
ز
Iran, Islamic Republic of
احتمالا فرد شعار دهنده از طرفداران گروه. که در آینده ای نزدیک. شان خواهند رسید
چون. یک اصلاحاتی است وخودش میکروفون دست شعار دهنده داد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
"برخی‌ها به او گفتند برو از پشت بلندگو شعار دهید."
چطوره که این برخی ها رو میدونید ولی همون موقع نمیتونستین مانع بشین؟؟؟
با هر مصاحبه ای دارین خراب ترش میکنید.
همین صحبت شما علیه خودتون بکار میره.
از ما گفتن و از شما نشنیدن برادر ورزشی وارزشی
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای خاضع خواستی بینی اش را پاک کنی ، چشمش را کور کردی . مراسمات رسمی مسئول بلندگو و شعار گو مشخص است . مگه بلندگو آن کسط گذاشته شده که هرکسی برود پشت بلندگو ؟ اگر اینگونه هست من هم از این به به بخودم اجازه میدهم بروم پشت بلندگو و علیه کسانی که دین و انقلاب و کشور و اقتصاد و سیاست و هستی این ملت را نابود کردند . همانهایی که شب و روز در پستوهای قدرت باد اورده .میکنند . پس شما هم خودت را به کوچه علی چپ نزنید . مسئول تبلیغات اسلامی شما در وهله ی اکل ک شخص شما در دهله دوم مسئول این رفتار هستید . آن شخصی که این شعارها را داده هرکس باشد بدستور و اشارت. جلسه اقدام گرده است .
آقای خاضع شما هم نمیخواهد سنگ هاشمی را به سینه بزنید . هاشمی پس از آنهمه هجمه چه کس یا کسانی را همراهی کرد ؟ چرا همصدا با طیف عافیت طلب و قدرت طلب و جنگ طلب و عدالت طلب پر از شعار توخالی همراه نشد؟
Iran, Islamic Republic of
طرف مردم را خیلی میکند
Iran, Islamic Republic of
.ر این حرکت خود سر نبود دقیقا. شورای سیاست گذاری تبلیغات و ائمه جمعه وجماعات برگزار گردید ولی فرماندار وشورای تامین باید پاسخگو باشد وباید به دلیل ضعف در بر قراری امنیت استعفا باید بدهد وبعد از استعفا پاسخگوی این حرکت در این شهر باشد
شهروند
United States
همتون
جوان بیکار و تحصیل کرده
United States
بدون زحمت با رابطه و جناح بازی. با لیاقت و صداقت تون و به پست های مختلف دست پیدا میکنید .نتیجه وضع بیشتر ازین نخواهد بود .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این فرد فطعا از جریان خودتان بوده چون کسی که حاشیه امن دارد جرات چنین شعارهایی رادارد.تفکرات عده ای تهمت به دیگران است
Iran, Islamic Republic of
در گرفتار شما نیست
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1