تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۶۸۴۸۹
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیین بزرگداشت هقته بیمه سلامت:

دانش‌آموزان بهترین سفیران برای ترویج بیمه سلامت در جامعه هستند

۱
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان بهترین سفیران برای ترویج بیمه سلامت در جامعه هستند.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در آیین گرامیداشت هفته سلامت در دبیرستان دخترانه نهم دی شهر یاسوج با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد بیمه شده‌های صندوق کارکنان بیمه سلامت را کارکنان آموزش وپرورش وخانواده‌های آن‌ها تشکیل می‌دهند گفت: جمعیت 172هزار نفری دانش آموزان در سطح استان ظرفیتی بزرگ برای تبیین فرهنگ بیمه سلامت است.
وی، برگزاری مسابقه بزرگ انشاء بین دانش آموزان با هدف ترویج وتبیین موضوع بیمه را کاری ارزشمند و خلاقانه دانست و از ارائه خدمات مطلوب بیمه خدات درمانی به مردم تقدیر کرد.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت:بیمه سلامت برای نخستین بار با تصویب مجلس شورای اسلامی به حوزه پیشگیری از بیماری های جسمی و سلامت روان بیمه شدگان ورود می کند.
محسن عزیزی افزود: ورود بیمه ها به حوزه پیشگیری از رویکردهای این سازمان ها در جهان محسوب می شود که تحقق این مهم در کشورمان با حمایت مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: براساس این رویکرد که هنوز جزییات آن اعلام نشده بیمه سلامت با اجرای برنامه های ورزشی و سنجش سلامت به کمک تحقق مقوله پیشگیری می آید.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت پیشگیری در بهبود وضعیت سلامت بیمه شدگان ابراز امیدواری کرد: این اقدام بتواند نقش اثربخشی در افزایش سلامت و طول عمر جامعه هدف داشته باشد.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیمه سلامت استان ، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه درمان بیمه شدگان زیرپوشش هزینه کرده است.
عزیزی ابراز کرد: بیماران صعب‌العلاج در سال ۱۴۰۱ در قالب صندوق بیمه‌ بیماران خاص تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند و ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه ها این بیماران طبق قراردادها زیر پوشش بیمه است.
وی با بیان اینکه صندوق بیماران صعب‌العلاج شامل ۱۰۷ نوع بیماری از جمله سرطان، پیوند اعضا، بیماران اوتیسمی، سکته مغزی و ... است ، گفت: بیش از هفت هزار بیمار در کهگیلویه و بویراحمد دارای نشان بیماری خاص و صعب العلاج هستند و از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.
عزیزی ادامه داد: بیشترین بیماران خاص نشان دار در استان دیابتی ها(وابسته به انسولین) بوده و بیشترین هزینه ها پس از سرطان، مربوط به بیماران دیالیزی است.
وی تاکید کرد: هم اکنون ۷۰ درصد از شهروندان ساکن کهگیلویه و بویراحمد معادل ۵۲۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
در پایان این آیین  15 نفر  از دانش آموزان برگزیده انشاء با موضوع بیمه سلامت با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام حضرت عباسی این کامنت حذف نکنید .مسیولین محترم اموزش وپرورش دانش اموزان دیگه از برنامه ها خسته شدند.یا محتوا درسی را کم کنید یا برنامه های جنبی رو.من معلم امروز گلویم پاره شده.شدیم نوکر همه ادارات.هر که هر کاری می خواد ،انجام بده مستنداتش میخواد از مدارس جمع کند.خسته ایم.درک میکنید خسته ایم
سیسخت
Romania
انصافآ اگه این استان صاحابی داشت خیلی راحت میتونستن کل هزینه دواودرمان روستاییان وعشایرما بااین جمعیت کم رایگان بشه...بیمه تکمیلی هم درناکجاآباده🤔
آگاه
Iran, Islamic Republic of
بیمه که هیچ همون مستمری هم که به مددجویان بهریستی وکمیته وروستایی وعشایری میدن فقط رفع تکلیفی وماست مالیه...شندرغازوهزارمنت میذارن سرشون...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1