تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۷۲۸۹۹
در جمع طرفداران خود برگزار شد؛

تصاویر | محمد بهرامی» در جمع رأی اولی ها: از این تریبون رقبای خود را در دانشگاه دعوت به مناظره می کنم / اگر شما رأی ندهید قطعا شرایط بدتر می شود، این جریان تحول خواه است / در حوزه فیلترینگ، قانونی که مصوب شده نیاز به بازنگری دارد / می گویند طرفداران بهرامی جوانان هستند

۴
کبنا ؛
همایش رأی اولی ها با محمد بهرامی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی در همایش رأی اولی ها گفت: هر زمانی که تشکل های دانشجویی برای جلسات پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم، اما رقیبانم، نه. روز گذشته نیز یکی از رقبا درخواست مناظره کرده اند.
بهرامی افزود: در مناظره صداوسیما که شرکت کردیم علاوه بر سوالات صداوسیما، 4 سوال مطرح کردم که یک کاندیدای نماینده مجلس باید به این سوالات تسلط داشته باشند، آقایان نتوانستند به این سوالات پاسخ دهند.
بهرامی بیان کرد: در جلسه آخر جلوی دوربین از مردم عذرخواهی کردم و گفتم این افراد سوالات من را پاسخ ندادند و من سطح سوالات را پایین می آورم. اگر در جلسه نهم که جلسه آخر بود، اگر در سطح این آقایان حرف زدم عذرخواهی می کنم، چون هر چه سوال پرسیده می شد، آقایان جواب نمی دادند بلکه به هم می پریدند.
وی گفت: سوالهای من در رابطه با هر دو رقیب بود، من هر دو را زیر سوال بردم، همینجا از این تریبون این عزیزان را در دانشگاه دعوت به مناظره می کنم، نه برای حرف های سطحی، نه برای اینکه حاشیه ایجاد کنند، برای اینکه به مسائلی در سطح کلان پاسخ دهند.
بهرامی خطاب به رأی اولی هایی که در جلسه حضور نداشتند، گفت: اگر شما رأی ندهید قطعا شرایط بدتر می شود، این جریان تحول خواه است، و در شرایط زندگی جوانان تاثیر می گذارد. امروز بیشترین دغدغه جوانان شغل است، هیچ کس به اندازه تیم ما شغل ایجاد نکرد، باز هم قول شغل می دهیم، پس اگر به دنبال تغییر هستید، این شرایط انتخاب را از دست ندهید.
وی گفت: یکی از مسائلی که مطرح شده در حوزه فیلترینگ، قانونی که مصوب شده نیاز به بازنگری دارد، فضای مجازی امروز در حوزه اشتغال اثرگذار است، من (در مناظره) آن عزیز را نقد کردم و گفتم که هنوز به دنبال فیلترینگ هستید؟ اما در هر حال ما همگام با دنیا، مسلمان هستیم، اعتقاداتی داریم، فرهنگی داریم، فضای مجازی چه بخواهیم و چه نخواهیم بر ما تحمیل می شود، بنابراین باید بسترها را آماده کنیم، و درخصوص استفاده از فضای مجازی فرهنگ سازی کنیم.
بهرامی بیان کرد: در زمان جنگ سنگرهای ما پر از حضور جوانان بود، و این جوانان از ناموس و حیثیت این کشور دفاع کردند، امروز نوبت جهادی دیگر است، چون ما گرفتار جنگ نرم در حوزه اقتصاد هستیم، آنهایی که با ما دشمنی دارند، می دانند که نمی توانند از راه های فیزیکی به ما حمله کنند، بنابراین جنگ را به سمت معیشت و شغل جوانان برده اند، و نیاز هست مردم با انتخاب خودشان کسانی را انتخاب کنند که به درستی در این جنگ فن مقابله با دشمن را بلد باشند.
بهرامی گفت: خداوکیلی روز انتخابات اول وقت بیدار باشید، چون رقیبان ما یک سری سناریو برای ما آماده کرده اند، سناریوی رد صلاحیت، سناریوی تفاوت با منش دولت، که همه اینها شکست خورد. امروز می گویند طرفداران بهرامی جوانان هستند و اول وقت بیدار نمی شوند. ان شاء الله با رأی خود در 11 اسفند مشت محکمی به همه این افراد بزنید. حرف اخر اینکه ما نباید بانوان را از حق قانونی خودشان محروم کنیم، زمانی که مسئولیت داشتم، خانم ها توانایی های خیلی زیادی در کار خود داشتند، ان شالله از حق قانونی خود در روز انتخابات دفاع کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دردمند
Iran, Islamic Republic of
عجب رای اولی هایی خخخخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
صد در صد بهرامی اوله بعد روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی چند رای اولیه؟اینا نفرات همایش بعداز ظهر که رفتن شام بخورن
Iran, Islamic Republic of
باز هم شکستت قطعیه
قاسم
Iran, Islamic Republic of
یه چندتا که به قول خودشان لیدر دور بهرامی جمع هستند البته به چندتا مخصوصا اون تپله اینها نباشند بهتره چون تجربه نشان داده اینها باعث ریزش رای بهرامی هستند بهتره خودشون جمع کنند و بروند
Iran, Islamic Republic of
بهرامی با اختلاف اوله
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
تیم روشنفکر توی مناظرات نابود تون کردن و دوباره درخواست مناظره میدی
منتقد
Iran, Islamic Republic of
همایش جوانان،دانشجویان ورای اولی ها بود
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اصلاح طلبای موجود در تصاویر:
شما همیشه بازنده تاجگردون بودین پس بدرد نمایندگی بویراحمد نمیخورین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1