تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۷۱۷۹۷
محمد بهرامی در جمع طرفداران خود در لوداب؛

من نسبت به این خاک غریبه نیستم / امروز حرف ما بویراحمد واحد نیست / چرا مردم ما نباید از مواهب خط انتقال گاز بهره مند باشند؟ / جایگاه ما در شاخص های مختلف توسعه ای آخر و ماقبل آخر است؛ بالاترین نرخ بیکاری مربوط به این استان است / یکی از نیازهای منطقه لوداب، شهرستان شدن است

۵
کبنا ؛
نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی بخش لوداب با محمد بهرامی فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار اسبق شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی امروز پنج‌شنبه (۵ بهمن ماه ۱۴۰۲) در جمع طرفداران خود در لوداب، ضمن تبریک ولادت حضرت‌امیرالمؤمنین و گرامی داشت روز پدر گفت: دو نکته درباره نامه معروف حضرت علی (ع) به مالک اشتر وجود دارد، امروز بعد از چهار قرن دانشمندان به اصول و ارزش‌های انسانی بزرگان دینی ما برگشته‌اند.
وی با اشاره به اهمیت ارزش‌های «اخلاق» و «عدالت» گفت: د در زمینه‌های مختلف اشتغال، توزیع اعتبارات و... آیا اخلاق و عدالت رعایت می‌شود؟ با همه پیشرفت‌های علمی بعد از چهارده قرن چرا اروپایی‌ها، آنگونه که سیدجمال الدین اسدآبادی از اصول دینی ما استفاده می‌کنند، اما ما غفلت کرده‌ایم.
وی در جمع طرفداران خود در لوداب گفت: این منطقه همیشه مرکز ثقل سیاسی و حماسه آفرینی بوده، و ان شاء الله باز هم شاهد حماسه تأثیرگذار دیگری باشیم. ما نسبت به این خاک و مردم بیگانه نیستیم، گذشتگان و نیاکان ما با هم وابستگی‌های نسبی و سببی داشتند. بر این اساس من نسبت به این خاک غریبه نیستم و نسبت به مشکلات این مردم، نیاز‌های مردم نیز آگاه هستم، نیاز هست کسانی که می‌خواهند مسئولیتی را برعهده بگیرند آشنایی کامل با مسائل داشته باشند تا بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: خجالت می‌کشیم قول دهیم، مردم می‌گویند بقیه هم قول دادند، خبری از عمل نیست، برق و آب و گاز نداریم، این‌ها زیرساخت‌های اولیه است، در توزیع اعتبارات استانی و منطقه‌ای باید عدالت برقرار باشد.
بهرامی ادامه داد: نماینده باید متفاوت‌تر از دیگران رفتار کند، اعتبارات کلان، بودجه‌ها و امتیاز‌های بزرگ و کلان برای مردم ایجاد شود، سهم ما از شرکت‌های بزرگ، هلدینگ‌های بزرگ کشور چقدر است؟ آیا سرمایه‌های بزرگ ملی حاضر شده‌اند در استان ما سرمایه‌گذاری کنند؟ آیا در مدیریت‌های آن‌ها ما سهمی داریم؟
چند سال پیش یکی از دوستان ما در فولاد مبارکه مسئولیتی داشت، از‌ایشان درباره اعتبارات سؤال کردم، گفت امسال ما موظف هستیم دو هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه کنیم، به غیر از اعتبارات و هزینه‌های کلان دیگر. آیا حق مردم نیست که یک شرکت بزرگ در منطقه ایجاد شود، و از حق آلایندگی، ارزش افزوده، رونق اقتصادی و اشتغال آن مردم بهره‌مند شوند؟

بهرامی تصریح کرد: نمایندگان ما باید دنبال طرح‌ها و تئوری‌های جدید و کلان باشند، در قیاس با اعتباراتی که به استان‌های دیگر تعلق می‌گیرد، ما هم باید به همان نسبت اعتبار بگیریم، باید به دنبال کار‌های کلان و پایدار باشیم.
وی گفت: خط انتقال گازی که در منطقه ما رد می‌شود و مشکلاتی را هم برای مردم منطقه ایجاد می‌کند، ۸۰ درصد خوراک پتروشیمی‌های کشور از همین گاز تأمین می‌شود، اما مردم ما که با معضلاتی بخاطر این خطوط انتقال گاز درگیر می‌شوند، نباید از مواهب خط انتقال گاز بهره‌مند باشند؟
بهرامی بیان کرد: نمایندگان باید در کمیسیون‌های مرتبط حضور داشته باشند، و برای مردم ما در زمینه‌های مختلف امتیازاتی بگیرند. مردم شرایطی را فراهم کنند که در طرح‌های ملی برای ملت بزرگ ایران، و مردم استان تأثیرگذار باشند، امروز حرف ما بویراحمد واحد نیست، با توجه به اینکه یاسوج مرکز استان است و طوایف بزرگی در این شهر حضور دارند، انتظار داریم نماینده‌ای در تراز ملی، برای ملت ایران انتخاب شود.
پتانسیل‌های استان و اثرگذاری آن در اقتصاد کشور بین یک تا ۵ است، ولی جایگاه ما در شاخص‌های مختلف توسعه‌ای آخر و ماقبل آخر است، آیا مردم می‌دانند که بالاترین نرخ بیکاری مربوط به این استان است، از انتخاب‌های سلیقه‌ای دست برداریم، یک انتخاب در تغییر ساختار‌های ما به سمت مثبت یا منفی می‌تواند اثرگذار باشد، ما‌امیدوار هستیم که مردم هر کسی را سر جای خود قرار دهند.
وی گفت: بر اساس مکان‌یابی و بعد دسترسی مردم، یکی از نیاز‌های منطقه لوداب، شهرستان شدن است، الان مردم برای بیشتر نیاز‌های خود مجبورند به یاسوج مراجعه کنند، با توجه به جاده‌های این منطقه، و تصادفات نیاز هست که برای مردم هر چه سریعتر و در اسرع وقت این نیاز برطرف شود.
بهرامی اظهار کرد: از همه طوایف مختلف از جمله بادلانی، سرکوهکی، سادات، میرزا‌ها، تامرادی‌ها، درویش‌ها و همه طوایف وابسته تشکر و تقدیر دارم. همه ما یکسان هستیم و فرقی بین ما نیست، تفاوت در منش و شخصیت و عملکرد و اثرگذاری است.
به گزارش کبنا، بخش دیگری از صحبت‌های محمد بهرامی در بخش لوداب به شرح زیر است.
 عصر امروز شهر گراب لوداب میزبان محمد بهرامی داوطلب شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون بود و از وی به گرمی استقبال کرد.
 در این گردهمایی که همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر برگزار شد افرادی از منطقه لوداب در دفاع از محمد بهرامی و انتقاد از وضعیت موجود به ایراد سخنرانی پرداختند و برخی از هنرمندان اشعاری به زبان لری در حمایت از شهردار اسبق یاسوج سرودند که با استقبال حاضرین همراه بود.
محمد بهرامی در این همایش در وصف مولای متقیان حضرت علی بیان کرد؛ اگر به نامه معروف امام اول به مالک دقت کرده باشید به بزرگی و آینده نگری این امام عزیز پی خواهید برد.
بهرامی با اعلام اینکه حدود ۴ دهه است که دانشمندان و فلاسفه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که علیرغم پیشرفت چشمگیر در حوزه فناوری، اطلاعات و صنعت خلأ اخلاق وجود دارد، خاطرنشان کرد؛ آن‌ها به بقین رسیدند که می‌بایست از گفته‌های امام اول شیعیان الگوبرداری کرد و برای مرتفع کردن این معضل موجود اخلاقی از بیانات‌ایشان بهره جویی می‌کنند، یکی از پایه‌های اصلی توسعه در دنیا علم است ۱۴۰۰ سال قبل حضرت‌امیر آن را توصیه می‌کند چرا ما از الگوه‌های بسیار مهم و تأثیر‌گذار دین خود استفاده نمی‌کنیم و دیگران استفاده می‌کنند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که از وی تبعیت کنند اما ما استفاده نمی‌کنیم.
فعال سیاسی استان و شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان در ادامه افزود؛ مردم ایل طایفه تامرادی که در همه بخش‌ها، شهرستان‌ها و روستاه‌ها سکونت دارند همه از حرمت و اصالت برخوردار هستند.
شهردار اسبق یاسوج در وصف منطقه لوداب تأکید کرد: ما امروز در بخش لوداب هستیم اگر به گذشته این نقطه توجه کنیم همیشه مرکز ثقل سیاسی و حماسه‌های مختلف بود و ان شاء لله که باز ما شاهد حماسه‌ای دیگر و تأثیر‌گذار برای این ملت در لوداب باشیم ما نسبت به این خاک و مردمان بیگانه نیستیم گذشتگان ما با این مردم بزرگ وابستگی‌های نسبی و سبب داشتند و من نسبت به این خاک غریبه نیستم و از قبل نسبت به مشکلات این مردم و نیاز‌های مختلف مردم آگاهی کامل دارم و نیاز است کسانی که در مقام مسئول در مقابل مردم قرار می‌گیرند آشنایی لازم را برای اتخاذ بهترین تصمیم‌ها داشته باشند.

وی با طرح این پرسش که آیا امروز در زمینه‌های مختلف انتصاب‌ها، توزیع اعتبارات و اشتغال‌ها عدالت رعایت می‌شود اظهار داشت: ما شرمنده مردم هستیم، جاهای دیگر ما خجالت می‌کشیم، قول دهیم، می‌گویند؛ بقیه هم قول دادند. اما عملی نیست، می‌گویند؛ برق و آب نداریم که یک مسائل روتین است. حالا نماینده باشد یا نباشد در توزیع اعتبارات استانی و ملی این کار‌ها انجام می‌شود. امروز برای یک نماینده هنر نیست که ذر این زمینه‌ها در خواست داشته باشد نماینده باید متفاوت‌تر از دیگران رفتار کند پروژه‌های کلان و اعتبارات بزرگ برای مردم باید لحاظ شود سهم ما از شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ کشور چقدر است آیا حاضر شدند در این استان سرمایه‌گذاری کنند و آیا در سهم مدیریت‌ها آن‌ها ما جایگاهی داریم.
محمد بهرامی ادامه داد: آیا حق این مردم نیست که یک شرکت بزرگ در این استان راه‌اندازی شود تا فردا از باب آن مسئولیت‌های اجتماعی، ارزش افزوده‌ها و اشتغال آن مردم بهره‌مند شوند نمایندگان ما باید دنبال طرح‌ها و تئوری‌های جدید برای مردم باشند در قیاس با اعتبارات دیگر استان‌ها این اعتبارات هم به استان ما خواهد آمد اما ما باید مردم را نجات دهیم و کار‌های برای همیشه و نجات مردم انجام دهیم.
وی با اعلام اینکه خط انتقال گازی که از بیخ گوش ما رد می‌شود بیان کرد: این انتقال خط لوله مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد می‌کند و مانع زندگی مردم می‌شود اما مردمی که با مشکلات خط انتقال همراه هستند نباید از فواید آن بهره‌مند شوند، علت این است که نمایندگانی که در کمیسیون‌های مرتبط حضور داشته باشند و برای مردم اعتبار اخذ کنند نداریم.
بهرامی اضافه کرد: توقعی که ما از مردم داریم حرف امروز ما بویراحمد واحد نیست با توجه به اینکه یاسوج مرکز استان است و مردمی از طوایف مختلف حضور دارند بحث بویراحمد واحد نیست نمایندگانی که در تراز ملی هستند برای همه ملت ایران انتخاب شوند.
بهرامی به پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: پتانسیل‌های استان بین یک تا ۵ تأثیر‌گذاری در اقتصاد کشور دارد ولی جایگاه ما در شاخص‌های مختلف یا اخر هستیم یا ماقبل آخر آیا مردم می‌دانند بالاترین نرخ بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در استان است که می‌بایست برای کاهش این معضلات از انتخاب‌های سلیقه‌ای دست برداریم انتخاب و نوع انتخاب‌های ما در تغییر ساختار‌ها به سمت مثبت یا منفی اثرگذار خواهد بود و ما‌امیدوار هستیم مردم با انتخاب خود هر کس را سرجای خود قرار دهند.
فعال سیاسی استان یادآور شد: از دیگر نیاز‌های مختلف منطقه بحث شهرستان شدن لوداب است که بر اساس مکان‌یابی و بعد دسترسی مردم که برای خیلی از کار‌ها باید به مرکز استان مراجعه کنند و بر اساس نیاز‌ها و نقاط حادثه خیز نیاز است در اسرع وقت برای مردم عزیز انجام شود.
وی در انتها از طوایف مختلف لوداب از جمله تامرادی، بادلانی، سرکوهکی، سادات، میرزا‌ها، درویش‌ها.... که بانی برگزاری این همایش بودند تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهرستان شدنش کنسله.جمعیتش خیلی کم شده.اکثرا بار کردن اومدن مایون و بلهزار
سید علی
Iran, Islamic Republic of
بپیر بپیغمبر جناب بهرامی شما مال این کار نیستید.
عسکر
India
بخدا سوم ایابو بهرامی یو خط یو نشون
Iran, Islamic Republic of
در مناطق غیر شهری معمولأ استقبال از همه کاندیداها می شود ولی نتیجه را صندوق رأی مشخص می کند.
استقبال از جناب بهرامی در دوره قبل در لوداب هم خیلی خوب بود ولی در لوداب از ۲۶صندوق دور قبل به ترتیب از ۸۴۶۳ رای ماخوذه روشنفکر ۶۴۷۵رای و زارع ۱۲۷۴رای و منتظریان ۵۳۴رای و بهرامی ۱۸۲رای داشته اند.
البته ریزش ها و رویش ها زیاد است ولی مشابهت زیادی در تفاوت تبلیغ و سبد رأی در همه دوره ها وجود دارد و قابل استناد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقأ حرف همگان امروز بویراحمد واحد و همه گیر است.
گاف بزرگی دادی جناب بهرامی
محمد
Iran, Islamic Republic of
این دیگ
چ روش دزدی هست چرا فیلم جشن امروز دکتر روشنفکر رو گذاشتی
اینقده دوس داشتین این جشن مال خودتون باشه
آرزو شو ب گور می برین
محسنی
Iran, Islamic Republic of
این همایش توت نده است و مربوط به استقبال از دکتر روشنفکر است.
اسدی
Iran, Islamic Republic of
گاف بزرگ تیم رسانه بهرامی
کلیپ همایش استقبال از روشنفکر را به عنوان استقبال لوداب از بهرامی پوشش داده اند
Iran, Islamic Republic of
اگر حرف شما بویراحمد واحد نیست پس دغدغه و خواسته اصلی و کنونی را به خوبی درک ننموده اید.
مردم ما اکنون خسته از تبعیض و فامیل گرایی همگی معتقد به لزوم تغییر اند.
لطفأ در بطن مردم باشید و بعنوان مدعی وکالت مردم از خواسته های عمومی مردم مطلع باشید.
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
بابا کلیپ مربوط به همایش توت نده است در استقبال از روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
در لوداب از ۲۶صندوق دور قبل به ترتیب
از ۸۴۶۳ رای ماخوذه
روشنفکر ۶۴۷۵ رای
زارع ۱۲۷۴ رای
منتظریان ۵۳۴ رای
بهرامی ۱۸۲ رای
Iran, Islamic Republic of
دور قبل؟؟؟این دور برعکس نشه ی وقت!!!
Iran, Islamic Republic of
اون دوران گذشت دقیقا برعکس میشه
Iran, Islamic Republic of
اینا که همش اونایی هستن که باهاش هستن تو تمام جلسات کمتر از ده نفر جدید هستن
شهباز
Iran, Islamic Republic of
شاید دوره قبل آقای بهرامی گزینه مناسبی بود چون حداقل دولت همسو بود اما این دوره نه دولت با ایشون همسو هست نه مجلس جدید، ایشون هم اینقدر ویژگی های شخصیتی قوی نداره که بتونه تاثیر گذار باشه بنابراین اگر آقای بهرامی قبول بشه بویراحمد، دنا و مارگون حداقل ۴ سال دیگه عقب می مونه بنابراین بهتره به آقای منتظریان رای بدیم چون آقای روشنفکر هم امتحان پس داده هست و مشخص شده مرد این کار نیست
علیقلی
Iran, Islamic Republic of
تا الان نصرت جهانبین برای هر کی صحبت کرده شکست خورده است
Iran, Islamic Republic of
داییل بنده همیشه من صحنین هرجا همه جا
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا محمد بهرامی هیچوقت به دلم نمیشینه
یاسوج
Romania
په اگر بویراحمد واحد نه مهم خدایی بگو ایخی چکنی مه جنابعلی هم افراد خاص سیت ملاک
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی بویراحمد بزرگ وواحد. یعنی. همه اقشار و طوایف کنارهم .، شک نکن نماینده در تراز ملی نماینده ای است که شجاع. آگاهی به مسائل. کشور ، رزومه قوی در وزارتخانه های مهم کشور ,که بتواند مسائل در وزارتخانه ها دنبال. کنه. نه اینکه در استان دنبال زد و بند وجابجایی باش
پیمان
Iran, Islamic Republic of
پدر انتخابات استان
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1