تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۴۶۹۵۶۴
به مناسبت پاسداشت روز پرستار

دیدار با بانویی نمونه که ۲۰ سال پرستاری کرد و دم نزد

۱
کبنا ؛به مناسبت روز پرستار،معلمین و دانش آموزان دبیرستان حجاب لنده،در اقدامی زیبا از بانویی که ۲۰ سال پرستار پدر و مادر شهید محمد حسن فضلی پور بود تجلیل کردند.

به گزارش کبنا نیوز؛ ماجرای این بانو از این قرار است که چند سال پس از شهادت شهید والامقام فضلی پور پدر و مادر شهید که پیر و زمین گیر بودند پرستاری آنها را به عهده گرفت.
این شیر زن که زن برادر شهید هم بود به مدت بیست سال پرستاری پدر و مادر شهید را عهده دار شد و لحظه خسته نشد و دم نزد و هر بار با عشق و علاقه خاصی به پرستاری و نگهداری از آنها می پرداخت.
این بانو که نوع پرستاری ورسیدگی اش به پدرومادرشهید در روستای مونه وشهرستان لنده زبانزدعام وخاص بود،باعث شد که معلمین ودانش آموزان  دبیرستان حجاب لنده در اقدامی شایسته برای بهتر دیدن این خدمات با ایشان دیداری داشته باشند.
​​​​​​این خانم دربدترین شرایط درروستای مونه بدون زیرساخت های اولیه رفاهی وپزشکی، به همراه همسرش که برادرشهید هست این مسولیت خطیر را طوری انجام داده که همه مردم، اخلاق مداری ایشان را مثال زدنی می دانند.
این شیر زن بدون داشتن توقع مالی و حب دنیا،کار پرستاری اش را به نحو احسن انجام می داد و اعتقاد به این داشت که اگر دوباره هم متولد شود همین کار انجام خواهد دادو می گفت که من مزد و اجرم را از خدا می گیرم.
 هرچند ایشان می‌توانست به مانند دیگران به شهر هجرت کند و زندگی بهتری داشته باشد اما در روستا ماند و به خاطر اینکه پدر بزرگوار شهید به دلیل کهولت سن دچار بیماری آلزایمر گردید،اصرار بر این داشت که تا هر جایی که امکانش وجود دارد در روستا بمانند و این موضوع ادامه داشت تا آبان ماه امسال که به اصرار دیگران به شهر لنده  هجرت کردند.
هر چه هست این شیرزن نماد یک پرستار به تمام معنا بود که در تمام این سالها این خدمت بزرگ را به پدر و مادر شهید انجام داد و به نوعی زندگی خود را وقف این عزیزان نمود.
در پایان تصاویری از تجلیل و دیدار معلمین و دانش آموزان دبیرستان حجاب لنده با این شیرزن را مشاهده می کنید.
​​​​​​..........................................
تهیه و تنظیم/ صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1