تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۷۲۹۴۳
در جمع طرفداران خود؛

تصاویر | بهرامی در لوداب: ضمن احترامی که برای همه رقبا قائلم، جریان ما الفبای برنامه و توسعه را می‌داند + پاسخ بهرامی به رقیب خود در مناظره

۱
کبنا ؛
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مسئولیت می‌پذیرند باید جوابگوی همه نیاز‌ها باشند، بزرگواران منافع شما عزیزان در حوزه‌های مختلف در تیم ما هست.
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی امروز جمعه (۴ اسفندماه ۱۴۰۲) در جمع مردم لوداب اظهار کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از همه عزیزان و بزرگوارانی که به زحمت افتادند، عرض سلام و خیر مقدم داشته باشم، خدمت برخی از عزیزانی که حامیان جناب اقای دکتر روشنفکر هستند. من از حضور شما عزیزان سپاسگزار هستم و تقدیر و تشکر می‌کنم.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در جمع باشکوه بخش لوداب حضور داریم. این افتخاری بسیار بزرگ برای بنده است. این دیار همیشه مرکز ثقل تصمیم‌گیری‌های سیاسی منطقه بود.
وی ابراز کرد: لوداب همیشه حماسه ساز بود. از طرفداران حاج آقا منتظریان هم تقدیر و تشکر می‌کنم بسیار سپاسگزارم و به همه عزیزان هم قول می‌دهیم ان شالله به همت مردم، این توفیق اگر حاصل شود، اول ما نماینده شما بزرگواران هستیم.
بهرامی عنوان کرد: در این منطقه تعدادی از عزیزان عزادار بودند عرض تسلیت دارم خدمت همه خانواده‌های بزرگوار.
ضمن احترامی که برای همه رقبا قائلم،
این جریان الفبای برنامه و توسعه را می‌داند

بهرامی تأکید کرد: در دنیا مردم بر اساس منافع خودشان رای می‌دهند و انتخاب می‌کنند این منافع فقط مادی و مالی نیست بلکه انسان نیاز‌های مختلف دارد. کسانی که مسئولیت می‌پذیرند باید جوابگوی همه نیاز‌های باشند. بزرگواران منافع شما عزیزان در حوزه‌های مختلف در تیم ما هست. ضمن احترامی که برای همه رقبا قائلم، این جریان الفبای برنامه و توسعه را می‌داند.
بهرامی خاطرنشان کرد: به خصوص اینکه متأسفانه بسیاری از مردم این منطقه در نیاز‌های اولیه دچار مشکل هستند از جمله خوراک، پوشاک و مسکن، جاده‌های دسترسی، آب، برق، گاز. این کار ما هست و هیچکسی مثل ما شغل ایجاد نکرد.
بهرامی گفت: ما فقط در جمعه بازار ۱۸۰۰ غرفه به ۱۸۰۰ خانوار نیازمند تحویل دادیم. به همه جوانان اطمینان می‌دهم زیرا جوانان دچار یک ناامیدی شده‌اند. ما برای شغل شما برنامه داریم.
در بحث شغل اولویت بنده خانواده‌های محروم و نیازمند است‌
در یکی از جلسات در حوزه سفلی یکی از عزیزان از من گلایه کرد که نمایندگان فقط نماینده افراد خاصی هستند. ما که نام و نشان نداریم و محروم و فقیر هستیم به ما توجه ندارید.
وی افزود: من به شما اطمینان می‌دهم در بحث شغل اولویت بنده خانواده‌های محروم و نیازمند است‌. من با درد و درمان شما آشنا هستم و همه جا عرض کردم که من باید نماینده‌ای در تراز ملی باشم. اول نماینده ملت بزرگ ایران باشم لذا ما باید اول به فکر برنامه‌های کلان باشیم. اگر در سطح ملی و برنامه‌های کلان موفق بودیم حتماً برای مشکل شما هم چاره ساز خواهیم بود.
بهرامی گفت: یکی از رقبای ما در مناظره آخرین نفر بود و دیگر فرصتی نبود که ما جواب بدهیم سؤالی کرد. ما گلایه داریم، باید با مردم صادق باشیم‌. اینکه مردم می‌گویند شما قول‌هایی داده‌اید و عمل نکرده‌اید همینجا می‌توانید ما را محک بزنید. این رقیب عنوان کرد که «شما ملکی به یکی از بستگان خودتان واگذار کردید» ولی گفتم به مردم بگو اگر جایی من واگذار کردم صادقانه به مردم بگو اما حرفی برای گفتن نداشت.
اگر مشکلی داشتم ۱۲ سال از شهرداری خارج شدم
قطعاً یقه من را می‌گرفتند

بهرامی بیان کرد: اگر من مشکلی داشتم ۱۲ سال از شهرداری خارج شدم قطعاً یقه من را می‌گرفتند. به آن‌ها گفتم از اوایل انقلاب تا قبل از این پست‌هایی که ما گرفتیم و بعد از این پست‌هایی که داشتیم املاک و سرمایه‌های ما را بررسی کنید.
بهرامی بیان کرد: من متولد ۵۲ هستم، انقلاب ۵۷ شد، هر چه خانواده من سرمایه داشته قبل از اینکه من سمت بگیرم بررسی کنید و بعد از سمت‌ها هم بررسی کنید که ۷۰ درصد سرمایه من رفته و یا اضافه شده است. ما سعی کردیم هر جا بودیم‌امانت دار خوبی برای مردم باشیم‌. بررسی کنید کدام یک از عزیزان بعد از سمت‌هایی که داشتند به سرمایه‌های کلان رسیدند؟ عزیزان من در رابطه با مشکلات لوداب صحبت نکردم ان شالله یک روز با مدیران برای رفع مشکلات این منطقه حضور پیدا خواهیم کرد.
وی گفت: این گلایه‌ای است که ما از مسئولان داریم، ما سعی کرده‌ایم به مناسبت‌های مختلف در بین مردم باشیم، گلایه ما این است کار خاصی برای مردم انجام نشده و شما مطمئن باشید که این مشکلاتی که شما دارید بعد از چهار سال نمایندگی ما به حداقل خواهد رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیشتر هوادارل بهرامی و سن رای دادن نرسینه 🤣🤣🤣🤣
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
اینها که هیچ کدام لودابی نیست کلن ۳۰ نفر لودابی در جمعیتشان نیست
United States
چنان رای های بهرامی رو داریم جذب میکنیم که ...
عبدلله
France
بگردید و لودابیها را در تصویر پیدا کنید .
Iran, Islamic Republic of
من که اهل لوداب هستم اینجا لودابی نمی‌بینم جز چند نفر اون هم به احترام دکتر بهرامی اومدن جهت مهمان نوازی .....
سیلارستان
Iran, Islamic Republic of
زور بزنه رای دوره گذشته را بیاره انتخابات نتایجش به شرح ذیل است قطعا بدانید با اختلاف حداکثر سیصد تا
1-نادر منتظریان 89500 2-مهدی روشنکر 76855 3-محمد بهرامی 46800 4-
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1