تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۰۰۵۷۱
در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا مطرح شد

شرط «قوام فروزان» برای حضور در انتخابات مجلس مشخص شد /سکوت «قوام» بویراحمد شکست

۷۱
۹
شرط «قوام فروزان» برای حضور در انتخابات مجلس مشخص شد /سکوت «قوام» بویراحمد شکست
کبنا ؛قوام فروزان از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که سوابق مدیریتی، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی زیادی را در کارنامه خود دارد، وی از دانشجویان نخبه کشوری بود که از دست هاشمی‌رفسنجانی رئیس جمهور وقت ایران لوح تقدیر دریافت کرد. با وی پیرامون مسائل مختلف کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که به زودی متن کامل این گفت‌وگو در این سایت خبری منتشر خواهد شد.
 
‌به گزارش کبنا نیوز قوام فروزان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این گفت‌وگو با بیان اینکه در ابتدا تشکر می‌کنم از سایت کبنا نیوز، اظهار کرد: بنده متولد روستایی هستم که هنوز جاده برای آن احداث نشده است. در ابتدای بچگی‌مان آن چیزی که در ذهن ما جای گرفته است، مأنوس با قرآن، شاهنامه‌خوانی و مجالس شب‌نشینی حول محور مباحث پند و اندرزهای اخلاقی است.
وی افزود: از همان ابتدای ورودم به حوزه به خاطر تحصیل در سال 57 و گرایش‌‍‌های خانوادگی همراه  برادر بزرگم در کنار آقای بهرام تاجگردون شعارهای انقلابی می‌‌دادیم و در تجمعات گچساران حضور پیدا می‌کردیم. علی رغم اینکه به حوزه تدریس و تحصیل به طور ویژه علاقه داشتم، وارد دستگاه قضا شدم، اکنون شاید در مسائل قضایی اجتهاد نداشته باشم، اما در مسائل سیاسی و فرهنگی به دلیل اینکه مرتب مسائل کشور را رصد می‌کنم و حضور فعالی در مناسبت‌های مختلف هم داشتم، شاید اجتهاد من در حوزه سیاسی بیشتر از حوزه قضایی باشد.
این فعال عرصه سیاسی و اجتماعی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد نیروهای جریان اصلاح‌طلبی از دولت تدبیر و امید رضایت چندانی ندارند، اظهار کرد: پاسخ جامع به این سووال فرصت کافی نیاز دارد، یأس و ناامیدی که در بین نیروهای فعال حامیان دولت به وجود آمده، قطعاً علت و عواملی دارد.
فروزان اضافه کرد: اینکه دولت بر خلاف انتظارات عمل کرده باشد و یا احزاب نادیده گرفته شوند و از حداقل‌ها عدول کرده است و اینکه شعارهای مترقی‌مآبانه و سلیقه‌ای برای اینکه تنور انتخابات را گرم بکنند، می‌دهند و مردم با شوق و ذوق به امید تغییرات در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، اما به گونه دیگری مسائل شکل می‌گیرد. در واقع این را روشن می‌سازد که ما باید توانمندی کاندیداها مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: از همان ابتدا معلوم بود که وقتی وزیر کشوراولین اصل تفکیک قوا را نادیده می‌گیرد و بیان می‌کند که استانداران بر اساس نظر نمایندگان انتخاب می‌شوند و نظر رأی دهندگان گاهاً با انتخاب نمایندگان عالی دولت در تضاد است تا جایی که به مرز ساختار شکنی می‌رسد.
کارشناس ارشد مسائل حقوقی ادامه داد: دوگانگی در شعار و عمل به عینه برای مردم محسوس است و احزاب و تشکل‌ها در این زمینه با مردم همگام نشدند و از طرفی مردم از نخبگان جریان سیاسی و گاهاً از دولت ناامید شدند.
بنا بر این گزارش در ادامه این گفت‌وگو قوام فروزان شرطش را برای ورود به صحنه انتخابات مجلس بیان کرده و همچنین نظرش را پیرامون عزت بویراحمد، غلام‌رضا تاجگردون، سید باقر موسوی‌جهان‌آباد، هدایت‌خواه و وحدت اصلاح طلبان و نیروهای استان مطرح کرده است.
او گفته در انتخابات آینده مجلس نقش کلیدی و تاثیرگذاری را خواهد داشت.
متن کامل این گفت‌وگو روز شنبه منتشر خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احساس فر
Iran, Islamic Republic of
روستای اشکفت امام که راد گاه ایشان است ۷ ساله جاده درست شده و فک کنم آیشون یه سری به زادگاهش بزنند تا جاده را ملاحضه کنند.
Romania
شما اگه بیشتر بتونین تحقیق کنین در رابطه زادگاهشان خیلی خوبه،زادگاه ایشان موردراز و پیچاب بابکان است ک اگر از بابکانی ها سوال کنی میتونی بفهمی ک حداقا سه چهار ساعت جاده خاکی و یکی دو ساعت هم پیاده روی دارد
Iran, Islamic Republic of
با سلام زادگاه ایشان روستای سراستانه می باشد که هنوز فاقد حاده دسترسی می باشد
Iran, Islamic Republic of
حوزه بویراحمد و دنا سالهاست که به کمای سیاسی رفته است. نبود نیروی قوی که همه جریان اصلاح طلب های تهران و بویراحمد و دنا را در کنار هم قرار دهد در ادوار گذشته باعث عدم پیشرفت کارها و نیازی این حوزه شده است.با شناختی که از آقای فروزان دارم بدون شک میتواند در بسیاری از امور گامهای اساسی انجام دهد و از خواب سیاسی ابن حوزه را بیدار کند.
United Arab Emirates
عزیز بزرگوار روستا و زادگاه ایشان موردراز و سراسونه هست اشکفت شاه سرزمین دایی های ایشان هست شما چشماتو باز کن و خوب ببین
علی
Netherlands
همین کم داشتیم برا مردم هم شرط بزارن بگو بیا بیشتر آرا باطله رای نمیارب
Romania
کسی ک قراره خودش رو وقف نردم شهرش کنه با شرط برای مردم میاد ن .فقط و فقط برای خ.ی رای و بعدش پشت گوش انداختن مردم شهرش
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود خدمت شما دست اندرکاران و خوانندگان سایت کبنانیوز
علی رغم اینکه احترام زیادی برای اقای فروزان قائل هستم ولی باتوجه به استقبال عمومی که از طرف ایلات ، طوایف و اقشار مختلف ، دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب نسبت به حاج مهدی روشنفکر دارن و ایشان از رای ایلی و پایگاه مردمی قوی برخوردار هستن و از جانب گرمسیری های مقیم حمایت میشوند قطعا پیروز انتخابات 98 خواهد بود
قدیمی تر
Iran, Islamic Republic of
علیرغم بزرگ سازی و بزرگ نمایی توسط برخی ها
ایشان با اقبال عمومی موجه نمیشود
Iran, Islamic Republic of
يا فروزان يا هيچ كس
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بگذاریم تا حاج قوام فروزان هم وارد صحنه انتخابات پر از ریسک حوزه بویراحمد ودنا شود و خودش را محک بزند.
کاخساز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج فروزان مردی سیاستمدار و عاقل است.ایشان در تحلیل مسایل سیاسی کشور و رخداد های پیرامون آن از کمترین ضریب خطا برخوردار است. از نزدیک گاها شاهد رفتار اداری ایشان بودم .
نکته هایی را از باب رفتار اداری ایشان ذکر میکنم.
تواضع ایشان با کارمندان خود
توجه ریزبینانه به حقوق مادی و معنوی کارمندان رسمی ،قراردادی و پاره وقت
بصورت مستمر پیگیر امورات ارباب رجوع و یا متقاضی کار است (رفتاری منحصر بفرد).
جدی و باهوش است.
شجاع و نترس در امر سیاست
عادل و منصف است
دایره ارتباطی وسیع
انسانی منطقیست
آسیب های اجتماعی را می‌شناسد (دادگاه اطفال ارتباط مستقیمی با خانواده و کودک دارد )
مشاور مهربانیست
دغدغه جوانان را دارد.
تک بعدی نیست.
این خصوصات از مشاهدات و تحلیل های بنده بود .
Iran, Islamic Republic of
اگر اینجوری هست من هم ازشون حمایت میکنم
اصلاح طلب
United States
بدون شک اصلاحات به کما رفته است.تنها حضور جناب فروزان می تواند به اصلاحات امیدوار بود.ایشان مقبولیت بالایی بین اکثر اصلاح طلبان دارد..
جليل
Iran, Islamic Republic of
درود و خوش آمد گويي خدمت جناب قوام فروزان
خبر خيلي خوشحال كننده و شيريني بود و اميدوارم كه در اين دوره يكي از رقباي اصلي انتخابات مجلس باشيد و با تمام قدرت و صلاحيت و نفوذي كه داريد براي مردم شهر خود تلاش كرده و شهر را به آباداني و عمران برساني
قطعا همه ي كانديدها از ورود شما به صحنه انتخابات ترس بزرگي در وجود خود دارند
موفق و پيروز باشي
رضا
Iran, Islamic Republic of
به اميد پيروزي و موفقيت شما، شما تنها كسي هستيد كه ميتوانيد جلوي بي عدالتي ها و سانتاژهاي سياسي..ا در اين استان بگيريد، ..ي كه سرش را زير برف كرده و از اوضاع و احوال بيخبر و استان وا يكجا تقديم.كرده است
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شما خط و مشی سیاسی خودتون رو ظاهرا اصلاح طلب عنوان کردین. از فعالیت هاتون بگید. و بفرمایین در منصب یک دادستان دقیقا برای جریان اصلاحات چیکار کردین؟ در قالب یک منتقد سوال نمیکنم. فقط برای آشنایی و کنجکاوی میپرسم. چون در دستگاه قضایی ما اصلاح طلبان. هیچ،همیشه ه.
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج فروزان مرد شریف و طایفه دوست،منتظریم
Iran, Islamic Republic of
قران ٥ هزار رأي نياري
حبیب، ف
Iran, Islamic Republic of
کسانی که. روز آخری، هم وجود دارد، همه مردم باشعورند و میتوانند کاندید خوب را انتخاب کند اما بهتره، بگم کسی که چند سال در تهران زندگی می کرده راه را بهتر، از کسی که برای اولین بار میخواد برود بلده چون تا راهو بلد کند و تاکسی دربست کند جلسه هم تمام شده
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ایشون بین پنج تا ده هزار رای داره.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود خدمت دکترفروزان باتمام توان حمایتت میکنیم
غریب
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلاحات با انتخاب ر.. به سرمردم زده نمیخواد شرط بذاری از. کسی دیگه نمیخواد.
Iran, Islamic Republic of
ای . اول وش سوال کن راه مارگون از کجا می ره اگه جواب داد قبوله . فقط بنه کم‌داشتیم
احسان
Iran, Islamic Republic of
شمایی که میگین روشنفکر رای میاره، با ترازو حساب کردی یا دستی؟
طوفان جاوید
Iran, Islamic Republic of
آن مرد آمد.
Iran, Islamic Republic of
این چه اصلاح طلبی است که پس از سالها سر و کله اش پیدا میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، الحق و الانصاف جناب آقای فروزان ظرفیت بالای جهت حضور در کاروزار انتخابات دارند بنابراین این حضور را به فال نیک می گیریم و تمام قد جهت پیروزی اصلاحات در بویراحمد تلاش و همراهی می نمایم .
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اصلا ایشون کیه؟ تا الان کجا بوده؟ چطور تا حالا کسی اسمش رو نشنیده؟ بذارید بیاد ببینم چند تا رأی میاره؟
Bulgaria
سلام اتفاقا شما کاملا ایشون رو میشناسی ،تنها از روی ترس و حسادت اینو نوشتی
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظرم حضور حاج قوام فروزان در عرصه انتخابات یک فرصت تاریخی هست که کمتر تکرار خواهد شد
Meh
Iran, Islamic Republic of
شرط؟؟؟ خخخ
naser
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به عملکرد نمایندهای بویراحمد در طی چند دوره متوالی تا الان باید نتیجه گرفت که اگه کسی بتونه این وضعیت را برای مردم اصلاح کند فقط شخصی با تدبیر چون جناب آقای فروزان است.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت همه اهل قلم و ...
متوجه مطلب فوق شدم و بعد از خواندن آن دیدم خالی از لطف نیست دیدگاه خود را بیان کنم در مورد ورود حاج فروزان به عرصه انتخابات . بااینکه انتخابات یک رقابت دشوار و پر از فراز و نشیب است اما محبوبیت و مقبولیت حاج فروزان در نزد اقشار مختلف مردم ، فرهنگیان و سیاسیون و همه قشرهای اجتماعی این رقابت را میتوان حدث زد که حاج فروزان نماینده این دور استان در مجلس می باشد.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
این .این گه اصلا. حرف بزنه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
طرفداران جناب اقای روشنفکر کملا فله ای زیر هر خبر .ما با کامنت رای جمع نمی شود و فعالیت انتخاباتی قواعد خاص خودش را دارد.البته با رعایت همه اصول فعالیت های انتخاباتی هم اقای روشنفکر به بهارستان نمی رسد.اقای روشنفکر ت. کسی که توانایی صحبت در یک جمع کوچک محلی. چگونه می خواهد در مجلس نطق کند فارغ از اینکه هیچ اندیشه ای نیز پشت ایشان نیست و ایشان از لحاظ سیاسی و اجتماعی کاملا .
اصلاح طلب بیزار
Iran, Islamic Republic of
کاکاجان حداقل از اقای زارع که بهتر حرف میزنه
همون اقای زارعی که دو دوره اصلاح طلبا خصوصا سید باقر خودش رو خرجش کردن
طرفدار روشنفکر
United States
شایستگی و پاک دستی اقای روشنفکر بر همگان اشکار است
فروزان هیچ سوابق روشنی در اصلاحات ندارد ایشان از پتانسیل ها و یا کمبودهای بویراحمد و دنا اشنایی ندارند یقین داشته باش به اندازه نصف روشنفکر رای نمی اورد .وعده ما انتخابات 98
فروزان توان مدیریت یک بخشداری را هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی شنیدم که مردی با شجاعت و توان سیاسی مثل قوام فروزان میخاد وارد صحنه انتخابات بشه بسیار خوشحال شدم و روشنفکر دیگه کارش تموم است
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی شنیدم که مردی با شجاعت و توان سیاسی مثل قوام فروزان میخاد وارد صحنه انتخابات بشه بسیار خوشحال شدم و روشنفکر دیگه کارش تموم است
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان عزیز درجواب این اصلاحطلب که این کامنت گذاشت میخوام جوابشونم بدم اگه به اقای ارام و دوستان اصلاح طلبش و کبنانیوز که یه طرفه است و فقط پست اصلاحات رو میزار بویرنیوز هم که کلا مال اقای زارع است و هیچ گونه ازادی مطبوعات در این دوتا نیست همه هم خوب میدونن،ولی در جواب این کامنتت برادر یا خواهر خوبم اقای دکتر روشنفکر ایشون استاد دانشگاه هستن دکترای مدیریت دارن توانایی و بار علمی دارن عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان هستن از چی خبر داری که بهش برچسپ میزنی؟؟ایشون همسرش عضو هیات علمی است و دکتری فلسفه داره دوتا دخترش دانشجو پزشکی هستن این خانواده سواد نداریا توی که مغرض هستی سواد نداری تو نمی تونی تحمل بکنی کسی که یه گونی ارد نداد یه تومن پول نداد رای بگیر ۴۰۰۰۰هزار رای پاک خالص صادق اورد تو چشاتو بستی و نمیبینی ان شالله دور بعد خواهی دید کی بهارستان میره ،خدای من اردت خالصانه دارم خدمت دکتر فروزان وکیلی قدر مردمی نودوست دلسوز مردم و دید باز ولی خلاصه میکنم دکتر به خدا دوستت دارم دروغ هم‌بهت نمیگم که بهت رای میدیم نه نمیدم رای شخص بند خودم خانوادم طایفه ام ایلم اقوامم‌مال جناب دکتر‌روشنفکر ولی به ولا قسم بلای که سر اقای دکتر بهرامی اوردن سرت میارن دروغ بهت میگن مخصوصا اصلاح طلبا ،سرنوشت بویراحمد سفلی رقم میزنه اینبار نماینده اقای روشنفکر با ۸۳۰۰۰رای حالا این کامنت از من داشته باشید تا انتخابات بعدی .
استاد
Iran, Islamic Republic of
جناب فروزان شما در همان گچساران که شهرستان خودتان هست کاندید شوید اقبال بیشتری دارید. طایفه بابکان اصالتا بویراحمدی نیستند
United Arab Emirates
برادر بزرگوار این استان با پوز تنفگ بابکانی و خواهرزاده نامیشان کی لهراسب باطولی استان شد مگه قله ای دراین استان بوده که توسط بابکانی فتح نشده باشد. خود را بشناس بعد اظهار نظر بفرما
تفنگ چي
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشي
منطقه بابكان در كجاي استان قرار دارد كه اينقدر قاطع نظر ميدي
Iran, Islamic Republic of
برگرد به تاریخ ، مطالعه کن و از بزرگانتون بپرس ، عبدالله خان ضرغامپور و ناصرخان طاهری و کی حبیب بهادر و کی لهراسب باطولی و فرزندان جعفرقلی خان رستم همگی خواهر زاده بابکانیه ،
نگین تاجی
Bulgaria
خواهشا انتخابات رو قومیتی نکنید ، بخدا قسم ایل نگین تاجی از انتخاب زارعی هم خسته شده خواهشا قومیتی انتخاب نکنیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
قوم قوم بازی در نیارید بابکان یکی از روستاهای بوبراحمد علیاست و طایفه بابکان یکی از پرجمعیت ترین طایفه آغاست وایل بویراحمد.به فکر یک انتخاب درست باشید
امیر
Iran, Islamic Republic of
قوام فروزان فقط ادم خوبی است اما در بویراحمد ودنا ایشون جایگاهی . بنده خدا .د ایشون بویر احمد سفلی را حتی یک سفر نرفته چطور دارید توجیه میکنید اصلا شانسی نداره اینو خودش خوب میدونه.عزیزان بگذارید. محفوظ باشه ایشون حداکثر 5000 رای داره.نزنید که مردم خوب میدانند
Bulgaria
نگران نباش به وقتش، فقط دعا کن فروزان یا غریب پور کاندیدا بشن
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها را اخر پاییز می شمارن
zanbor
Iran, Islamic Republic of
حاج قوام فروزان انسان بسیار شریفی هست و ایشون بسیار دلسوز برای شهر واستانش هست کاش مردم حمایت ویژه کنن و ایشون بعنوان نماینده بویراحمد دو دنا ببینیم البته تا انجایی که اطلاع دارم بالغ بر ۸۰ درصد از بزرگان منطقه باوی و بیراحمد بصورت شبانه روزی با ایشون جلسه میزارن امیدوارم پیروز انتخابات اتی باشه
امید
Iran, Islamic Republic of
برای تغییر شرایط . در بویراحمد آماده حمایت وهمراهی با آقای فروزان هستیم.
United States
قوام فروزان،ح..م خوب حمایتشون میکنه.
Iran, Islamic Republic of
قران دو ریالی که با بدبختی پس انداز کردی جاش نیاری پنج هزار رای نیاری
شرطش
Iran, Islamic Republic of
کش..
طرفدار روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
منتظر آمدنت هستیم بیا!!!!!!!!
طرفداران روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
طرفداران روشنفکر وفروزان باهم فرقی ندارند همه ما برای ایشان احترام قایل هستیم وایشان فردی شایسته می باشد کسانی که کامنت گذاشتند از طرفداران روشفکر نیستند افراد مخل ودنبال اب گل الود هستند که میخواهند ماهی بگیرند کور خواندند
Iran, Islamic Republic of
الکی از طرف دوستان و حامیان دکتر روشنفکر کامنت نزار به هیچ عنوان دکتر روشنفکر و دکتر فروزان یکی نخواهند شد بلکه پیروز واقعی این انتخابات دکتر روشنفکر خواهد بود حالا خواهی دید
Iran, Islamic Republic of
شتر در حواب بیند پنبه دانه
قوام
Iran, Islamic Republic of
ایشان همین الان با این مصاحبه به عینه نشان دا. نمایندگی رو اصلا نداره
اول اینکه چه ستبقه درخشانی دارپ که هپوز نتوانسته جاده زادکاه خودش را بسازد حال چطور میتواند به امورات ملت بپردازد
دوم اینکه ایشان که بگفته خودش صلاحیت نظردادن در مسئله قضایی را ندارند که سالها به این کار مشغول بوده چطور میتواند در دیگر مسائل که اصلا کار نکرده ، اطهار نظر کند !!!!
طرفدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت همه عزیزان..
واقعا جای تاسف هست که عده ای به نام حامی طوایف شریف بویراحمد ودنا، کامنت گذاشته و موجب بدبینی و تخریب آنان میشوند..
بی شک کسی که توانایی مدیریتی بهتر و آشنایی بیشتری با ضعف های استان و راهکار های مفید برای جبران آن و محبوبیت بیشتری نیز داشته باشد، برنده انتخابات ۹۸ خواهد بود...
مردم بویراحمد ودنا را چه شده که بجای اینکه فرد اصلح را انتخاب کنند رو به قومیت گرایی و احساسات آورده اند؟؟؟
ما از نمایندگانی که فقط مردم را وسیله ترقی و پیشرفت خود نموده اند خستهههه ایممم.!!!
برای یک بارم که شده قومیت گرایی را کنار گذاشته و با تعقل و سبک سنگین کردن اشخاص، فرد اصلح را انتخاب کنیم..
تا کی باید به جان هم افتاده و عده ای از این موضوع سود ببرند؟؟
همه طوایف شریف بویراحمد ودنا باهم برادر و برابرند، امید است ک بزرگان طوایف این بار نه از روی احساسات و قومیت گرایی، بلکه از روی دلسوزی و شناساندن فرد اصلح از بین کاندیدها، مردم را دعوت ب رای دادن بکنند!!
همه اشخاص برای ما محترم و قابل احترام هستند، پس با گذاشتن کانت های توهین آمیز ، کوچکی خود را نشان ندهیم!

با تشکر
Iran, Islamic Republic of
یک سوال منطقی: در این مملکت که قاضی از ورود به مسایل سیاسی ممنوع شده و نمی تواند عضو حزب سیاسی باشد و فعالیت سیاسی بکند چطور قوام فروزان نخبه سیاسی است؟ با چه منطقی ایشان خود را مجتهد مسایل سیاسی می داند؟ کدام فعالیت اجتماعی را ایشان در استان ما داشته که فعال مسایل اجتماعی است؟... خوب است که آدم ها دقیقا همان باشند که هستند! کاندیدا شدن حق همه است ولی دیگه لازم نیست الکی صفاتی بگذارید که ندارید. شما که تهران می روید و در یک مساله اجتماعی و سیاسی این استان نه دخالت می کنید نه شرکت می کنید نه همراه مشکلات مردم هستید نه سخنی حتی می گویید چگونه می خواهید نماینده این مردم باشید؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی خل عالم پر سر بچیل ایما؛ که با این وضعیت بد اقتصادی،رانت، اختلاس،چپاول،پراید ۴۵ ملیونی،دلار ۱۵هزا تومانی، بیکاری، خشکسالی، بی آبی،گرانی، احتکار،پوشک۹۰هزارتومانی،خودکشی،پداران شرمنده خانواده،کارتن خواب،زباله گرد،فقر فرهنگی،اقتصاد خراب،طلاق،فحشا،گرد غبار، و هزاران درد بی درمان دیگر.........
دارن سر هیچ با هم جر دعوا ایکنن،به فکر نان باش که خربزه آب است
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
بخدا در حق خودتون و جامعه و نسلهای. میکنین اگه برین سر صف و بخاطر دیگران ارنج دیگران دنده هاتون و اذیت کنه . ولی به هر حال تنها راه نجات بویراحمد انتخاب مردانی از ایل قایدگیوی ،آقایی و تامرادی هست که پیشینه ای دلاوری و رزم آوری دارند ،
کار هر یست خرمن کوفتن
گاو نر میخواهد و مرد کهن
سعید
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
امروزه بعنوان یک فعال سیاسی که دردودوره مسؤلیت ستادی درستاد دکترروحانی داشنه ام به وضوح درجامعه ومراسمات میبینیم که حملات زیادی به سیاستها وعملکرد اقای روحانی میکنند مردم حق دارند چون تیمی که برای جریانی تلاش میکند مردم انتظاراتی ازان تیم وشعارهابشان رادارند من درعجبم که تیم دولت اظهار میداذند که سیاست دولت هماهنگی بانمایندگان است پس نقش ستادهای. دکترروحانی چی هست اگرامروزه شاهد بی تفاوتی دربین نیروهای سیاسی میباشیم. علتهابی دارد درراس این استان . که اندیشه ی سیاسی خاصی ندارد ویک دنده وخودمحوراست وهیچگونه ارتباطی باتوده ی جامعه ونخبگان سیاسی ندارد نوع برخوردش بامدیران کل مثل اینکه باشعار تکریم وحق شهروندی. تاریخ ابن نمابندگانی که دراین انتخاب دست داشتند نمی بخشد درپابان علت اصلی عدم توفیق بکارگیری مدیرانی بوده که به شعاراعتدال وتدبیراعتقادی نداشتند
United States
احسنت به شجاعت غیرت جناب قاضی قوام فروزان
گشین
Iran, Islamic Republic of
زنده بادفروزان.به امیدموفقیت ایشون
Iran, Islamic Republic of
سلام
همه واقفیم تراکتور وسایپای ها ی روشنفکر جوابگوی ماشین های شاسی بلند زارع نخواهند شد
ضمنا زارعی دور قبل 21 نفر رقیب داشت حالا هرچه بیشتر بهتر
تیر تاج
Iran, Islamic Republic of
الکی ختونه خهسه نکنیت دوباره زارع ایرع بهارستان.
قاید گیوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب حاج فروزان ...انسانی شایسته بزرگ و با شخصیت و با سواد است ....و آقایی ها جز طوایف تراز اول بویراحمد بخصوص بابکانی ها....خواهر زاده هاشون هم انسانهایی بسیار بزرگ و نامی و باارزش و روسای ایلات و طوایف بودند....از جمله ناصر طاهری. عبدالله ضرغامپور. حبیب بهادر .هجیر بهادران.غلامحسین جلیل..خانواده رستم ممسنی..دوستان خواهش میکنم دین خود را به دنیا دیگران نفروشیم و فرزندان استان را له نکنیم چون در واقع خودمان را له کردیم ورقابت وانتقاد سالم باید باشد تا توسعه صورت گیرد فرزندان استان بسیار توانمند اما در سیستم بالا حامی نداریم و خودمان هم بجای اینکه دست بگیریم پا را میکشیم ..بعضی ها احساسی قضاوت میکنن.به قولی خرد از پس خود به پیش آمدی..کاش روز بیاد تا ظرفیت علمی و منطقی داشته باشیم و معقول رسد و اظهار نظر کنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1