تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۷۲۵۶۲
در جمع طرفداران خود مطرح کرد؛

فیلم و تصاویر| محمد بهرامی در روستای جوکار مارگون: «بعضی ها می گویند به بهرامی رأی ندهید، بچه های ما را از کار بیکار می کند»! شما مطمئن باشید کسانی که کنار این سفره نشسته اند بلند نخواهیم کرد و بقیه را هم سر این سفره می آوریم /سطح نمایندگی را پایین نیاورید؛ از نماینده درخواست کارهای بزرگتر را داشته باشید که برای همیشه مردم را از محرومیت نجات دهد؛ این وعده ما است

۲
کبنا ؛
محمد بهرامی کاندیدای انتخابات شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با مردم روستاهای جوکار مارگون دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز، بهرامی امروز چهارشنبه (25 بهمن ماه 1402) ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: مردم این منطقه اهل مردانگی و وفای به عهد هستند، سابقه تاریخی این عزیزان فقط مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، بلکه در استان های همجوار نیز دارای ارزش های تاریخی است، این ایل خاستگاه مردان بزرگی در طول تاریخ بوده است، افرادی مثل اسدالله خان که در دوران آخر حیات خودش که همزمان با جنگ جهانی دوم بود، به این نتیجه رسیده که پایه اصلی توسعه توجه به علم است. این بزرگواران چنین سابقه ای داشتند و خیلی از افراد بزرگ استان ما و استان های همجوار و جنوب کشور شاگرد ایشان بودند.
   
بهرامی بیان کرد: ما به وجود شما عزیزان افتخار می کنیم و به خودمان می بالیم، ما همه در کنار هم هستیم و وابستگی های سببی و نسبی با هم داریم، مراقب باشید ما را دسته بندی نکنند، بعضی ها برای اهداف خود می خواهند ما را به سفلی و علیا جداسازی کنند، وقتی مسئولیت داشتم هیچ نگرش جغرافیایی نداشتم و به همه توجه می کردم.
      
وی گفت: جمعه بازار برای قشر محروم ایجاد شد، ۱۸۰۰ غرفه به ۱۸۰۰ خانواده داده شد که شغل پایدار داشته باشند، آیا ۹۵ درصد این غرفه‌ها در اختیار حوزه سفلی قرار نگرفت؟ چرا اینکار را کردیم؟ یک روز دیدیم در یاسوج درگیری شده و دیدیم که یک طرف نیرو‌های شهرداری و نیروی انتظامی هستند و یک طرف دستفروش‌ها. گفتیم برای این خانواده‌هایی که می‌خواهند نان حلال به خانه خود ببرند چکار کنیم؟ فکر کردیم که ملک شهرداری را تبدیل به جمعه بازار کنیم و فارغ از جغرافیا و سفلی و علیا برای افراد شغل فراهم کردیم.
وی گفت: آیا ما نمی‌توانیم در سطح وسیع‌تر، مشکل اشتغال مردم این استان را حل کنیم؟ بعضی‌ها می‌گویند به بهرامی رأی ندهید، بچه‌های ما را از کار بیکار می‌کند! شما مطمئن باشید کسانی که کنار این سفره نشسته‌اند بلند نخواهیم کرد و بقیه را هم سر این سفره می‌آوریم. بعضی‌ها اسنادی آورده‌اند که فلان مدیر غیرقانونی این‌ها را جذب کرده، شما جلوش را بگیرید، تا الان یک مورد هم من اقدام نکرده‌ام، گفتم از این‌ها هم تشکر می‌کنم حداقل برای چند نفر شرایط اشتغال ایجاد کرده‌اند. ما نیامده‌ایم کسی را حذف کنیم.
وی گفت: یک هم افزایی برای رفع نیاز همه مردم باید داشته باشیم، ‌امیدوار هستیم یک روزی جامعه ما به این سطح برسد که بعضی‌ها به دنبال حذف قشر پایین جامعه نباشند، و شایسته سالاری هم در سطح بالا دنبال کنیم. اولویت ما مثل اولویت ما در جمعه بازار مربوط به محرومان و قشر مظلوم خواهد بود، اگر کار کردیم برای همه بود، اگر اشتغال داشتیم برای همه بود، و سعی خواهیم کرد کار‌های بزرگ و تأثیرگذار کنیم، که سال‌ها مایه خیر و برکت برای مردم باشد، مثل یاسوج که پایتخت طبیعت شد.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم این منطقه آب است، در منطقه‌ای هستیم که یک درصد مردم کشور را تشکیل می‌دهیم ولی ۱۰ درصد آب کشور را داریم. چرا برای یزد و کرمان و اصفهان آب آشامیدنی و کشاورزی و صنعتی و تفریح می‌خواهند، ولی برای این مردمی که در کنار این آب خروشان هستند، نمی‌خواهند؟ و این مردم باید از بی‌آبی بنالند؟ اینکه ما برای انتخابات حضور پیدا کردیم چون بر همه مشکلات بخش‌ها و روستا‌های منطقه اشراف داریم. همه روستا‌ها و شهر‌های ما با مشکل بی‌آبی مواجه هستند. چرا یک طرح جامع با حداقل هزینه‌ها درخصوص آب مردم استان وجود ندارد؟ چرا مردم باید از این آب محروم باشند؟
وی اظهار کرد: هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند. این دوستانی که در انتخابات رقبای ما هستند، هر کدام از این عزیزان در جای خاصی اثرگذاری داشته باشند، ولی این خواهش را داریم، شما عزیزان با یک انتخاب آگاهانه، با توجه به نیاز‌های اولیه و اساسی، خوب را انتخاب کنید. از دسته‌ها و گروه‌های مختلف می‌خواهم، ما می‌توانیم مشکلات حداقلی مردم را حل کنیم. ضمن اینکه چون عده‌ای آمدند و قول دادند و به قول خود عمل نکردند، شاید قول دادن ما درست نباشد، اما با اطمینان عرض می‌کنم که آب و برق و گاز و جاده نیاز‌های اولیه هست و می‌توانیم سرعت انجام این‌ها را بالاتر ببریم تا این نیاز مردم زودتر برطرف شود. از شما عزیزان درخواست دارم که سطح نمایندگی را پایین نیاورید، ایجاد زیرساخت‌ها کار دولت است و نماینده هم باید کمک کند ولی شما از نماینده درخواست کار‌های بزرگتر را داشته باشید که برای همیشه مردم را از محرومیت نجات دهد؛ این وعده ما است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سی جمعیت
علی
Iran, Islamic Republic of
روستای جوکار جمعیتش همینه . مثل روشنفکر خوبه با ماشین آدم با خوش ببره و تصاویر رو فتوشاپ کنه .بهرامی امسال صد در صد قبوله .
Iran, Islamic Republic of
به قران مو دشمن زیاریم اینو چهارتاش دشمن زیاری فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
حلبی آباد جمعه بازار شده نمونه مثال زدنی سوابق اجرایی
Iran, Islamic Republic of
از همین حلبی اباد بیشتر مردم نیاز مبرمشون رو با قیمت مناسب خرید میکنن و خیلیا دارن ازش نون میخورن بی رحم و نامرد نباشیم درسته مشکلاتی هم داره اما مزیت هاشو نمیشه نادیده گرفت حرف که میزنین خدا رو هم در نظر بگیرین اگه خدارو بشناسین
Iran, Islamic Republic of
تنها کاندیدی که نظم و رعایت میکنه ایده و هدف بیان میکنه و بیان صحبت قوی داره امیدوارم که موفق باشن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی لطفا مردم را فرض نکن الکی وعده سر خرمن نده.
Iran, Islamic Republic of
باور می کنید همین سه چهار نفر اطراف بهرامی مال اونجاستذبقیه همراه
United States
بهرامی این بار هم شکستت قطعی است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بابا همش الکی هست اینا از تمام روستاهای اطراف جمع کردن بردند اینا اصلا مال این روستا نیستن
Iran, Islamic Republic of
کلا مال جوکال بونه بن همش رای میدن بهرامی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
منتظریان100درصد
Iran, Islamic Republic of
مردم شان نمایندگی رو پایین نیاوردن به مردم توهین نکن آقای بهرامی.
شما و امثال شما شان نمایندگی رو پایین آوردین
Iran, Islamic Republic of
خدا بیونسمی طرفدارلت و چه امیدی بات ایگردن.
روشنفکر که همسو بادولت بی نترس کاری کنه ده تو ایتری.
عاشق تنها
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل ای ۱۶سال ای همه پول از کجا میاری برا انتخابات ای همه تاکسی میگیری برا بردن نیروهات از این روستا به اون روستا خدایی خیلی دلم برات میسوزه این دفعه هم مثل دور های قبل شکست سنگینی میخوری بجنگ برا دوربعد
Iran, Islamic Republic of
جلسات منتظریان و بهرامی با تعداد واقعی برگزار میشه اما روشنفکر با لشکرکشی و فوتوشاپ
میتا
United Arab Emirates
❤❤❤
مینا
United Arab Emirates
زنده باد دکتر محمد بهرامی امیدوارم که قبول بسی
مینا
United Arab Emirates
من این بار مطمعن هستم که بهرامی قبول میشه ♥
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1