تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۶۸۴۱۱
در جمع تعدادی از طلاب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نظر نماینده مقام معظم رهبری در باره انتخابات خبرگان رهبری و جایگاه آیت الله ملک حسینی

۱
کبنا ؛آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۳۰ مهر ماه) در جمع تعدادی از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قداست و عظمت هر علم به موضوع آن برمی‌گردد، اظهار کرد: مجلس خبرگان مربوط به مسئله ولایت فقیه که مهم‌ترین مسئله در حاکمیت اسلامی بوده، محسوب می شود.
به گزارش کبنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر تشکر از دغدغه‌مندی طلاب روحانیون استان در زمینه مسائل مختلف جامعه، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه نظام مقدس انقلاب اسلامی شکل گرفت و انقلاب، اسلام و شیعه به دنیا معرفی شد.
وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را معرفی اسلام و مکتب تشیع برای مدیریت جهان دانست و افزود: این همه توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برای همین مسئله بوده که نظام، اهداف و آرمان‌های آن در جهان در حال گسترش است.
آیت الله حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش‌های بسیاری انجام دادند تا دین و اسلام را افیون و مایه عقب ماندگی جامعه معرفی کنند، ولی امروز انقلاب، دین، مکتب تشیع و اسلام را به دنیا معرفی و بستر را برای تاثیرگذاری همه اقشار در جامعه فراهم کرده و نردبان ترقی برای بشریت است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما افتخار داریم که امروز در این نظام در حال خدمت بوده و قطعاً آینده از آن نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب ما فرهنگی بوده و با فکر و اندیشه در حال کار و تلاش است، یادآور شد: کار کردن در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام و مسلمانان محسوب می‌شود.
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اسلام آمده تا زندگی مردم را متحول و آنان را با قرآن، معنویت و اسلام آشنا کرده و مردم را به بهشت خداوند دعوت کنند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و افزود: همه آحاد جامعه به ویژه طلاب و روحانیون وظیفه دارند که نسبت به این موضوع دغدغه لازم را داشته باشند.
وی حرکت ارزشمند طلاب و روحانیون استان با سلیقه‌های مختلف را ستود و گفت: با توجه به اینکه در زمان‌های گذشته مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ه) و پس از آن فرزند ایشان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسئولیت مهم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند، شایسته است که در این دوره نیز آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات شرکت داشته باشند.
آیت الله حسینی به درخواست مستقیم خود از نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخن به میان آورد و ادامه داد: چند بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ایشان تقاضا شد که در این عرصه حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احترام علما به انسان مقام می دهد، یادآور شد: احترام عالم را داشتن، ترقی معنویت است.
وی ضمن تاکید بر اینکه مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) افتخار استان و منطقه بودند، افزود: فرزند ایشان نیز عالمی فرزانه، ارزشمند، استاد و فقیه است.
آیت الله حسینی، نماینده فعلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را افتخاری برای استان دانست و بر حفظ جایگاه ایشان تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم ایشان باید در این جایگاه بماند.
وی از طلاب خواست که علاوه بر صحبت‌های خود که به عنوان مطالبه مطرح شد، با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به نیابت از خود برای حضور در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری صحبت کنند.
آیت الله حسینی وحدت روحانیت در این زمینه را ارزشمند دانست و گفت: آیت الله ملک حسینی شایستگی‌های لازم برای این جایگاه حتی بیشتر از این‌ها را دارند و همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ این جایگاه و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنیم.
گفتنی است در این نشست تعدادی از طلاب و روحانیون، اساتید و نخبگان حوزوی در محضر آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج جهت کسب تکلیف برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و مقرر شد که طلاب به نیابت از نماینده مقام معظم رهبری در استان درخواست حضور از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی را برای شرکت در این انتخابات مطرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت‌الله ملک حسینی حفظکم الله تعالی از نخبگان و بزرگان استان و کشور هستند ایشان روشنفکری عالم ،اگاه به مسائل روز واندیشمندی که میتواند برای استان منشأ خیر باشد نام ایشان در قلب ها هست و در این دوره از انتخابات مردم از ایشان حمایت می‌کنند
درود صد درود بر این الله حسینی امام جمعه یاسوج که همه موارد در خصوص آیت الله ملک حسینی بیان نمودند
Iran, Islamic Republic of
این خبر را کبنا نیوز به دروغ اعلام کرده،این عکس مربوط به جلسه دیگریست ،اگر بقیه اخبار این خبرگزاری به این شکل هست باید تعطیل بشه
ooo
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه نخبه مایه افتخار برا استان است. و در همه بلایا اینها سپر بلای استان هستند. برایشان دعا کنیم.
رضا
United States
%%
گل
Iran, Islamic Republic of
حیف آیت الله سید شرف الدین / دانشمند و فقیهی مثل سیدشرف الدین سرمایه ملی میباشد چشم مردم است .
جاودان
Iran, Islamic Republic of
خوب میدونید اقبال مردم استان از فرزند خلف حضرت آیت اله ملک حسینی رضوان اله تعالی است.
کلات کالوس
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام ؛ اول : درود خدا بر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم یاسوج - آیت الله حسینی - که حضور بزرگ مردی مثل آیت الله ملک حسینی رو ضروری دانستند و از بقیه ی طلاب هم درخواست کردند که از ایشان تقاضای حضور مجدد در صحنه کنند .دوم اینکه این طلاب عزیز باید خودشون تشخیص می دادن که باز هم حضور آیت الله ملک حسینی برای نظام و برای خبرگان رهبری ضروری است نه اینکه بخوان بین روحانیت بزرگ استان تفرقه و جدایی بیندازن . لطفا کامل نشر دهید
کبنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا انگارید نوشتید
تیتر با محتوبات‌ فرق داره
آخرش از کدوم عالم دعوت شده؟
United Kingdom
درود بر حضرت حجه السلام سید نصیر حسینی که خیلی خوب ریشه این نفاق را شناخت و مردم استان کهکیلویه سال‌های سال است مدیون محبتها ی مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی آن محب و دلسوخته مولایش امیرالمؤمنین که همیشه و همیشه پدر ایمانی خرد و کلان مردم استان بود و مردم استان هم ایشان را همچون پدری بزرگ و پارسا و فداکار از صمیم قلب دوست می‌داشتند رحمت و رضوان خدا بر آن مرد بزرگ به حق پیوسته و الان مردم استان با تمام وجود بعد از خدا و ائمه معصومین دلبستگی خود را در استان به فرزند خلف و شایسته و بایسته آن مرد بزرگ یعنی به حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بسته اند چون این مرد بزرگ و فاضل و دانشمند سرمایه و دُر گرانبها یی که شاید نظیرش در کشور نباشد یا خیلی کم می باشد در علم فقاهت درشجاعت در مردم داری در از جنس مردم بودن و با مردم بودن در حب به اهل بیت در تدین در اخلاص در عمل در قول و کلام در انقلابی انقلابی بودن در تمام خصوصیات یک شیعه کامل سرآمد و کم نظیر است و مردم استان به وجود مبارکش هم افتخار می کنند و هم نیاز مبرم دارند و هم خود حضرت آیت الله ملک حسینی نسبت به مردم استان محبت فراوان دارند و حتما لحظه ای این مردم را رها نخواهد کرد و حتما حضورش مایه مباهات و دلگرمی و امید ونشاط برای مردم استان خواهد بود آن شاءالله به حول قوه الهی
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جایگاه رفیع سید شرف الدین برهمگان روشن و هویداست
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب سید نصیر حسینی هم خدا قوت داریم ولی احساس اینه که در این مطالب یعنی خود ایشان شرکت خواهند کرد در این دور نه آيت‌الله ملک حسینی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگه طلبه های ما خودشان آگاهی ندارند تحقیق کنند تابه عظمت سید شرف الدین پی ببرن خدایی این مغز متفکر راازاین استان نگیرین همین که افتخار میده شاکرباشید
Iran, Islamic Republic of
در قلب ما جا دارند هر کجا باشند
Romania
%%%%
Iran, Islamic Republic of
این نظر که حضرت آیت الله العظمی حسینی نماینده ولی فقیه که درباره آیت الله ملک حسینی گفتن از تواضع و بزرگواری این انسان گمنام هست که همیشه خودش را فدای شخصیت های دیگر میکند تا فتنه ایجاد نشود در کنار این توصیفات باید به مقام آیت الله العظمی حسینی هم پی ببریم که چقدر خاکی هستند امثال ایشان از اولیاء گمنام خداوند هستند
اکبری اکبرآباد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد هست ایشان انسانی پاک دارای سواد مذهبی ،سیاسی و اجتماعی بسیار بالایی است بنده چندین سال جهت رشد مسائل مذهبی و سیاسی و فرهنگی مدارس یاسوج در ماه مبارک رمضان خدمت ایشان بودم چنان صحبتهایش گیرا بود که همه دانش آموزان لذت می‌بردند و همه از ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر
ذات مقدس حضرت آیت الله العظمی سید نصیر حسینی حفظ الله که عالمی متواضع و دلسوز و خاکی هستند که از نشانه های اولیا خداوند است که باید به مقام این عالم پی برد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1