تاریخ انتشار
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۵۸۹۸۰
به مناسبت روز پاسدار؛

دیدار مدیرکل صمت با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛جمع کثیری از کارکنان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز با فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد دیدار و روز پاسدار را به ایشان تبریک گفتند.
به گزارش کبنا از یاسوج، کریم روزبهان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان امروز شنبه (6 اسفندماه 1401) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه روز پاسدار و روز جانباز گفت: ما امروز این توفیق را داشتیم که در اعیاد مبارک شعبانیه و روز پاسدار خدمت برسیم و عرض تبریکی داشته باشیم.
وی افزود: این روز برای ما مقدس است و آنچه ما داریم حاصل تلاشها و جانفشانیهای شما پاسداران در دفاع از کشور و همچین در دفاع مقدس داشتید.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گفت: همکاران ما در صنعت، معدن و تجارت کم مجاهدت نمیکنند و تا پاسی ازشب تلاش میکنند تا کار مردم عقب نماند واقعیت این است که هدف دشمن حوزه اقتصاد است ما هم به عنوان سربازان حوزه اقتصاد در حضور شما عهد میبندیم که در این عرصه تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا کمبودی نداشته باشیم ومردم از ما کارگزاران حوزه اقتصاد ناراضی نباشند.
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و تقدیر تشکر از پرسنل زحمت کش صنعت و اقتصاد استان گفت: هر کسی که یک گوشهای از مشکلات این کشور را دارد حل میکند پاسدار انقلاب اسلامی است. یکی لباس روحانیت میپوشد یکی لباس پاسداری میپوشد بلاخره عرصهای که کشور نیاز دارد، دارند زحمت میکشند ما هم به نوبه خودمان از همه شما سپاسگزاریم.
وی افزود: الان دشمن جنگ خود را شروع کرده الحمدالله در همه عرصه شکست خورده، اینها خیلی برنامه داشتند در شرایطی که گذشت اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی افزود در حوزه نظامی جمهوری اسلامی طوری پیشرفت کرده که دشمن جرات ندارند یک تیر به سمت ما پرتاب کنند در اطراف کشور ما قر یب به ۳۵ پایگاه وجود دارد همه هم مسلح دشمن هر کاری که دوست داشته انجام داده دیگه چیزی نیست که بخواهند تحریم کنند.
فرمانده سپاه استان گفت: دشمن در حوزه اقتصاد در حال برنامهریزی است، آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است چندین تریلیون الان بدهکاری دارد چند روز پیش به وزیر خزانه داری دستور داد اگر اجازه استخراج مجدد و بدهکاری به ما ندهید دولت فرو میپاشد، این نشان میدهد که دشمن در حال فرو پاشی هست واقعاً اسرائیل اکنون در حال فروپاشی هست.
کار شما در حوزه اقتصاد بسیار ارزشمند است ما در مجموعه تاکنون چند شرکت که در آستانه ورشکستگی بوده خدا را شکر با رایزنیهای که داشتیم حل نمودیم، جنگ اکنون در حوزه شماست و به بنده عنوان یک سرباز از زحمات شما سپاسگزاری میکنم.
در پایان از سردار خرم دل فرمانده سپاه استان تجلیل شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1