تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۶۳۹۹۰
به مناسبت هفته قوه قضائیه

دیدار فرماندار لنده با رئیس دادگستری این شهرستان+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته قوه قضائیه فرماندار لنده،بخشداران مرکزی و موگرمون،مسئول شورای نگهبان و جمعی از کارکنان فرمانداری لنده با حجت الاسلام انصاری،رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش فرماندار لنده در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت : خدا را شاکر و سپاسگزاریم که یکی از برادران و قضات عزیز و ارزشمند،معتقد به آرمانهای انقلاب و آشنا نسبت به اندیشه های امام راحل،رئیس دادگستری شهرستان لنده شد.
فرماندار لنده خطاب به رئیس دادگستری لنده افزود: از زمان حضور شما در لنده شاهد رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی هستیم،چرا که هم با مردم رئوف هستین و در جهت گره گشایی از مشکلات مردم با قاطعیت و همراه با اجرای عدالت برخورد می کنید.
دانش در پایان گفت: ارتباط بسیار خوبی میان مجموعه دولت و قوه قضائیه در شهرستان وجود دارد و انشالله این همدلی،وحدت رویه و هم افزایی ادامه داشته باشد که در این مورد موفقیت همه ما را رقم خواهد زد.

در ادامه حجت الاسلام انصاری رئیس دادگستری لنده ضمن خوش آمد گویی به فرماندار و همراهان و گرامیداشت یاد شهدای هفت تیر و هفته قوه قضائیه گفت: بدون شک یکی از همدل ترین مجموعه های دولت و قوه قضائیه در لنده است که برگرفته از تفکر بسیار خوب هر دو مجموعه است و ما افتخار میکنیم که در کنار قوه مجریه در شهرستان هستیم.
انصاری افزود: از جمله دلایلی که لنده را برای خدمت برگزیدم ابتدا شناخت کامل از ایل طیبی بود و قاطبه مردم لنده دارای متد فکری بسیار خوب و قانون مدار هستند و همچنین مجموعه شورای تامین شهرستان تیم بسیار خوبی بودند.
رئیس دادگستری لنده ادامه داد: از جمله موارد و مشکلات مهم شهرستان موضوع انتشار لیست افراد در فضای مجازی و برنامه قمار آنلاین و اجاره کارت های بانکی بود که الحمدالله به خوبی مدیریت شد.
حجت الاسلام صادق انصاری در ادامه گفت: از زمان ورود بنده به شهرستان لنده، نزدیک به ۱۸۰۰ پرونده ورودی داشتیم که از این تعداد فقط ۲۲۷ پرونده موجود داریم و مابقی رسیدگی شد که آمار بی نظیری است برای مجموعه ما،همچنین تعداد ۲۰۰ پرونده بالای یکسال در شهرستان وجود داشت که رسیدگی نشده بودند و همه آنها در قالب اجرای عدالت رسیدگی و خاتمه داده شد.
وی عنوان کرد: دادگستری لنده در تمامی آیتم ها از جمله وقت رسیدگی به پرونده ها،وقت ملاقات مردمی رتبه اول را داشت که یکی از نتایج آن کاهش ۵۵ درصدی طلاق در شهرستان بود که خیلی از پرونده ها منجر به سازش شد که آمار بسیار خوبی است.
رئیس دادگستری لنده افزود: به همراه گچساران یکی از اندک شهرستانهایی هستیم که دادرسی الکترونیکی داریم و در حال حاضر ۴۵ پرونده الکترونیکی در حال رسیدگی داریم که دادرسی الکترونیکی در شهرستانهای همجوار ما وجود ندارد و این امتیاز بسیار خوبی برای شهرستان هست.
رئیس دادگستری لنده در پایان گفت: دادگستری لنده در هیچ موردی مشکل ندارد،فقط تنها مشکل و اساسی ترین مشکل ما صندوق های سرمایه گذاری هستند که با صبر و حوصله خوبی که مردم داشتند انشالله به زودی خبرهای خوبی را از این صندوق ها با تلاش بسیار خوب مجموعه همکاران ما در دادگستری برای مردم خواهیم داشت.

در پایان لطف الله آهنجان مسئول شورای نگهبان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و خسته نباشید به مجموعه دادگستری گفت: یکی از دلایل عمده و اصلی که باعث شد حجت الاسلام انصاری مورد قبول و دارای محبوبیت خوبی میان مردم لنده شد این بود که در همان روزهای آغازین ورود به لنده منزل خود را به لنده آورد و در همین شهرستان ساکن شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1