تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۸۷۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

تجلیل از پاکباز و پیروج دو مرد طلایی کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر و فیلم )

۱
کبنا ؛در آیین با شکوهی که ظهر امروز دوشنبه هشتم آبان ماه در استادیوم تختی شهر یاسوج برگزار شد هزاران شهروند کهگیلویه و بویراحمدی از قهرمانان طلایی پاراآسیایی خود استقبال کردند.
به گزارش کبنا، در این آیین ورزش دوستان و ورشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در حالی که دسته‌های گل در دست داشتند و موسیقی محلی آنان را همراهی می‌کرد از سامان پاکباز و علی پیروج استقبال کردند.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند تا از ورزشکاران خود که در بازی‌های پارآسیایی هانگژو در کشور چین که توانستند ضمن اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران مدال‌های طلای این بازی‌ها را کسب کنند قدردانی کنند.
سامان پاکباز در حاشیه این آیین ضمن قدرشناسی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال باشکوه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این بازی‌ها هر چهار سال یک مرتبه برگزار می‌شود، سطح مسابقات را بالا ارزیابی کرد.
دارنده مدال طلای مسابقات پاراآسیایی هانگژو کشور چین در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره انتظارش از مسوولان تأکید کرد: نقش آنان فراتر از عکس و فیلم باشد.

وی با یادآوری در پیش‌بینی بودن بازی‌های جهانی ژاپن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ و رقابت‌های پاراالمپیک در پاریس که شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود، تأکید کرد: مسئولان به ورزشکاران استان کمک کنند تا از آبروی ورزش کشورمان در این مسابقات دفاع کنند.
علی پیروج نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: حضور شمار زیادی از اقشار مختلف شهروندان کهگیلویه و بویراحمد در آیین استقبال نشان دهنده قدرشناسی آنان است.
    
وی از اینکه با قهرمانی در مسابقات آسیایی توانسته باعث خوشحالی هموطنان و دفاع از ورزش کشور شود ابراز خوشحالی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک موفقیت‌های ورزشکاران استان در بازی‌های پارآسیایی هانگژو در چین گفت: این امر مشتی نمونه خروار از استعداد‌های ورزشی جوانان است.
سید جواد هاشمی مهر از متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد خواست تا برای کشف استعداد‌های ورزش قهرمانی در استان تلاش بیشتری داشته باشند.

علی پیروج جوان ۲۵ ساله کهگیلویه و بویراحمد در رشته پرتاب نیزه با رکورد ۶۳ متر و ۷۲ سانتیمتر موفق شد بر سکوی نخست آسیا بایستد و سامان پاکباز نیز در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۱۲ با پرتاب ۱۶ متر و ۱۵ سانتیمتر قهرمان بازی‌های پارآسیایی هانگژو شد.
سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۱۲ بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با پرتاب ۱۶ متر و ۱۵ سانتیمتر مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1