تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۷۱۶۷۳
در جمع سی‌سختی‌ها؛

فیلم و تصاویر| منتظریان در سی‌سخت: سلام بر دنای داناپرور / اگر می‌خواهید که کهگیلویه و بویراحمد پسرفت نداشته باشد، باید مدیران کارآمد حاکم شوند / رحیم نیک‌اقبال: شهرستان دنا از رادیولوژی ساده که جزء امکانات اولیه است، برخوردار نیست / اصولگرا و اصلاح‌طلب حول منتظریان جمع شدند / خوشحالی نادر منتظریان از برگشت 13 نفر به عرصه رقابت / هدیه سی‌سختی‌ها به منتظریان چه بود؟

۸
کبنا ؛نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت گفت: سلام بر دنای داناپرور، اگر می‌خواهید که استان‌مان پسرفت نداشته باشد، باید مدیران کارآمد را حاکم کنیم.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 2 بهمن‌ماه 1402) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی مردم سی‌سخت با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای نشست ذبیح‌الله سیرتی، معلم بازنشسته اهل سی‌سخت و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم به یک منظور اینجا جمع شده‌اند، آنهم تغییر و تغییر و تغییر است، اظهار کرد: شهر سی‌سخت را به عنوان شهر فضیلت‌های انسانی می‌شناسیم. دانش یکی از فضیلت‌های انسانی است و در دین مبین اسلام دانش را توصیه و ترغیب کرده است. شهر سی‌سخت به لحاظ دانش سرآمد بوده است. در شهر سی‌سخت اولین مکتب‌خانه‌ها شکل گرفت و چهره‌های بزرگی را به سراسر کشور و جهان سوق داد. کی ملاقباد تربیت شده همین مکتب‌خانه‌ها است.
وی افزود: دومین مولفه که باید از آن یاد کرد و جزء فضیلت‌های انسانی برشمرده می‌شود، کار و دانش است.
وی در ادامه گفت: سومین مولفه که لازم است برای انسان‌ها و جزء فضیلت‌ها می‌باشد، امنیت است. ماهی را تا وقتی ازذ آب نگیری، متوجه نمی‌شود که امنیت یعنی چه، آب یعنی چه؟ امنیت برای ما مثل آب حیات است.
سیرتی بیان کرد: آدمی که انصاف و صداقت نداشته باشد، نمی‌تواند تغییر ایجاد کند.
وی به هجمه‌های علیه مردم شهر سی‌سخت در روزهای اخیر گریزی زد و گفت: کلیپی بیرون آمد و خیلی‌ها توقع داشتند که پاسخ بدهیم، اما ما گفتیم؛ لازم نیست و دانش و فرهنگ ما پاسخ می‌دهد.
او ادامه داد: این جواب ما است؛ از دور به آنها سلام می‌کنیم. امیدواریم که هر جا هستند، به سلامت باشند و به دنبال دانش و فرهنگ باشند.
فرود نیک‌اقبال، فرهنگی بازنشسته در ادامه این جلسه با بیان اینکه این مردم از بدحادثه این‌جا پناه آورده‌اند، اظهار کرد: این مردم به دلیل تبعیض‌ها، بی‌مهری‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که دیده‌اند، به سمت شما آمده‌اند. ما ملتی هستیم که تابع قانون و جمهوری اسلامی هستیم. اما سربلندی و پیشرفت و آسایش مردم را در تمام امور طلب می‌کنیم. 
وی افزود: ما ظفرمندی می‌خواهیم که سرود فتح برای ما بخواند، آنهم مردی نیست جزء آقای منتظریان.
رحیم نیک‌اقبال، فرهنگی بازنشسته نیز گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در سطح شهرستان دنا داریم و امید می‌رویم که این پروژه‌ها رونق بگیرد.
وی در ادامه به مظلومیت مردم شهر سی‌سخت گریزی زد و گفت: در باب مظلومیت همین مردم این بس است که مردم سی‌سخت در 30 کیلومتری از شهر یاسوج توفیق دیدار رئیس جمهور را نداشتند. حداقل باید دو وزیر کاردان در حوزه راه و بهداشت به شهرستان دنا سفر می‌کردند. باید وزیر بهداشت می‌آمد و شرایط بهداشتی ما را می‌دیدند. ما منکر خدمات دولت و انقلاب اسلامی نیستیم، اما خواست و توقع مردم بیشتر از این است. شهرستان دنا از رادیولوژی ساده که جزء امکانات اولیه است، برخوردار نیست.
 وی افزود: شهر سی‌سخت، شهری گردشگرپذیر است، اما از نبود زیرساخت‌های اولیه محروم است و ما شرمنده گردشگران هستیم.
نیک‌اقبال تاکید کرد: شهرستان دنا دو رکن توسعه دارد؛ حوزه گردشگری و کشاورزی. لازم است که در حوزه گردشگری جوانان دیده شوند و تسهیلات ارزان قیمت در اختیارشان قرار بگیرد.
وی گفت: در حوزه کشاورزی، مردم در خصوص نهادهای کشاورزی دغدغه دارند و گرفتاراند، مردم گاهی باید دَر به‌در به دنبال نهاده‌های کشاورزی باشند.
وی در ادامه بیان کرد: جوانان نیروهای پُرتوان هر جامعه‌ای برای آینده آن جامعه تلقی می‌شوند. اما جوانان رها شده شده‌اند، جوانان در بحث اشتغال و درآمدشان مانده‌اند.
این فعال فرهنگی در ادامه گفت: طلاق در بین جوانان رواج پیدا کرده و آنها در کوران مشکلات اقتصادی در معضلات اجتماعی دست و پا می‌زنند.
نیک‌‌اقبال اضافه کرد: حق این مردم نیست که از جاده‌ای که 50 سال پیش احداث شده، هنوز استفاده کنند. پول به پروژه‌ها تزریق می‌شود، اما به اتمام نمی‌رسید.
وی با بیان اینکه سی‌سخت در بن‌بست قرار دارد، گفت: ما خواستار این هستیم که سی‌سخت به آزاد راه اصفهان - فارس متصل شود.
نیک‌اقبال بیان کرد: پروژه بیمارستان ناتمام سی‌سخت هنوز اندرخم یک کوچه است. سایر بیمارستان‌هایی که همزمان با این بیمارستان آغاز شد، به اتمام رسیده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه در وصف آقای منتظریان همین بس که ما اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که در انتخابات گذشته بر سر و کله هم می‌زدیم، الان حول محور او قرار گرفته‌ایم، خطاب به منتظریان گفت: اتاق فکری داشته باشید از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تا پل ارتباطی باشند بین شما و مردم، نه دنبال مطالبات شخصی خودشان.
این فعال فرهنگی گفت: هنوز بعضی قرآن به‌دست دارند و خانه به خانه به دنبال آراء مردم هستند، اما باید بدانند که عمر مسئولیت آنها به پایان رسیده است.
نادر منتظریان فعال شاخص سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این جلسه اظهار کرد: سلام بر دنای داناپرور، سی‌سخت شهر سخن، فرهنگ، زرخیز و فرزانه‌پرور است. سی‌سخت شهر علم و فرهنگ است. سی‌سخت کلید ورود به فرهنگ و تمدن استان کهگیلویه و بویراحمد است. نام سی‌سخت شناخته‌ترین نام استان کهگیلویه و بویراحمد در نزد مردم ایران است.
   
وی در ادامه گفت: جای تأسف است که استانی با این همه ظرفیت و پتانسیل هنوز پسوند محرومیت را یدک می‌کشد. چرا ما نتوانیم این همه ظرفیت را از قوه به فعل تبدیل کنیم. 
منتظریان گفت: ننگ است برای کسانی که امانت مردم را می‌پذیرند، اما صدای مردم نیستند. وقتی آدم برخی حرف‌ها را از درد مردم می‌شنود، اگر زمین باز شود و در آن فرو رویم بازهم کم است.
وی افزود: افتخار این را دارم که در طوایف مختلف از تنگ تامرادی تا تنگ سرخ از زیلایی تا دشتروم استقبال مردم و محبت مردم را دیدیم.  اما در مقابل عده‌ای با تهدید و فشار سعی می‌کنند که مردم در فلان جلسه حضور پیدا نکنند. ای کسانی که در این صحنه رقابت حضور دارید، آیا این رفتارهای ما اهانت به شعور، آگاهی و بصیرت مردم نیست. تا کی می‌خواهیم با مردم اینطور رفتار کنیم.
منتظریان از مردم خواست که پاسخی به اینگونه رفتارها بدهند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد.
این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به تاییدصلاحیت 13 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس گریزی زد و گفت: خوشحال هستیم که این عزیزان به عرصه رقابت برگشتند، تبریک می‌گوئیم. حضور آنها سبب شده که سلایق مختلف مردم را در میدان انتخابات ببینیم و سبب مشارکت حداکثری می‌شود و مردم پرشورتر در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.
منتظریان با بیان اینکه مجلس وظیفه نظارت و قانونگذاری برعهده دارد، بیان کرد: آنهایی که مسئولیت‌ها را برعهده گرفتند، امروز باید پاسخگوی مردم باشند.
وی افزود: گردشگری سی‌سخت در کشور بی‌نظیر است، اما از کمبودها رنج می‌برد. مدیران متعهد، متخصص و کاردان باید بر کرسی‌های ریاست بنشیند تا رونق اقتصادی را رقم بزنند. باید صنعت گردشگری و تولید را در این استان رونق بدهیم. رونق تولید نداریم تا سرمایه‌گذار نیاید. سرمایه‌گذار نمی‌آید تا مدیران کاردان بر صندلی‌ها ننشیند. ما برای همین کار آمده‌ایم که کار را به کاردان و شایستگان واگذار کنیم.
منتظریان تاکید کرد: اگر می‌خواهید که استان‌مان پسرفت نداشته باشد، باید مدیران کارآمد را حاکم کنیم.
به گزارش کبنا، مردم شهر سی‌سخت به منتظریان یک عدد قلم هدیه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر حاج منتظریان
انسانی شایسته پاکدست مدیریتی توانمند و شخصیتی مردمی
بلوط
Iran, Islamic Republic of
احسن به مردم فرهنگی سی سخت
United States
درود بر مردم سر فراز و سر بلند سی سخت
درود بر حاج منتظریان
لبیک یا حسین
United States
درود بر شما
رو سیاهی بماند برای آنان که میخواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند
هرچند که همه شما را میشناسند و صداقت شما ایمان داریم
United States
صد البته این پیروزی بدون حاشیه که در انتظار شما و مردم بویراحمد واحد است با این تایید صلاحیت ها شیرین تر میشود
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت دروغ بزرگی بود که بزرگترین لطمات رو به بویراحمد واحد وارد کرد.ولی خدا روشکر این دور دیگه مردم عاقل شدن و فریب نمیخورن
پارس
Iran, Islamic Republic of
برای نایب قهرمانی بجنگ که احتمالا به رتبه سوم سقوط میکنی چرا که قهرمان با ۱۰۰ هزار رای مشخصه (نه به اصلاح و اصول) فقط فقط فقط ندای ووووووحححححددددتتتت که برخاسته از مردم محروم است
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردمی که میخواستند به جناب منتظریان در سی سخت رای بدهند به دلیل همراهی یک شخص دست راست که افراد را به جناب منتظریان معرفی میکرد دیگه به ایشون رای نمیدن. این آقا دو بار کاندیدای شورا شد هردوبار نفر آخر شده حالا مانور میده.
Iran, Islamic Republic of
رحیم نیک اقبال تو همون آدمی هستی که فقط یک ماه معاون آموزش اداره آموزش و پرورش شدی و نتونستی. مجبور شدی استعفا بدی.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دنای استوار
نماینده ای که نمیدونه سی سخت کجای فرهنگ ما قرار داره وفقط انگورش را میشناسه
درود بر منتظریان نه سلام بر جماران
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
۷۰ درصد رای مردم سی سخت به بهرامی میرسه
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سی سخت دانشمند پرور درود بر منتظریان شجاع
محمدزاده
از کاندیداهای محترم میخواهم هر کدامتان پیروز شدید از استاندار گرفته تا آخرین مدیری که ایشان منسوب کرده را هر چه زودتر عزل کنند
علی الخصوص مدیر کل گردشگری
بلوط
Iran, Islamic Republic of
انشاالله روز ۱۱ اسفند در حمایت از حاج منتظریان
آگاه
Iran, Islamic Republic of
سیسخت شهری که بابحران خونه استیجاری دست وپنجه نرم میکنه بعدزلزله،۹۰درصدسودای سوئیت دادن دارندبه قیمتهای گزاف ویک ریال هم مالیات بهشون تعلق نمیگیره...خدمات واجناسشون فوق گران،شهرش پراز سگ ولگردوچاله چوله،مردمی منزوی ودورازسیاست ،.فکرکنم عنوان شهرستان ازسیسخت گرفته بشه وپاتاوه بیادبالا خیلی بهتره واین محیط بن بست که فقط زحمت رفت وامد بخش عظیمی ازشهرستان دنا رابه دوش میکشه حداقل نفسی بکشه ازاین حجم مشکلاتش...😅سیصدمیلیاردی که دکترروشنفکربه شهرداریتون دادهرجابودگلستان میشدولی لفت ولیس شدوبربادرفت...یه شهرداری که کاربلدباشه هم ندارید...شورای شهرتون که ازبیخ مشکل داشت...دکترها ومتخصص هاتون حاضرنیستندیه روزدرماه هم بیان شهرخودشون وبهتون خدمت کنن...مشکلاتتون یکی دوتانیست...
دنا
Iran, Islamic Republic of
//خیلی خوبه که به فکرشهرش است...ماشینش گم شد کل ایران رابسیج کردپیداش کنن😁
آژانس
Iran, Islamic Republic of
من امروزدیدمشون فلکه کوثرجمع شدند...ازیکیشون پرسیدم چه خبره گفت اومدیم سیسخت ابادکنیم...گفتم رییس جمهورهم اولش میخواست دلار۵ هزارتومان کنه ونشد😂🤣😁
ندای وحدت
United States
فقط شماها را روشنفکر می شناخت
اسدی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تازه اولش تابروجلوتربایدتلافی تمام کارهای که کردن بده با افتخاربامنتظریانم
امین
Iran, Islamic Republic of
خیلی ضایع از منتظریان حمایت می‌کنی/. به نظر من زندگی این قدر ارزش نداره که آدم شرافت و حرفه اش را به آن بفروشد . مطمعن باش منتظریان قبول نمیشه چون راستگو نیست . کبنا حالا که که خودتو فروختی امیدوارم ارزون نفروخته باشی. میدانم این کامنت را نمی‌ذاری برا وجدان خودت این کامنت را نوشتم
Iran, Islamic Republic of
حاجی اجماع بویراحمد بزرگ روی شماست تمام شد
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان برنده انتخابات هست، استقبالهای بی نظیر این رو میگه
و
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر مردمی ومحبوب.....
و
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر مردمی ومحبوب.....
م
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این همه صفا وهمدلی

نتیجه مردمداری وصداقت همینه
وحدت واقعی همه گروهها حول منتظریان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختتون یعنی اینقدر سی سختی ساده اند که منتظر یان بنده خدا که هنوز نه به داره نه به بار را دارند مشکلات شان را مطرح می کنند بایا این هیچ کاره است تازه نماینده هم بشه مشکلاتتون به قوت خودش باقیه عامو اندکی تفکر
امیر آباد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سیسخت حقش این نبوده و نیست که چند سال از زلزله می‌گذرد ولی هنوز اکثر ساکنین خانه شان نیمه تکمیل رها شده آقای روشنفکر وظیفه ات را در مجلس درست انجام ندادی به جای گرفتن اعتبار مجلس را رها کردی و دنبال انتخاباتی و شهر بافرهنگی که دانشمندان خوبی درعلم پزشکی پرورش داده و خواهد داد را به سخره گرفتی و این اندیشمندان جوابت را در ۱۱اسفند خواهند داد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا سیسخت واطرافش اومدیدزیربناهای انچنانی احداث کردیدودوطبقه وخداوخرماباهم میخواهید...بااین وضعیت تورم چندسال اخیرتاکنون چه توقعی ازنماینده دارید؟خواستیداندازه دهنتون لقمه برداریدوقدم بردارید...
یا علی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
انگورپرور
م
Iran, Islamic Republic of
لینک خبر که اشتراک گذاری میشه،باز نمیشه،
علت چیه؟
Iran, Islamic Republic of
ایگوم نونیت او دو تا دسشویی چشمه میشی چه وابی؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم شریف دنا
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر پیروزه انشاالله
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که برا نمایندگان مجلس خم و راست میشد مواظب باشید دیسک کمر نگیرید چون آم آرآی یاسوج ودهدشت خرابه باید برید؟ بهبهان واقعا خیلی متاسف هستم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1