تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۲۳
در جمع هواداران خود مطرح کرد:

فیلم و تصاویر| محمد بهرامی در روستای توت نده: این منطقه همیشه منشأ تحولات تاریخی، سیاسی، و اجتماعی بوده است / باید افرادی وارد صحنه شوند که هم کارنامه داشته باشند، هم برنامه / تقدیر و تشکر بهرامی از غلام محمد زارعی / این جریان متعلق به جوانان است

۱
کبنا ؛
محمد بهرامی در جمع طرفداران خود در روستای توت نده شهرستان دنا سخنرانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز (24 بهمن ماه 1402) محمد بهرامی در جمع طرفدراران خود در روستای توت نده ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار گفت: همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان همزمان برگزار می شود که از اهمیت زیادی برخوردار است، دانشمندی نخبه که مایه  فخر و مباهات استان هست، حضرت آیت الله حسینی، همیشه برای مردم سنگ تمام گذاشته اند و در کنار مردم بوده اند، نوبت ما است که برای این بزرگوار سنگ تمام بگذاریم.
بهرامی بیان کرد: این منطقه همیشه منشأ تحولات تاریخی، سیاسی، و اجتماعی بوده است، شک نداریم که این منطقه خاستگاه انسان هایی بزرگ بوده که همیشه تغییرات اساسی و حیاتی را ایجاد کرده است. این اراده و شجاعت از گذشته تا حال ادامه داشته و به کمک این مردم بزرگ تا آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: گزاف نیست که امروز از دهستان توت نده به عنوان نصف النهار سیاسی استان یاد می کنند، در منطقه ای که شهامت و ولایت با هم درآمیخته شده است، این منطقه نخبگان بزرگ و قابل احترامی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی دارد. اگر ما دنبال توسعه هستیم باید از این ظرفیت های بزرگ انسانی استفاده کنیم.
    
بهرامی بیان کرد: این رودخانه خروشان در دامن این عزیزان است و شاهد هستیم که در سطح کلان کشور پیگیر سدسازی هستند، اینکه از آب این منطقه برای دیگر استان های کشور استفاده کنند، ما در رابطه با سد خرسان 3 بارها گفته ایم که ما در تقابل با منافع ملی نیستیم، ولی این بازی باید برد برد باشد، چرا همیشه سر باخت این بازی ها برای ما باشد؟ تنها جایگاهی که می تواند صدای مردم باشد و از حقوق مردم دفاع کند نمایندگی مجلس است. مطمئن باشید بر اساس منطق و شاخص ها و آمارها از این حقوق دفاع خواهیم کرد.
بهرامی گفت: چرا در شاخص های توسعه در زمینه های مختلف جایگاه ما در رتبه های آخر هست؟ وظیفه نماینده است که از حقوق شما مردم دفاع کنند، لازمه آن این است که باید افرادی وارد صحنه شوند که هم کارنامه داشته باشند و هم برنامه. کارنامه گذشته و برنامه آینده فرد است. خطا اینجا است که به کارنامه و گذشته کسانی که وارد گود انتخابات می شود دقت نکردیم، و هیچ وقت این موضوع توجه نکردیم، آیا آینده و برنامه این فرد منطبق بر گذشته و عملکرد او هست یا خیر!
  
این کاندیدای انتخابات شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون گفت: یک روز از من پرسیدند آبی هستید یا قرمز، من عرض کردم ما قبلا تیم داشتیم و در آینده هم تیمی خواهیم ساخت که شاخ آبی و قرمز را بشکند. ان شاالله خبرهای خوش و تأثیرگذاری در راه است. امیدواریم به یاری خداوند بزرگ و به همت مردمان بزرگ یک انتخاب بهینه که جوابگوی نیازهای مختلف مردم باشد، و نشانه شخصیت و بزرگی و منش مردم عزیز باشد، داشته باشیم.
    
وی گفت: حاج غلام محمد زارعی طی یک بیانیه حوزه انتخابیه خود را از بویراحمد، دنا و مارگون به تهران منتقل کردند، ما از همه زحمات این عزیز تشکر می کنیم و برای این عزیز بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق داریم، و این درخواست را از همه هم استانی های ساکن تهران داریم که ایشان را با تمام قوا حمایت کنند.
وی گفت: گاهی از من گلایه می کنند و می گویند از بانوان و جوانان سخن نمی کنید، اولا این جریان  متعلق به جوانان است، عملکرد جوانان در شهرداری یاسوج دیده شد و در اینده نیز این جریان متعلق به جوانان است. بانوان باید در عرصه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی حضور حداقلی دارند و ان شاالله شما هم به پا خیزید و در جلسات خاص در رابطه با اهمیت این موضوع و بعضی از مسائل مفصل صحبت خواهیم کرد و از زحمات بانوان عزیز که شور انتخاباتی ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.
این فیلم ها و تصاویر توسط تیم تبلیغاتی کاندیدای مربوطه گرفته شده و کبنا نیوز آن را تأیید یا رد نمی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
هرچی نکاه نی کنیم توت نده ای نیست همش اقاست
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین‌منتظریان و بهرامی است.
هرکه خشه بگره
محمودآباد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا آقای بهرامی میشه بگید حاج زارع چه ربطی به شما دارد ...هیچ کدام از ما هشت سال پیش جلوی فرمانداری کارها و سخنان شما یادمان نمی‌رود .. و نظر شخصی شما در باره حاج زارع پیش یکی از دوستان مشترکان .. هر جا و هر مکان خواستید با همان دوست مشترکان که اتفاقاً طرفدار شما هم هستند صحبتی که در آن جمع در باره حاجی فرمودید بیان میکنم ... جالبه بدونید من سخن شما رو به حاج زارع انتقال دادم ولی ایشان خیلی موئدبنه برخورد کردند که همون روز با احترامی که برای شما دارم فرق انسان‌ها متوجه شدم .. در ضمن این رو من در این پیام میگم تا روزی که برای همه ثابت شود ... شما نه فقط یک مدیر از طایفه نگین تاجی نمیزارید بلکه حتی برای یک نفر از ما هم هیچ قدمی بر نمی دارید .... در ضمن خدا شاهد میگیرم بنده در این دوره به هیچ کس رأی نمیدهم .... پس بدانید مردم آگاه اند
ساعد
Iran, Islamic Republic of
ایسو چته ایخی بگریوی ، انتخابات آزاده به هرکی دلت خواست رای بده عزیزوم مگریو
محمودآباد
Iran, Islamic Republic of
مشخص میشه مثل چهار دوره قبلی کی ای گریوه
فلاحی توت نده
Iran, Islamic Republic of
جون خودت وش کنه کیسه نیکنی فقط منتظریان برنده میشه
Iran, Islamic Republic of
بقران اگر یکیش از طایفه دلی باشه
بهرامی شلوغی همایش هاش بخاطر ادم هایی که همه جا باهاش میرن.
رز
Iran, Islamic Republic of
لیگ استان کدام نماینده ها فینالیست وکدام به دسته دوسقوط می کند
United States
خدایی فقط ۴ نفر توتنده ای بین اصلا کسی نیسه همش آقاست
Iran, Islamic Republic of
منتظریان برنده قطعی انتخابات است.
رویش های ش ادامه دار و فتح الفتوح ش سنگر به سنگر است.
Iran, Islamic Republic of
من دیروز توت نده بودم و در حوزه بانوان دیدن که حداقل ۲۵۰خانم از خود توت نده بودند . عالی بود
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ایگوم خدایی خت طرفدارلت خوتا دیگ ایگوتیت زارع خش منتظریان پرونده سازی کردن بر علیه بهرامی ایسو وابی کاندیدا با اخلاق و مردم دار ککا بیت یه ذره هم خدا درنظر بگریت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1