تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۷۳۰۵۱
در جمع هواداران خود مطرح کرد

تصاویر| محمد بهرامی در جمع زیلایی‌ها و سادات شاه‌غالب: عمر کسانی که تهدید می‌کنند، کمتر از یک هفته است / این موج، موج تغییر و تحول‌خواهی است/ مردم علم‌گرایی و عمل‌گرایی را رقم زده‌اند / خطاب به مردم زیلایی؛ ما در کنار شما و به فکر شما عزیزان هستیم. درد شماها را می‌فهمیم و درمان آن را هم می‌دانیم  

۲
کبنا ؛همایش بخش زیلایی، ایل جلاله، سادات چاهن و سادات شاه غالب با حضور محمد بهرامی، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. بهرامی در این برنامه گفت: این موج، موج تغییر و تحول‌خواهی است. مردم علم‌گرایی و عمل‌گرایی را رقم زده‌اند. مردم رعب و وحشت را نمی‌پسندند. عمر کسانی که مردم را تهدید می‌کنند، کمتر از یک هفته است. برای مردم چه کار کرده‌اید، چه شور و شوق بر ما حاکم بود و شما چه کرده‌اید که مشکلات شهر مضاعف شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (یکشنبه 6 اسفندماه 1402) همایش بخش زیلایی، ایل جلاله، سادات چاهن، سادات شاه‌غالب با حضور محمد بهرامی، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. محمد بهرامی در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت را تبریک می‌گویم.
وی در ادامه گفت: منطقه سادات شاه‌غالب، جلاله و چاهن محروم نیستند؛ چرا که انسان‌های بزرگ و شایسته زیادی دارد. این منطقه مشکلاتی در حوزه زیرساخت‌ها دارد که اگر هزار میلیارد تومان گذاشته شود، ظرف یک سال مشکلات زیرساختی این مناطق رفع خواهد شد.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: این موج، موج تغییر و تحول‌خواهی است. مردم علم‌گرایی و عمل‌گرایی را رقم زده‌اند. 
وی افزود: مردم رعب و وحشت را نمی‌پسندند. عمر کسانی که مردم را تهدید می‌کنند، کمتر از یک هفته است. برای مردم چه کار کرده‌اید، چه شور و شوق بر ما حاکم بود و شما چه کرده‌اید که مشکلات شهر مضاعف شد.
بهرامی به عملکرد خود در شهرداری یاسوج گریزی زد و گفت: با راه‌انداختن تیم فوتبال شهرداری یاسوج شور و اشتیاق در جامعه ایجاد شد و تیم‌‍های بزرگ قادر به بازی با این تیم نبود. 
وی با بیان اینکه بعضی همواره نگاهی منفی به مردم دارند، گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج روزی که من از شهرداری یاسوج خارج شدم یک ریال بدهکاری  نداشت.
بهرامی به برخی از انتقادات به خود پاسخ داد و گفت: برخی می‌گویند؛ من طرفدار  دولت نیستید. من هم گفتم؛ شما جزء تیم مردم نیستید. نماینده مجلس باید نماینده ملت و مردم باشد، اما اینها دستشان را تا آخر در جیب جوانان می‌کنند برای منافع خودشان، آنها به‌دنبال منافع خودشان از دولت هستند و کاری به مشکلات مردم ندارند.
وی تاکید کرد: رقبای ما بازنشسته هستند و عمر کاری‌شان تمام شده است. آنها به‌جای اینکه پاسخگو باشند، هنوز می‌گویند؛ می‌خواهیم این کار را برای مردم انجام بدهیم؛ اما ما سعی می‌کنیم یک نماینده در تراز ملی باشیم که صدای آنها باشیم. ما شرمنده مردم هستیم؛ چرا که هر وقتی بین مردم حضور پیدا می‌کنیم، می‌گویند؛ قول‌های به ما داده‌اند؛ اما عمل نکرده‌اند، به‌همین خاطر ما روی‌مان نمی‌شود که با مردم حرف بزنیم. 
این نامزد انتخابات مجلس تاکید کرد: تنها تیمی که الفبای برنامه، توسعه و برنامه‌ریزی را می‌فهمد، تیم ما هست. ما به‌دوستی شماها افتخار می‌کنیم و اشتغال این جوانان اولویت ما است.

بهرامی یادی از مهندس تاج‌امیری، فرماندار اسبق دنا کرد و گفت: ایشان معاون من در شهرداری یاسوج بود. هیچ‌وقت در خصوص بخش زیلایی کوتاهی نکرده‌ام و تعدادی از جوانان این بخش در شهرداری مشغول به‌کار شدند.
بهرامی تاکید کرد: بخشدار زیلایی باید در بخش زیلایی مستقر باشد و این زیبنده مردم نیست که بخشدار زیلایی در فرمانداری مارگون بغل دست فرماندار بنشیند.
وی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: ما در کنار شما و به فکر شما عزیزان هستیم. درد شماها را می‌فهمیم و درمان آن را هم می‌دانیم.
یکی از حاضرین با اشاره به بیکاری جوانان این  مناطق، اظهار کرد: دیگر نمی‌دانیم به کدام مسئول برای رفع مشکلات این جوانان اعتماد کنیم. امیدواریم با رفتن به بهارستان به فکر زجرهای مردم زیلایی، جلاله و دیگر روستاهای دورافتاده باشید.
همچنین یکی دیگر از اهالی جلاله گفت: مردم این منطقه از نبود راه مناسب رنج می‌برند و مجبور هستیم که برای عبور و مرور باید به استان‌های همجوار مهاجرت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

امامی
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای توانمند است که بعد از انتخاب مدیر کل میراث را عوض کند
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا ابدا اگه به سادات چاهن ،شاغلب بخوره
اکثرا مردم محترم مزدک و حومه مزدک هست تعداد اندکی هم از بقیه طوایف
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دلیل حرفت چنه
محمو
Iran, Islamic Republic of
لعنت برکسانی که دارند دکتربهرامی راگول می زنند عزیزان من اهل زیلایی هستم ۸۰ درصد زیلایی هایی که درتصویر هستند رایشون با بهرامی نیست/مثل ادوارگذشته رای اونها جمعه ثابت میشه
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شمردم.13 نفر از زیلایی داخل این همایش تشریف دارن
توت نده
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما که زورمون به بهرامی نمی رسد که حالیش کنیم دیگه تو انتخابات شرکت نکند پس تو بویراحمد را از دستش نجات بده که ایشون بویراحمد رو نابود کرده و ول کن داستان نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بهرامی لطفا دیگر به خودت بیا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1