تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۶۷۹۷۷
به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403- 1402 برگزار شد

دیدار کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی

۰
کبنا ؛دیدار صمیمی کارکنان اداری آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی_ نماینده‌ی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403- 1402 برگزار شد.
به گزارش کبنا، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار صمیمی با کارکنان اداری آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: انسان علاوه بر علم و‌اندیشه باید به اهداف و ارزش‌ها اهمیت دهد علم و‌اندیشه‌ای که در راستای اهداف و ارزش‌های انسانی و الهی نباشد مخاطره‌آمیز است.
وی با تبریک سال تحصیلی جدید بیان کرد: نظام تعلیم وتربیت مقدس است که برای رسیدن انسان‌ها به کمال و اعتلای علمی و فرهنگی جامعه رسالت خطیری بر عهده دارد.
وی به اهمت علم ودانش بر اساس آمو. زه‌های دینی اشاره کرد و گفت: علم که نتیجه تفکر است باید نافع و سودمند باشد و ما باید علم را در جامعه، پویا و با انگیزه ترویح ارزش‌های انسانی و الهی داشته باشیم.
آیت الله ملک حسینی با تأکید بر این نکته که برای ساخت یک جامعه ارزشی و الهی آموزش و پرورش و معلم بیشترین نقش را دارند وظیفه مسئولین امر دانستند که منزلت و‌شان معلمان را حفظ کنند تا این قشر مهم و فداکار بتوانند ارزش‌های علمی و الهی را در جامعه بسط دهند
وی با ذکر حدیثی از امام علی علیه السلام تأکید داشتند که علم نافع و سودمند علمی است که ارزش‌های الهی را در جامعه نهادینه کند و اگر ما علم را برای مفاخر دنیوی و ریاست طلبی فرا گرفتیم این علم فاقد ارزش است بنابراین باید با تکیه به تعالیم بلند اسلامی علمی سودمند همراه با‌اندیشه و ارزش‌های عقلانی دینی فرا گیریم تا جامعه‌ای پویا و ارزشمند داشته باشیم.
نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری توجه به مطالعه و اجرای دقیق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش را مهم دانست و گفت: علم کلید کمال و رستگاری است که باید با تفکر همراه باشد لذا آموزش وپرورش برای تربیت نسل‌های آینده مبتنی برعلم و انگیزه برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: سال تحصیلی جدید با شعار همه یکصدا ایران، «مدرسه قوی، ایران قوی» آغاز شد که در بیش از ۳هزار آموزشگاه قریب به ۱۷۲ هزار دانش‌آموز روانه کلاس‌های درس شدند.
حسنعلی عزت خواه با تقدیر از نگاه ویژه حضرت آیت الله ملک حسینی به آموزش وپرورش گفت: توجه به اجرای دقیق سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد مهم آموزش وپرورش در دولت مردمی ایران قوی است.
وی افزود: برای پیشبرد اهداف متعالی تعلیم وتربیت همه باید در کنار آموزش وپرروش باشند و تلاش می‌کنیم درگام دوم انقلاب با اصلاح عقب ماندگی‌های گذشته و‌امید آفرینی به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی حرکت می‌کنیم تا فردایی زیباتر و بهتر برای دانش‌آموزان و آینده سازان میهن اسلامی رقم بخورد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگیم دو سر چوب رو گرفتن مثالش همین
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوش به حالتون از این دیدار معنوی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورشی مگه هست؟
Iran, Islamic Republic of
رفته اید خدمت جناب ملک حسینی بگید ما سازمان را تحویل یک طایفه خاص داده ایم و بگید ما طایفه گرایی را رواج دادیم بعضی از مدارس هنوز معلم ندارند دانش آموزان هنوز کتاب ندارند بروید اداره شهرستان بویر احمد چقدر به معلمین بی حرمتی و بی احترامی میشه آیا اگر کسی رای به نماینده فعلی نداده باید ابلاغ حذف بشه چرا کینه توزی و خصومت را رواج می‌دهید چرا تفرقه و دودستگی و بدبینی را رواج می‌دهید چرا مدیرکل تذکر نمی دهد البته خدا شاهد باید خیلی ها عزل بشند باید در جهت وحدت نوع دوستی ،مهربانی و حفظ حرمت ها قدم برداریم ولی متاسفانه بی احترامی به اوج خود رسیده الله اکبر چرا نهادهای امنیتی ورود نمی کنند آموزش وپرورش که خود باید تعلیم و تربیت را رواج دهد چرا تبعیض ، بی‌عدالتی و بی احترامی را نهادینه می کند
Iran, Islamic Republic of
جناب عزتخواه آموزش و پرورش پویا و با حرکت تعالی و رو به جلو را واقعا شرمنده کردید شما که عقب گرد کردید و آموزش و پرورش را به سراشیبی سقوط رساندید و می خواهی خبر گذشته بکنید
Iran, Islamic Republic of
بشر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1