تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۷۳۰۵۵
در نطق انتخاباتی خود در شهر سی‌سخت مطرح کرد؛

تصاویر | منتظریان در سی سخت: ما آمده‌ایم تا به حذف نخبگان سی‌سختی پایان دهیم / اگر می‌خواهیم جایگاه سی‌سخت حفظ شود باید از این شرایط گذر کنیم / رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور: اینجانب حمایت خود را از حاج نادر منتظریان ایثارگر عزیز اعلام می دارم / ایشان چند کار اساسی برای مردم در مجلس خواهند کرد، اول تشکیل فراکسیون ویژه اشتغالزایی برای منطقه است

۱
کبنا ؛این کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: مطالعه کنید و بررسی کنید، تحت تأثیر شعار‌های عوام فریبانه قرار نگیرید، ما باید کسانی را روانه مجلس کنیم که کارنامه شفاف و روشن در پشت سر داشته باشند. اگر افرادی بخواهند بر اساس قوم گرایی و خاله خرزویی رأی بدهند، خط بطلان روی فرهنگ شهر سی سخت کشیده می‌شود. سی سخت جایگاه علم و دانش و دانایی است، سی سخت باید در نخبه پروری الگو باشد. اگر می‌خواهیم جایگاه سی سخت حفظ شود باید از این شرایط گذر کنیم. صندوق‌های رأی سی سخت باید صندوق‌های طلایی جریان انقلابی باشد.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز نادر منتظریان ضمن تبریک نیمه شعبان در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهر سی‌سخت گفت:‌امیدوارم به زودی جشنی بگیریم که ایثارگری و تلاش شما جبران شود.
منتظریان اظهار کرد: خداوند اگر توفیق داد و بار‌امانت مردم به دوش ما آمد تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های سی سخت به عنوان مرکز ثقل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور فراهم شود.
منتظریان بیان کرد: نخبگان سی سختی که توسط عده‌ای به حاشیه رفته‌اند، نمی‌بینیم که نخبگان سی‌سختی در جایگاه‌های مدیریتی حضور داشته باشند. یقیناً از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده می‌کنیم.
وی افزود: باید تلاش کنیم که سی سخت را از بن بست خارج کنیم، سی سخت نیازمند صنایع تبدیلی و سردخانه‌های بزرگی است که محصول باغداری مردم هدر نرود.
منتظریان گفت: ما آمده‌ایم که به جذب‌های فله‌ای خاتمه دهیم، آمده‌ایم تا به حذف نخبگان بخصوص نخبگان سی سختی پایان دهیم، آمده‌ایم که به بداخلاقی‌هایی که امروز بویراحمد بزرگ گرفتار آن است پایان دهیم، آمده‌ایم که یک بار دیگر اتحاد و برادری بین طوایف و احزاب سیاسی شکل بگیرد. آمده‌ایم انشقاق و اختلافات را پایان دهیم که هیچ چیزی برای مردم ندارد.
منتظریان اظهار کرد: ما باید جوانان را دریابیم که سرمایه‌های این کشور هستند، اشتغال جوانان را با استفاده از ظرفیت‌ها تأمین کنیم، حدوداً یک هزار دقیقه در صداوسیمای استان مناظره و نقد عملکرد داشتیم، و درخصوص مسائل مختلف فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی گفت و گو کردیم. بحث جهش تولید، تورم، اقتصاد، فساد اداری مورد بحث قرار گرفت، در همه موارد به یک موضوع مشترک رسیدیم، اینکه تبعیض، فساد و بی‌عدالتی مانع توسعه استان هستند.
وی گفت: بعضی کسانی که کرسی مهم مجلس را در اختیار دارند، نه تنها کارآمدی نداشته‌اند، بلکه خیلی جا‌ها موجب شده فساد و تبعیض و بی‌عدالتی گسترش پیدا کند. اگر صداوسیما بدون سانسور مناظره‌ها را منتشر کند، وزن و عیار هر کسی مشخص می‌شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: مطالعه کنید و بررسی کنید، تحت تأثیر شعار‌های عوام فریبانه قرار نگیرید، ما باید کسانی را روانه مجلس کنیم که کارنامه شفاف و روشن در پشت سر داشته باشند. اگر افرادی بخواهند بر اساس قوم گرایی و خاله خرزویی رأی بدهند، خط بطلان روی فرهنگ شهر سی سخت کشیده می‌شود. سی سخت جایگاه علم و دانش و دانایی است، سی سخت باید در نخبه پروری الگو باشد. اگر می‌خواهیم جایگاه سی سخت حفظ شود باید از این شرایط گذر کنیم. صندوق‌های رأی سی سخت باید صندوق‌های طلایی جریان انقلابی باشد.
منتظریان در انتها گفت: امروز چندین جبهه کشوری از این جریان حمایت کرده‌اند، هر کدام از این جبهه‌هایی که از ما حمایت کرده‌اند، هر کدام در مجلس یک فراکسیون دارند.
رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور نیز در این برنامه حضور یافت، دکتر بیگ محمدی در این جلسه گفت: اینجانب حمایت خود را از حاج نادر منتظریان ایثارگر عزیز اعلام می‌دارم، پدرخوانده‌های انتخابات بدانند، در این دوره لیست‌های تکراری در رأی مردم جایگاهی ندارند، با شناختی که از برادر ارزشی خودم حاج نادر منتظریان دارم، ‌ایشان چند کار اساسی برای مردم در مجلس خواهند کرد، اول تشکیل فراکسیون ویژه اشتغالزایی برای منطقه است، دوم فراکسیون ویژه جوانان و فراکسیون ویژه معیشت مردم است.
وی در پایان ادعا کرد که با جرأت می‌گویم حاج نادر منتظریان برنده انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نادر منتظریان سوم خواهد شد برای مردم تصمیم میگیری تو با جرأت میگی و از طرف مردم نظر میدی
Netherlands
حاج نادر به کوری چشم حسودان با حمایت همه جانبه ای که مردم بویراحمد از او دارند نماینده مجلس خواهد بود و در این شکی نباید کرد لبیک یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما فقط دنبال زد و بند خودتون هستید ریس شورای ایتلاف ایثارگر
اگر ایثارگر حمایت میکنید چطور از برادر شهید جناب روشنفکر حمایت نمی کنید
نادر
United States
کی هستی برو به فکر نان باش که خربزه آب است آقای بیگ محمدی چکاره هستی تو هم یکی مثل نادر
Iran, Islamic Republic of
حتما نایر🤣🤣
Netherlands
مه خیال ایکنی
Iran, Islamic Republic of
هر بار گول یه اصولگرا رو میخورن دیدید که روشنفکر چه بر سرتان آورد مبانی فکری منتظریان با شما نمیخونه
Netherlands
این دفعه مردم برای همیشه ناتوان را برای همیشه به تنگ نار خواهند فرستاد
آقا نظر
Iran, Islamic Republic of
در مناظرات به وضوح مشخص هست که نماینده در مجلس کلا خواب بوده.بابا چهار تا کلام یاد میگرفتی که در این مناظرات بتوانی حرفی برای گفتن داشته باشی اگر آراسته که آنهم فقط شلوغ کاری می‌کرد و چیزی آن هم از یک فوق لیسانس حقوق ندیدیم نبود آقای نماینده وجدانا چیکار میکردی ؟حتی در چینش مدیران هم با مشکل مواجه بودی طبق اظهار نظر خودت در مناظره سوم. بنابراین سنگین‌تره که نری که قطعا ریزش آرایت خیلی خیلی بوده به نظرم سوم بشی
Iran, Islamic Republic of
من صدا وسیما نیتره گپ بزنه چه برسه وه مجلس
سید
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان چون واقعا حقش بالاتر هم هست
طاها
Iran, Islamic Republic of
ب والله بنده حامی روشنفکر بودم مناظره ها را ک رصد کردم از لهجه و ناتوانی روشنفکر در فارسی سلیس صحبت کردن و اینکه معلوم نبود چی براش نوشتنه روش ب سختی میخوند حتما به او رای نخواهیم داد
بخش پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
...خواایشناسشون هم که اداراتشون نیلن یه سیسختی پابگره اندی بخش پاتاوه بیچاره ایکنن...یه کم تحقیق کن تا ایسو وکوچوبی ایی نظریه ایدی...اصلا زلزله سیسخت کوچوبی؟🤔هرچن پاتاوه شهرستان وابی وتمام مشکلاتش که زرنظرسیسخت بی رها وابی...
لوداب
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه تاسفه که روشنفکر نماینده باشد و دکتر خرامین با این توانمندی بازنده انتخابات این کار توهین جدی به شعور مردم است کلا روشنفکر ایل تامرادی را زیر سوال برد
توت نده
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند اون کسی رو که بهرامی رو تحریک می کند که وارد انتخابات بشه بهرامی بویراحمد رو نابود کرده
شیراز صفایی
Iran, Islamic Republic of
ما مردم‌شریف و فرهنگ دوست سی سخت توهین‌به دیار دنا را محکوم می کنیم‌
منتظریان می تواند به سی سخت کمک کند
مادوان
Iran, Islamic Republic of
بدون شک منتظریان پیروز انتخابات است،چون شفاف،صادقانه با مردم دیدار میکند
Iran, Islamic Republic of
عدم اقبال عمومی مردم به روشنفکر و قشون کشی افراد تکراری با کاروان های همیشگی نشان از باخت است
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1