تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۲۹۷
در بازدید از روند احداث طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گچساران مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: روند پروژه نهضت ملی مسکن رضایت بخش است / عذرخواهی بابت تأخیر در مجموعه 288 واحدی مسکن گچساران

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند احداث طرح نهضت ملی مسکن به جزء یاسوج در بقیه شهرستان‌های استان رضایت‌بخش است.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز پنج‌شنبه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران بازدید کرد‌.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در گذشته اقدامی برای ساخت مسکن صورت نگرفت گفت: دولت سیزدهم مصمم است برای اقشار کم‌درآمد، افرادی که اجاره نشین هستند و در راستای حمایت از ازدواج جوانان مسکن احداث کند و عقب ماندگی گذشته را جبران کند.
وی بیان کرد: تعهد دولت در چهار سال اول ساخت چهار میلیون واحد مسکونی است که که تعهد استان کهگیلویه وبویراحمد ۴۷ هزار واحد است که طی چهار سال باید احداث کنیم.
احمدزاده عنوان کرد: روند احداث واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به جزء یاسوج که همچنان مشکل کمبود زمین وجود دارد در سایر شهرستان‌ها رضایت‌بخش است.
وی بیان کرد: برای رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان سراغ کشاورزان رفتیم و زمین‌هایی درجه چهارم که مرغوبیت کشاورزی را ندارد تغییر کاربری دادیم تا این مشکل برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرستان گچساران سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در حال احداث است، در شهر دهدشت هم کار در حال انجام است و عقب ماندگی در شهرستان‌های استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن نداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فروردین ماه امسال از واحد‌های در دست احداث نهضت ملی مسکن گچساران بازدید کردیم که کار با کیفیت خوبی در حال انجام است تنها یک ایراد جزئی وجود داشت که برطرف شد.
احمدزاده بیان کرد: مواردی در طرح نهضت ملی مسکن گچساران دارای معارضاتی بود که برطرف کردیم و قرار شد روند احداث این سایت‌ها تسریع داده شود تا از برنامه زمان‌بندی عقب نمانیم.
وی با اشاره به سایت ۲۸۸ واحدی گچساران که بنیاد مسکن متولی احداث آن است، گفت: قرار بود این پروژه هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد اما با تغییر مدیریتی اداره کل بنیاد مسکن روند کار به کندی پیش رفت.
احمدزاده با اشاره به اینکه روند کار در این پروژه رضایت‌بخش نیست گفت: از کسانی که در این پروژه واحد داشتند و‌ امیدوار به بهره‌برداری از آن در هفته دولت امسال بودند اما بهره‌برداری به تأخیر افتاد و باعث نگرانی آن‌ها شد عذرخواهی می‌کنم.
احمدزاده عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قول داد پروژه دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد متقاضیان در یاسوج هستند، گفت: تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد در استان منعقد شده است و به زودی عملیات احداث ۳۵۰۰ واحد آغاز می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه اینکه بقیه جاها رضایت‌بخشه ، ! همیشه عقبیت از بقیه استانها
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب أقاي استاندار
لطفا بفرمایید در کدام شهر رصایت بخش است ؟
یاسوج؟؟؟؟؟
کجا؟
Iran, Islamic Republic of
معاون محترم عمرانی با مدرک دکترای پر از ابهام دقت کنید که در تصاویر مشاهده میشه که خم یک در میان ۱۳۵ درجه خاموتها رعایت نشده.
Iran, Islamic Republic of
قرار بود که معاون عمرانی توضیح بدن چطوری دکترا گرفتند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر این استاندار با ایمان از خدا ترس حق گفتی حق دادی به مردم من مال آن آستان نیستم ولی دل گرمی کل مردم ایران است
Iran, Islamic Republic of
بشکت قلمی حق نه نویسد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1