تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۷۳۰۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| نادر منتظریان در مارگون: شهرستان مارگون باید از بن‌بست خارج شود / آماده‌ایم که شایستگان در مدار و بطن قرار بگیرند/ آماده‌ایم تا مردم عزیزمان در هر نقطه سفلی و طوایف در کنار همدیگر باشیم؛ آماده‌ایم که اشتغال جوانان را ایجاد کنیم؛ پایان بی‌اخلاقی و خشونت‌ها را رقم بزنیم 

۱
کبنا ؛نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم شهرستان مارگون گفت: ما آماده‌ایم تا مردم عزیزمان در هر نقطه سفلی و طوایف در کنار همدیگر باشیم؛ آماده‌ایم که اشتغال جوانان را ایجاد کنیم؛ پایان بی‌اخلاقی و خشونت را رقم بزنیم. 
به گزارش کبنا، ظهر (دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲) نادر منتظریان هنگام افتتاح ستاد انتخاباتی خود در شهرستان مارگون اظهار کرد: عزیزان و بزرگواران آخرین اجتماع بزرگ مردمی و پایان تبلیغات انتخاباتی روز چهارشنبه (نهم اسفندماه) در خیابان دادگستری یاسوج برگزار خواهد شد. 
شاید برخی از کلیپ‌های شب گذشته (اجتماع بزرگ جوانان شهر یاسوج با حضور نادر منتظریان در ستاره شهر یاسوج) حجم عظیم چند هزار نفری جوانان و نوجوانان حامی «نادر منتظریان» به دستتان رسیده باشد، این جوانان بعد از اینکه مناظره‌ها، صحبت‌ها و اولویت‌های کاندیداها را در حوزه اشتغال‌زایی رصد کردند و بعد از اینکه به این نتیجه رسیدند که اشتغال، قدرت و وجود خود جوانان جز اولویت‌های ما هست دیشب با حضور پرمهر خودشان کاری کردند که ساعت‌ها مردم یاسوج در ترافیک این عزیزان باشند. 
جوانان عزیز دختران و پسران، فرزندان ما و فرزندان این جامعه به خوبی سرنوشت انتخابات را رقم زدند. 
انتخابات مسیر خوبی را طی می‌کند؛ امروز از آخرین نقطه پایانی این استان از جمله زیلایی «صفر مرزی چهارمحال بختیاری»، سیلاب کلوار «آخرین نقطه مرزی استان»، تنگ‌سرخ، کوشک، میمند، لوداب، جلیل، بابکان و افکار عمومی با شور، نشاط و هیجان به سمت این جریان آمده است. 
شما در مرکز ثقل ایل تامرادی و مارگون هستید پس شاد و بانشاط باشید از ایل تامرادی، دشمن‌زیاری، زیلایی و سادات تشکر کنید. «ماشاالله به این جمعیت» 
باید شهرستان مارگون را از بن‌بست خارج کنیم، شهرستان مارگون شایسته‌ی خروج از بن‌بست است. مردم مارگون باید مهاجرت معکوس را داشته باشند و این شهرستان را از جاده سیلاب‌کلوار به ایذه و چهارمحال بختیاری از بن بست خارج خواهیم کرد؛ گردشگری شهرستان مارگون ایجاد خواهد شد، اشتغال جوانان در منطقه خودشان فراهم خواهد شد. 
مانند کسانی نیستیم که فقط کلنگ‌زنی می‌کنند و به پشت سرشان هم نگاه نمی‌کنند. 
آرای خاکستری در این منطقه به‌واسطه همکاری شایستگان و همیاری عزیزان روز ۱۱ اسفندماه بعنوان جبهه‌ی انقلاب اثبات خواهند کرد که کاندیدای جبهه انقلاب در شهرستان مارگون چه جایگاهی دارد. 
به زیلایی، سادات، ایل تامرادی، دشمن زیاری، جاوید، شهنیز و باباملکی افتخار می‌کنم. 
باید در سایه اتحاد، انسجام و برادری زندگی کنیم، ما آماده‌ایم تا مرزهای خاکی برداشته شود. آماده‌ایم که بین شما اتصال برقرار شود، آماده‌ایم که شایستگان در مدار و بطن قرار بگیرند. آماده‌ایم تا مردم عزیزمان در هر نقطه سفلی و طوایف در کنار همدیگر باشیم؛ آماده‌ایم که اشتغال جوانان را ایجاد کنیم؛ پایان بی‌اخلاقی و خشونت‌ها را رقم بزنیم. 
صیانت و امنیت انتخابات را شورای تامین برقرار می‌کنند مسئولین محترم شورای تامین باید بگویم که مسئولیت شما در قبال آرای مردم و آرای بالای این جبهه بسیار سنگین است؛ به آرای و رای مردم توجه کنید و بدانید گاه مردم ایران تصمیماتی گرفتند که همه‌ی مسئولین را شوکه کردند و این دوره هم آن دوره است. 
مردم عزیز شما در شهرستان مارگون و در مرکز ثقل ایل بزرگ تامرادی و زیلایی هستید ما به این مردم‌مان و به ستون‌های این انقلاب افتخار می‌کنیم. 
افتخار می‌کنیم به این مردمی که اعتراضات خود را با صدای بلند به ناکارآمدی مدیران خاله‌خرزویی مطرح می‌کنند. ما آماده‌ایم که پایان برخی ناکارآمدی‌ها و رفتارهای نادرست را اعلام کنیم. ما آماده‌ایم در مقابل فساد و ناکارآمدی‌ها مبارزه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت ✌🏻
Iran, Islamic Republic of
منتظریان انشاالله پیروز است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام شد. روشنفکر نماینده تک دوره ای
Iran, Islamic Republic of
بنویسید نادر در مارگون بخوانید و بدانید نادر در بهارستان
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام ؛ پایان خشونت‌ها ، یعنی چی؟؟
Iran, Islamic Republic of
تمام
روشنفکر تمام شد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان در شهرستان مارگون در بهترین شرایط هزار رای
محسن
Iran, Islamic Republic of
معلومه همین چندتا رو هم از یاسوج با خودت بردی
واقیعت
Iran, Islamic Republic of
برادران عزیز، این آقا آن قدر .... است که لازم است هر چه زودتر از وی فاصله بگیرید. شیوه ارائه ی مناظره ، گذشته و... آن قدر برام زجر آور است که از عده ای که حامی وی اند تعجب می کنم. هیچ راهی هم به جایی نمی بره.
علی
United Kingdom
استقبال سرد از منتطریان در پاتاوه لوداب مارگون رتبه سوم نصیبش خواهد شد
صمد ک
Iran, Islamic Republic of
هزار بار گفتم بازم میگم؟ به این قافله ها بپوندید؟
بویراحمد، دنا، مارگون(منتظریان)
گچساران، باشت(تاجگردون)
دهدشت، چرام، بهمئی، سوق، لنده(بزرگواری)
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1