تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۹۷
در حال تکمیل / در جمع طرفداران خود

فیلم و تصاویر| محمد بهرامی در بخش سپیدار: سلام بر قهرمانان همیشه زنده حماسه تنگ تامرادی / اگر آن رشادت‌ها صورت نمی‌گرفت الان استانی واحد و مستقل به نام کهگیلویه و بویراحمد نداشتیم / به کسانی که بی‌تفاوت هستند برسانید، تا کورسوهای‌امید را از دست ندادیم به ما ملحق شوید / و شما مردم باید زیر میز بازی آن‌ها بزنید / اگر انتخاب نکنید، برای شما انتخاب خواهند کرد / بعضی آقایان گفته‌اند بچه‌های من تابعیت خارج کشور دارند! این فرزند من است

۲
کبنا ؛محمد بهرامی در بخش سپیدار شهرستان بویراحمد در جمع طرفداران خود قرار گرفت و به سخنرانی پرداخت. کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: نکته‌ای که بعضی آقایان گفته‌اند «بچه‌های من تابعیت خارج کشور دارند، این (اشاره به فرزند خود) فرزند بزرگ من است، بقیه فرزندانم هنوز به سن رأی دهی نرسیده‌اند»، فرزندان من ریشه در این خاک دارند، ایرانی هستند و خواهند ماند.
  

به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی امروز پنج شنبه (۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲) در جمع مردمی از بخش سپیدار بویراحمد، ضمن تجلیل از شخصیت آیت الله ملک حسینی از مردم خواست حمایت خود را از وی پای صندوق‌های رأی نشان دهند.
بهرامی بیان کرد: سلام بر قهرمانان همیشه زنده حماسه تنگ تامرادی، اینجا ما با صدای رسا باید اقرار کنیم که هر چه داریم از صلابت و عزت این بزرگان بود. دو ثبت تاریخی پرأفتخار ما حماسه گجستان و تنگ تامرادی است، اگر آن رشادت‌ها و آن مقاومت‌ها در این منطقه صورت نمی‌گرفت استانی واحد و مستقل به نام کهگیلویه و بویراحمد نداشتیم.
بهرامی بیان کرد: بیدار باشید، به گرده مردم دارند فشار وارد می‌کنند، امروز نیاز هست به کمک شما عزیزان فضا را عوض کنیم، بعضی‌ها دنبال متلاشی کردن ما هستند، با این سیاست چه جریانی سوء استفاده خواهد کرد؟ صدای ما را به کسانی که بی‌تفاوت هستند برسانید، تا این تاریکی سیاه‌تر نشده، تا کورسوهای‌امید را از دست ندادیم به ما ملحق شوید.
بهرامی افزود: مطمئن باشید ما گرفتار یک بازی خطرناک هستیم، با مردم از پشت پرده‌ها صحبت خواهیم کرد، اجازه ندهید مردم را فریب دهند، و شما مردم باید زیر میز بازی آن‌ها بزنید.
این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌هایی که قصد مشارکت ندارند، اگر انتخاب نکنید، برای شما انتخاب خواهند کرد، و آن‌هایی که شایسته تصمیم‌گیری برای این مردم بزرگ نیستند، تصمیم خواهند گرفت، ما از بعضی مسائلی که در تریبون‌ها گفته می‌شود گلایه داریم، در یکی از این تریبون‌ها مردم را تهدید کرده‌اند که «آن‌هایی که با ما نیستند، فردا هم با ما نیستند»، اما ما این سفره‌ها را کوچک نخواهیم کرد و کسی را از سر این سفره‌ها بلند نخواهیم کرد، و این سفره را برای جمعیتی بزرگتر فراهم خواهیم کرد، ما از این گله داریم، چرا کارشناس‌های خبره ما در دستگاه‌های اداری به حاشیه رفته‌اند؟ چرا فقط بعضی‌ها باید از فیلتر گزینش عبور کنند و برای بعضی‌ها نه، ما باید شرایط را عوض کنیم.
بهرامی افزود: نکته‌ای که بعضی آقایان گفته‌اند «بچه‌های من تابعیت خارج کشور دارند، این (اشاره به فرزند خود) فرزند بزرگ من است، بقیه فرزندانم هنوز به سن رأی دهی نرسیده‌اند»، فرزندان من ریشه در این خاک دارند، ایرانی هستند و خواهند ماند.
وی گفت: ما میدان را باید برای این جوانان، برای بانوان فراهم کنیم، باید به این عزیزان اعتماد به نفس بدهیم، ما با جوهره و توان این جوانان شهر یاسوج را مدیریت کردیم و ان شاء الله در آینده با همت و خلاقیت این جوانان، منطقه را نیز مدیریت خواهیم کرد.
وی گفت: این جریان مردمی است، در خصوص نگاه ما، رفتار ما مفصل با شما صحبت خواهیم کرد، و قطعاً بعضی‌ها تا بعد از انتخابات مات و مبهوت می‌مانند و هنوز نمی‌فهمند ما چه گفتیم. بر این اساس این جریان از جنس مردم است و صدای مردم خواهیم بود. تحت هیچ شرایطی من به اعتماد شما خیانت نخواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1