تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۷۳۰۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| محمد بهرامی در جمع سادات شاه‌فرج‌الله: شرایط انتخابات بسیار مناسب است، مراقب باشید؛ روز انتخابات اول وقت بیدار شوید و سر صندوق‌ها حضور داشته باشید/ در کارمان تخصص و تسلط داریم/ این جریان تحول گراست/ آبشار یاسوج شناسنامه گردشگری شهر یاسوج است

۱
کبنا ؛نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌ها کار کردیم و نسبت به کارمان تخصص و تسلط داریم.
محمد بهرامی شامگاه یکشنبه (6 اسفندماه 1402) در جمع سادات شاه فرج‌الله یاسوج، اظهار کرد: در دنیا مردمان موفق همیشه بر اساس منافع خودشان تصمیم گرفته‌اند منافع حتماً قرار نیست همیشه مادی باشد بلکه افراد نیاز‌های مختلف دارند و کسانی که می‌خواهند مسئولیت بگیرند باید جوابگوی این نیاز‌ها باشند.
وی افزود: در دولت‌هایی که جوابگوی مردم نبودند مردم بر اساس عملکرد به آن‌ها احترام گذاشتند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همه رقبا قابل احترام‌اند در مناظره جواب آن‌ها را منطقی، اصولی و علمی دادم و در جلسه آخر هم از مردم عذر خواهی کردم و گفتم من چهار سؤال تخصصی از آن‌ها دارم اما جواب ما را ندادند، مناظره‌ها همچنان ادامه دارد و پخش می‌شود.
گفتم این سؤال‌های بنده را جواب ندادند و جلسه آخر مناظره برخی از آقایان از من سؤال کردند و برخی از افتخارات ما را زیر سؤال بردند.
وی ادامه داد: ضمن احترام این عزیزان تنها جریانی که الفبای برنامه‌ریزی، عمران و توسعه و آبادی را بلد هست این جریان است.
منافع مردم به خصوص کسانی که در شهر یاسوج ساکن هستند و مالکیت دارند در این جریان هستند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجا من می‌خواهم این موضوع را ثابت کنم، در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه می‌گویند ما طرح جامع نداریم چون نه علم جامع در آن زمینه داریم و نه امکانات.
وی ادامه داد: بر این اساس الگو‌های موفق جهانی می‌گویند که باید پروژه محور کار بشود. هر پروژه در یک منطقه عمران و آبادانی ایجاد می‌کند و ارزش افزوده ایجاد می‌کند بر این اساس، ما طبق اولویت‌های خاص خودمان پروژه‌هایی در این شهر بنیان گذاشته‌ایم. یکی‌اش همین پل است پل شهید عوض‌زاده.
بهرامی تأکید کرد: منافع عمومی مردم در بحث تردد، امروز اگر این مسیر نباشد در بحث ترافیک چه بر سر این مردم خواهد آمد.
فواید این طرح توسعه اقتصاد شهری در منطقه خاص است و چند طایفه بزرگوار و محترم در کنار این پل مالکیت دارند و در زندگی و ارزش افزوده همه این عزیزان تأثیر‌گذار بود.
نامزد انتخابات مجلس در خصوص باغ‌های آبشار نیز گفت: عده‌ای می‌گفتند این باغ‌ها برای ما دردسر شده است ما در قالب یک طرح با توجه به ضوابط خاص در کارگروه ارسال کردیم خدمت آقای استاندار یکی از رقبای ما هم معاون استاندار بود در همان زمان که من در مناظره یقه‌اش را گرفتم.
بهرامی گفت: اینجا من پشت پرده حرف نمی‌زنم چون در مناظره مردم همه چیز را خواهند دید یکی از مدیرکل‌های وقت شاهد همه چیز بود و عرض کردم. مصوبه شورای شهر در بحث طرح جامع و طرح تفصیل و یا آن‌هایی که در کارگروه است قانون تعریفی نکرده و باید به آنجا برود. ما به شورای وقت آن را دادیم و گفتم شما تصویب کنید و من اجرا می‌کنم.
اولین مجوزی که ما دادیم به شخصی به نام آقای باقری بود و بعد از آن هم ما چندین مجوز هم دادیم.
شناسنامه گردشگری شهر یاسوج این آبشار است. شما اطمینان داشته باشید در توسعه شهر، منطقه و استان و کشور طرح و برنامه داریم. سال‌ها کار کردیم و نسبت به کارمان تخصص و تسلط داریم.
این نامزد انتخابات مجلس در انتها گفت: شرایط انتخابات بسیار مناسب است، نظر سنجی‌ها فاصله را زیاد نشان می‌دهد ولی اگر روز انتخابات اول وقت بیدار نشویم و سر صندوق‌ها حضور نداشته باشیم و تا پایان وقت از رأی خود دفاع نکنیم، انتخابات را از ما می‌گیرند. نتیجه این انتخابات حق شما است. این شور و شوقی که ایجاد شده است دنبال تغییر و تحول خواهی‌اند و این جریان تحول گرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
اینا که از همه طوایف هستن
بنظرم شکل کلی انتخابات بدین شکل است
آقای دکتر مهدی روشنفکر اول با اختلاف آرا
آقای دکتر محمد بهرامی دوم با اختلاف با نفر اول
آقای دکتر منتظریان سوم با اختلاف اندکی به نفر دوم
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لب لب خورد گهی...
Iran, Islamic Republic of
از آخر درست گفتی
طاها
Iran, Islamic Republic of
فقط نادر منتظریان خوشتیپه و لایق نماینده ی ملی هست
Iran, Islamic Republic of
بجز خانواده اکبری ورمضانی بقیه همراهانتن
Iran, Islamic Republic of
یا شاه فرج الله حداقل دوم وابو یا شافرج الله
سادات شاه فرج الله
Iran, Islamic Republic of
آقا به همین شاه فرج الله ، تعداد سادات این امامزاده در این جلسه به بیست نفر هم نمی‌رسد. اکثرا از اهالی معصوم آباد ، اولاد علی مومن ، سرآبتاوه ، مهریان ، بابکان ، تنگ سریز ، ... هستند .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1