تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۷۳۰۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| بهرامی: رقبای من در مناظره‌های دانشگاه حاضر نشدند / این‌هایی که آمده‌اند به عنوان رقیب انتخاباتی بازنشسته شده‌اند، به مردم نمی‌گویند که ما چه کار کرده‌ایم، هنوز به مردم می‌گویند که ما چه کار می‌خواهیم انجام بدهیم

۰
کبنا ؛نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هر وقت هر دانشگاهی از من دعوت کرد من حضور پیدا کردم، رقبای من حاضر نشدند و جدیداً شنیده‌ایم که درخواست مناظره کردند.
محمد بهرامی در جمع هواداران خود در یاسوج اظهار کرد: بعضی وقت‌ها ما گلایه داریم می‌گوییم که کشوری با این قدمت بسیار بالا چرا باید کشوری مثل قطر که آرزو داشت یکی از استان‌های ما باشد درآمد سرانه برای یک نفر در یک ماه ۱۰۰ و ۲۰ میلیون تومان باشد ولی در کشور ما ۵ میلیون تومان باشد یعنی ۴ درصد آن‌ها این یعنی ناکارآمدی ناشی از همین مدیران است یعنی یک طرف قضیه امروز هوش مصنوعی است‌.
وی افزود: برای کشور ما این مدیران، فرتوت و ناکارآمد است. این مدیران شاید جسم آن‌ها در کنار ما باشد همراه ما باشد ولی روح آن‌ها توان آن‌ها در حد ما نیست در حد ۳ یا ۴ یا ۵ دهه قبل است و امروز هم ما شاهد هستیم این عزیزان بازنشسته شده‌اند این‌هایی که آمده‌اند به عنوان رقیب انتخاباتی بازنشسته شده‌اند.
   
بهرامی تأکید کرد: یعنی کارشان تمام شد به مردم نمی‌گویند که ما چه کار کرده‌ایم هنوز به مردم می‌گویند که ما چه کار می‌خواهیم انجام بدهیم من هرجایی که حرف می‌زنم به نمایندگی از این جوانان تحصیل کرده حرف می‌زنم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من می‌گویم ما همه با هم هستیم من می‌گویم چه کار کردیم من هرجایی که می‌روم با مردم صحبت می‌کنم می‌گویم چه کار کردیم و می‌خواهیم در آینده باز چه کار انجام بدهیم.
وی تأکید کرد: ظرف این چند سال تشکل‌های دانشجویی که من تقدیر و تشکر می‌کنم هر وقت هر دانشگاهی از من دعوت کرد من حضور پیدا کردم رقبای من حاضر نشدند و جدیداً شنیده‌ایم که درخواست مناظره کردند.
بهرامی عنوان کرد: بزرگواران این چند روز که ما مناظره داشته‌ایم علاوه بر سؤال‌های صدا و سیما چند سؤال مطرح کردم سؤال‌های تخصصی در سطح کلان جامعه، آن‌هایی که به عنوان نماینده‌های مردم باید انتخاب بشوند، نسبت به آن‌ها باید تسلط داشته باشند، سؤال‌های من سؤال‌های سختی نبود، آقایان نتوانستند این ۴ سؤال را جواب بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
United Arab Emirates
منتظریان با رای بالا قبوله
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1