تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۷۴۶۱۱
با حضور رئیس منطقه چهار کشور؛

مدیر جدید شرکت آزمایشگاه فنی خاک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان باحضور معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی آزمایشگاه، در این جلسه که با حضور مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس و رئیس منطقه چهار کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین و کارکنان آن اداره تشکیل شد، محمدعلی روستا معاونت عمرانی استانداری با برشمردن ویژگی‌های مدیر خوب که هم باید علاقه‌مند به خدمت باشد و هم اهل دغدغه و مسئولیت‌پذیری باشد، افزود: مدیر آزمایشگاه باید علاوه بر موارد فوق قدرت مطالبه‌گری هم از دستگاه‌های اجرایی، فنی، امورزیربنایی و عمرانی استان داشته باشد و هم از مجموعه تحت مدیریت خود مطالبه کیفیت بهتر و دقت بیشتر داشته باشد.
روستا با اشاره به سابقه آزمایشات مربوط به خاک در سال۱۳۳۴ دانشگاه تهران که اولین شروع این فرآیند بوده، بیان کرد: از جمله علوم بسیار تنیده و دارای ویژگی‌های خاص همین خاک است و مهمتر آنکه اهم آزمایشات خاک برپایه تجربه است یعنی فرد کارشناس خاک باید برحسب تجربه دستش با انواع خاک آشنایی داشته باشد تا میزان خطا کاهش یابد. خطا در این آزمایشات هم باعث هدررفت هزینه بیت المال می‌شود و هم امنیت و آسایش مردم به خطر خواهد افتاد.
در ادامه راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تقدیر از همه مدعوین خاصه مهمانان خارج از استان که حضور داشتند، اظهار کرد: اولین باری است که یک نیروی بومی استان در آزمایشگاه مدیر می‌شود که این جای تقدیر از مدیرعامل محترم کشور دارد، این امر مسئولیت ما را در قبال آزمایشگاه سنگین‌تر می‌کند.
آزمایشگاه مکانیک خاک توصیه‌های فنی را به موقع اعلام کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمایشگاه مکانیک خاک توصیه‌های فنی، نتایج گمانه زنی‌ها و گزارشات را به موقع اعلام کند.
 علی محمد روستا روز شنبه در مراسم معرفی سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در خصوص اهمیت حفظ کیفیت پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش مهم و مؤثری در کیفیت بخشی پروژه‌ها دارد.
روستا تأکید کرد با ایجاد تعامل با مجموعه مدیران و ارتباط تنگاتنگ با حوزه زیرساخت از جمله راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و سایر ادارات مربوطه می‌توان در جهت پیش برد اهداف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گام برداشت.
روستا پشتیبانی و حمایت فنی از آزمایشگاه فنی خاک استان را ضروری دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود که این مجموعه هم وظایف خود را در حوزه‌های مختلف دقیق و مستدل انجام داده و در ارائه گزارشات رعایت مسائل فنی و مهندسی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.
در حاشیه این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از امکانات آزمایشگاهی مستقر در این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، در این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ضیاء صمدی به عنوان سرپرست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان معرفی شد. ضیا صمدی‌نسب مدیر جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با تشکر از همه مهمانان و مدعوین حاضر در جلسه به تشریح برنامه‌ها و چشم انداز چندساله خود جهت بالا بردن راندمان و سطح کاری آزمایشگاه پرداخت و از زحمات مدیر پیشین مهندس علاالدین حسانی حقیقی نهایت قدردانی را داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مدوا
United States
تنها نکته مهم بومی بودن است تا جهان را فتح کند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1