تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۷۲۹۰۸
در جمع مردم مطرح شد

تصاویر| موحد در جمع تامرادی‌ها: خانه‌ام  را در تهران در طول این چند سال حتی یکبار هم عوض نکردم و آحاد مردم هم آدرس آن را می‌دانند / کلنگ سد آبریز در آینده نزدیک بر زمین‌ زده خواهد شد، با جنجال و جوسازی هیچ چیزی اصلاح‌نمی‌شود / در مقابل ۱۸ نماینده مجلس‌ایستاده‌ام

۱
کبنا ؛همایش انتخاباتی جمعی از اهالی ایل تامرادی با حضور سید محمد موحد در شهرک اکبرآباد شهرستان کهگیلویه برگزار شد. موحد گفت: کلنگ سد آبریز در آینده نزدیک بر زمین‌ زده خواهد شد؛ که یکی از آرزو‌های به حق و مطالبات جدی این مردم جامعه عمل خواهد پوشید؛ اما با درایت و تدبیر. با جنجال و جوسازی هیچ چیزی اصلاح‌نمی‌شود. در مقابل ۱۸ نماینده مجلس‌ایستاده‌ام.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز ( پنجشنبه 3 اسفند ۱۴۰۲) سید محمد موحد در این همایش سخنرانی و اظهار کرد: نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) را به همه‌ی ارادتمندان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی افزود: ای خدای بزرگ‌، ‌ای خالق مقتدر! این جمعیت زن و مرد را چه کسی، چه قدرت و اهرمی به اینجا کشانده است؟ مصداق واقعی یا مقلب‌القلوب یعنی این جمعیت است.
این نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: قرار بود که خبری از ایل تامرادی در اینجا نباشد. همه به «موحد» پشت کرده و رفته بودند و کسی هم نمانده بود! این مردم در اشکال مختلف به‌صورت حرکت‌های مرسوم و متداول در اینجا حضور دارند. مردم کهگیلویه و بویراحمد و نماد‌های مختلف با حضور بی‌نظیر در عرصه‌های دیگر خود را نشان دادند. این سخنرانان و این عزیزانی که در اینجا سخن بلیغ و بلند سر دادند، این‌ها چه کسانی هستند؟ این خانم، آقا و همه این‌ها از کجا آمده‌اند؟ اینجا خانه‌ی بنده است.
موحد ابراز کرد: از شجاعت، شهامت و حرکت‌های ایل تامرادی سخن گفته شد، ایل تامرادی در جا‌های مختلف و متعدد درخشیدند. در شعر و بیانات مختلف شاهکار‌های استثنایی خلق کردند. شجاعت و شهامت‌هایی را‌یه وجود آوردند. ایل بهمئی که با رضاخان جنگید، ایل عزیز طیبی هم سوابقشان مشخص است، مردم دشمن زیاری هم یک سند افتخار است، مردم بویراحمد در جا‌های مختلف درخشیدند، مردم چرام حوزه‌ی فرهنگ و علم، سادات می‌رسالار نورالدین العباس، رضاتوفیق، سادات امام‌زاده علی (ع) و همه و همه. این مردم، طوایف و ایلات کسانی بودند که در همه‌زمان مخصوصاً در انقلاب، جنگ و در مقابله با دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی درخشیدند و در جنگ هشت سال تحمیلی جایگاه دوم را در نبرد دارند. درود بر این مردم. از تامرادی، دشمن‌زیاری، بهمئی، چرام، سادات جلیل‌القدر و بویراحمد سرافراز بزرگ. درود بر این مردم درود بر این جمعیت. مردم سادات امام‌زاده یحیی (ع) معروف به یحیی قوچی.
در اولین نطق انتخاباتی فردا این جمعیت باید سجده‌ی دوم را رقم بزند؛  و درسی برای همه باشد تا بدانند این مردم همان مردم سال ۵۷ هستند، مردم سال ۷۱ و مردم دور اول یازدهم مجلس هستند که آنچنان درخشیدند که همه را متحیر کردند.
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس اضافه کرد: برادران و خواهرانم باید همان حرکتی که در دور گذشته انجام دادیم فردا هم این حرکت باید رقم بخورد.  تا اخبار ساعت ۸:۳۰ (شبکه 2) این حرکت را به‌عنوان نمونه بالاترین حضور در انتخابات نشان دهد.
موحد افزود: خطابم به مامورأن سخن‌پراکن است که قصد به چالش کشیدن انتخابات را دارند، باید عرض کنم که در حوزه انتخاباتی خودشان صحبت کنند، دیگر نیاز نیست که اینجا بیاید؛ مردم عاقل، بصیر و فهیم هستند و نیاز به هیچ سخنران ندارند.
وی اضافه کرد: کاندیدای منتقدی که می‌فرمائید؛ «چی شده است» شما را به مناطره دعوت می‌کنیم. یک مناظره تشکیل می‌دهیم و چی شده‌ها را می‌گوییم و بعد چی نشده‌ها را هم می‌گوییم.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ادعا داریم که نزدیک به ۱۸ ساعت کار می‌کنیم این ادعا فقط مختص دوران انتخابات نیست. به مجلس مراجعه کنید؛ در کجا سابقه دارد که تیم محافظت مجلس اعلام کند ما از ساعت ۶ به بعد نمی‌توانیم وسایل و امکانات مراجعین را بگیریم و بنده در مجلس از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱ و ۱۱:۲۰ شب هم پاسخگو هستم؛ مردم حتی دَر منزل هم صف بسته‌اند. خانه‌ام  را در تهران در طول این چند سال حتی یکبار هم عوض نکردم و آحاد مردم هم آدرس آن را می‌دانند.
موحد گفت:  نزدیک ۹۰۰ خانواده بیخ گوش آقایان و در کنار همین شهرک حوزه‌ی کهگیلویه بزرگ مشغول به کار هستند. این حرکت کمی است؟ کلنگ پتروشیمی دوم در حال رقم خوردن است، پروژه مخزن‌سازی که نزدیک به هزار و ۱۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: از وزیر اقتصاد و دارایی دولت آقای رئیسی بپرسید، «موحد» پروژه‌هایی که روزانه وزارت را در منگنه قرار می‌دهد را نام ببرید می‌گوید؛ «سیمان سپو» قطعاً یکی از مواردی که وزیر اقتصاد در ذهنش دارد سیمان سپو است.  
این‌ها کارکرد نیست؟
نماینده فعلی کهگیلویه در مجلس به جاده پاتاوه - دهدشت اشاره کرذ و گفت: آن چه اتفاق افتاده از زمان کلنگ‌زنی پروژه‌ی دهدشت - پاتاوه را بررسی کنید، اعتبار هزینه شده را محاسبه کنید و وضعیت الان را در طول این ۴سال هم محاسبه کنید.  چه میزان مبلغی هزینه شده است.
موحد گفت: الان که دارم با شما صحبت می‌کنم فقط ۶۰۰ میلیارد تومان باقیمانده‌ی مطالبات قرارگاه خاتم النبیاء از دولت بابت این جاده است، مگر نمی‌بینید؟ حالا زورتان می‌آید دهدشت از بن‌بست آمده بیرون. این همه ماشین‌هایی که می‌بینیم و دهدشت را تبدیل می‌کند به یک مسیر استراتژی و یک مسیر حمل و نقل و جاده‌ای بزرگ. با افتتاح جاده پاتاوه - دهدشت، ۱۵۴ کیلومتر این مسیر به جنوب مرکز کشور نزدیک‌تر شده است.
وی اضافه کرد: الان در مسیر حمل و نقل یکی از جاده‌هایی که مقرون به صرفه است و حرف برای گفتن دارد، جاده‌ی دهدشت پاتاوه است. جاده بهبهان - شهرضا است و به حول و قوه‌ی الهی باند دوم خیرآباد به دهدشت مصوبه سفر دارد و ان‌شاء الله عملیات آن هم آغاز خواهد شد. در کدامین دوره از اعتبارات ۸۲۰ میلیارد آب استان، ۴۲۰ میلیارد در حوزه‌ی کهگیلویه بزرگ بوده است.
وی افزود: این مبلغ کمی است؟ این قدرت کمی را می‌خواهد که بیشترین رقم اعتباری برای حوزه‌ی کهگیلویه در نظر گرفته شود. من اگر بخواهم هرکدام از این پروژه‌ها را توضیح دهم، قطعاً یک وقت زیادی را می‌طلبد که ان‌شاء‌الله فردا قسمتی از این مطالب را عرض خواهم کرد یا در حوزه‌های دیگر در حوزه بهداشت، فرهنگ، شهرسازی، جاده‌های روستایی، عمران و توسعه، در حوزه‌های مختلف. کدامین دانشگاه در کهگیلویه بود؟ من بار‌ها این را عرض کردم. من وقتی که دستور آقای دکتر جاسبی را برای دانشگاه آزاد گرفتم و آن را به معاون مربوطه دادم، گفت: شما چه امکاناتی دارید که می‌خواهید دانشگاه را راه‌اندازی کنید. گفتم ما هیچ امکاناتی نداریم، فقط یک ساختمانی داریم که جهاد سازندگی به ما داده به صورت مقطعی. گفت؛ امکان ندارد ما اینکار را انجام دهیم. گفتم شما به آقای جاسبی زنگ بزنید. جلوی من گفت؛ آقای جاسبی این دست نوشته‌ی شماست؛ اما واقعا؟ گفت: آقای دکتر، موحد است و نمی‌شود کاریش کرد برو به هرطریقی این را راه بینداز. دیدیم این کار شد. خدماتی که انجام شد بیا تا عرض کنیم و بشینیم و صحبت کنیم خدمات کدام بود؟ یا این‌ها را خدمات نمی‌دانید. عزیزان من، خواهرانم  و برادرانم دقت کنید آن چیزی که امروز برای ما حساسیت ایجاد می‌کند همین اذهان مردم را وادار کردن به مسائل پیش پا افتاده است. اخیراً هنر که سقوط کرد، هنر در این نیست بویراحمد بخشش جداست خوب این هم بویراحمد است. همین امروز ما در قسمتی از ایل بویراحمد هستیم مردم زنگوایی بویراحمد هستند یا نه. جلسات مختلفی در این مجموعه تشکیل داده شد و شکل گرفت این فرهنگ دیگر جوابگو نیست. مردم ما دیگر عاقل هستند فهیم هستند دیدیم چند نفر از تحصیل کرده‌های بویراحمد در اینجا سخن راندند و سخن گفتند امروز دیگر باید با مستندات علمی و فرهنگی بیایم و حرف بزنیم. 
وی به ساخت سد آبریز نیز گریزی زد و گفت: کلنگ سد آبریز در آینده نزدیک بر زمین‌ زده خواهد شد؛ که یکی از آرزو‌های به حق و مطالبات جدی این مردم جامعه عمل خواهد پوشید؛ اما با درایت و تدبیر. با جنجال و جوسازی هیچ چیزی اصلاح‌نمی‌شود. در مقابل ۱۸ نماینده مجلس‌ایستاده‌ام.
از برادرانم، خواهرانم، سروران عزیزم و جمعیت ارزشمندی که در اینجا حضور به هم رساندند ضمن تقدیر و تشکر از لطف و محبتتان تشکر می‌کنم و تقاضا دارم که عکس‌العملی در تمام مراحل متینگ‌های انتخاباتی نداشته باشید و سعی کنید آرامش، قانون، ضابطه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها را به طور کامل رعایت کنید و در این مسیر چیزی جز قانون نمی‌شناسیم. معتقد هستیم که به حول و قوه‌ی الهی این جمعیت پیروز انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
United States
باور بفرمایید ۲۰نفر تامرادی در این جمع نیست،
کل آرای همین هاست،
،سلامی به پایان داشته باش که دیگه حنایت رنگی ندارد،
مردم را به روز سیاه نشانده ای ودر پایتخت ،در ناز و نعمت ،بسر می بری؟
فکر کردی که گول مردم می زنی؟
با وعده ها سیمان سپو وسد ابریز،می خواهی دوباره فرصت دست بیاری؟فکر کردی،مردم فهیم وآگاهند
قناری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت احسنت
Iran, Islamic Republic of
موحد حاجی
تامرادی،شهرک
Iran, Islamic Republic of
این که حرفهای چهار سال پیشت بود،
به کدومش عمل کردی،؟؟
جز کیسه برادرت را پر کردی،
در ایل تامرادی جایگاهی ندارد،
باور کن این دور من تیلپ وش نیکنی.
معامله گری هم حدی داره،
کیانی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت!!!!
ابرام
Iran, Islamic Republic of
حرف چرت نزن
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی .چند سالی که موحد نماینده نبود ما دهدشتی ها وقتی می رفتیم دنبال کارهای اداری خود در استان انگار بچه یتیم بودیم.یه دونه دهدشتی در استان نداشتیم که کمکمون کنه ‌.پس ناحق حرف نزنید .موحد در بین نمایندگان یه شیر تمام عیار است و برای کهگیلویه یه ستون محکم است و بس
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خوم ایشناسمت مردم چقدر بدبختند که این نمایندشونه
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
مهم عشق ذاتی افراد باید سرفصل باشد:::: نه گلاب ریختن به دامن::::: خوشا بحال افرادی که حاضر شده اند با هزینه شخصی خود دفاع از مدافع حرمی کنند:::: نه از ترس افتادن از سر::::: از رسانه های استان تشکر کنیم
United States
۵۰نفراز این جمع تا مرادی نیستند همه رو از بیرون آورد
صاحب
Iran, Islamic Republic of
بنده هم اگر ۲۰ سال نماینده مجلس بودم، خدماتم ازین خیلی بیشتر بود. اگر خدا بخواهد انتخابات امسال، شروعی است بر پایان سیطره بر کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
اگر موحد رای بیاورد باید به این مردم گفت که محرومیت و بدبختی حق شماست.
اهلی شهرک دره گلالی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام ووقت بخیر خدمت شما
آقای موحد در شهرک اکبرا آباد شاید 60رای داشته باشه بقیه افراد خاطر در همایش عزیزانی هستند که همراه ایشون از جاهای دیگه اومدن
Iran, Islamic Republic of
رسانه کبنا شما بیشتر از موحد می نویسی کسی که ظلم به کهگیلویه کرد..سر فرصت مناسب حنایت شما را به نقد خواهم کشید ..در فرصت مناسب
سعادت
Iran, Islamic Republic of
هنوز ول کن نیستی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خونه سعادت آباد نیاز به جابجایی نداره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1