تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۱۳۶
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان؛

از فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

۰
کبنا ؛در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر قرآن، عترت و نماز استان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
به گزارش کبنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را موجب تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: آشنا کردن و مأنوس کردن نوجوانان و جوانان با آموزه‌های دینی، قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و مؤثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثر کردن ترفند‌های دشمنان دارد.
آیت الله سید نصیر حسینی یکی از رسالت‌های مهم مسئولان وسازمان‌های فرهنگی بویژه آموزش و پرورش و حوزه علمیه را آشنا کردن افراد با علوم قرآنی و گسترش فعالیت‌های دینی و ترویج فرهنگ قرآنی برشمرد و افزود: شناسایی آموزه‌های قرآنی و تشویق نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی و حمایت و نظارت بر برنامه‌های دینی و قرآنی در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نقش مهم و اثرگذاری بر سعادت و سلامت جامعه دارد.
وی با بیان اینکه توجه و عمل کردن به تعالیم و آموزه‌های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد گفت: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان و هدف قرار گرفتن نسل‌های نوجوان و جوان ایران اسلامی با توجه به حجم گسترده برنامه‌های شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای و فضا‌های مجازی برای به انحراف کشاندن آنان گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و تقویت مبانی دینی و اعتقادی مردم در جامعه راهکار مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.
وی با بیان اینکه آشنایی و انس گرفتن با مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در زندگی نقش مهمی در توانمندسازی و مصونیت نوجوانان و جوانان از آسیب‌ها و خطرات اجتماعی دارد، عنوان کرد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به قرآن می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.
حسنعلی عزت خواه با تشریح مهمترین برنامه‌های هفته قران، عترت و نماز از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس و تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
United States
از قران می گویند و خلاف عمل می کنند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1