تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۵۸۶۴۵
کبنا گزارش می‌دهد:

مدیرکلی که بحران در سیطره اوست

۱
کبنا ؛بحران‌ها و اتفاقات بخشی از زندگی شخصی و اجتماعی است و گریزی از آنها نیست؛ آنچه در هنگام بحران‌ها انتظار می‌رود همدلی و همراهی اطرافیان است. مسوولین به‌عنوان کسانی که خدمت‌گذار مردم و دولت هستند حکم یک آشنا و دوست را دارند که انتظار می‌رود در مواقع بحران به کمک مردم بشتابند و در بین مردم حضور یابند. اینکه مردم ببینند مسوولین در کنارشان هستند حتی اگر کاری را از پیش نبرند باعث خوش‌حالی و اقناع آنها خواهد بود؛ اما در اکثر اوقات مسوولین این انتظار مردم را برآورده نمی‌کنند. در این میان؛ اما مدیرانی هستند که در بیشتر مواقع بحرانی به صحنه می‌آیند و هم‌درد و شریک مردم می‌شوند. علیرضا نیکروز_ مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد_ یکی از آن مدیرهاست که در مواقع بحران پشت میز نشستن را از حیطه وظایفش حذف کرده است. به‌گونه‌ای که پیرمردی از روستای بلوط‌بلند وقتی او را هنگام خدمت‌رسانی و بین مردم دیده بود از او خواست تا او را به آغوش بکشد.

 علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با کبنا گفت: خدا را شکر در برف اخیر شاهد قطعی برق و گاز نبودیم. با توجه برف قبلی که سختی‌ها و نارضایتی‌هایی را به‌دنبال داشت در برف اخیر سعی بر آن داشتیم تا با همدلی و هماهنگی بین ادارات و مردم وضعیت بحرانی را کنترل کنیم تا کمترین خسارات را نداشته باشد. بنابراین بسیج سازندگی، مردم، شهرداری، پیمانکاران، شرکت نفت گچساران، بخش خبری در اطلاع‌رسانی به مردم و... همگی پای کار بودند.
نیکروز در ادامه گفت: برف از ساعت 7شروع شده بود و ما همگی آمادگی لازم را داشتیم تا این برف نعمتی باشد برای مردم که از آن لذت ببرند نه زحمتی که نارضایتی‌ها را در پی داشته باشد.
وی افزود: حوزه شبلیز  زیلایی بخش سیاه‌کوه مسدود بود که تلاش کردیم بولدوزر و لودر از شرکت نفت گچساران گرفتیم که در حال بازگشایی جاده هستند.
به گزارش کبنا، حضور و امداد‌رسانی مدیرکل بحران استان به همراه فرماندار بویراحمد و فرماندار مارگون در روستا‌هایی که در بارش‌های اخیر راه ارتباطی آن‌ها قطع بوده دارای صحنه‌های زیبایی از همدردی مسوولان با مردم به ویژه مردم مناطق محروم بود.
مدیرکل بحران در جهت تسریع در امر خدمت‌رسانی به مردم و روستا‌هایی که در بارندگی‌های اخیر دچار مشکل شده بودند با استفاده از ظرفیت امداد هوایی جمعیت هلال احمر کشور و استان به اتفاق تعدادی از مدیران، فرماندار شهرستان بویراحمد، فرماندار شهرستان مارگون، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان امروز بخشی از روستا‌های شهرستان بویراحمد و مارگون را پوشش دادند و نیکروز می‌گوید: در دستور کار قرار دادیم که با هماهنگی فرمانداران  در بقیه شهرستان‌ها نیز خدمت‌رسانی انجام خواهد.
              
آن چیزی که مشهود هست با توجه به همدلی و نوع دوستی که در بین مدیران استان و با مدیریت استاندار وجود داره در امر خدمت‌گزاری مدیران از یکدیگر سبقت می‌گیرند و همچنبن مشارکت و کمک‌رسانی عزیزان در بخش خصوصی و بخش پیمانکاری نیز در این ایام و بارش‌ها کاملاً مشهود بود.
ما مسئولین به خود می‌بالیم ک بتوانیم خدمت‌گزاری صادقانه‌ای برای مردمی که با جان و مال پای انقلاب‌ایستاده‌اند، داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Russian Federation
خخخخخخ شوخی هم گناه هست بخدا
سیسخت
United Kingdom
دمش گرم آقای نیک روز عرضه ای که خیلی ازمسوولین نداشتندوپنجشنبه هایی که تعطیل کردندوچقدرخانواده ها خیالشون راحت بودودرکنارهم😍
مهندس
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرکل. مدیرکلی که نیروی حراست بود و شد مدیرکل پس مراحل تخصصی را طی نکرده است،عملکرد ایشان در برف اخیر نشان از عدم توانایی ایشان بود
شاهین
Iran, Islamic Republic of
کبنا بجای تمجید خودسرانه
به چالش بکشید عه
غول خوش برخورد
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
نیکروز و مدیریت نمونه
سید
Iran, Islamic Republic of
یکی میخواد نیکروزو خودشو مدیریت کنه
ههههه
آرمان
Iran, Islamic Republic of
کبنا رسالت خبرنگاریو رعایت کن
مردم ناراحت نکن،تمجید نکن
امیر علی مهریان
Iran, Islamic Republic of
استان ما کلا خودش بحرانه
چه برسه به مدیر بحرانش
موسی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید
همش خبرای تمجیدی
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
مدیر هم مدیرای قدیم
همه چی بچه بازی شده بابا تو رو خدا کم تعریف ابن مدیرای مدرک کیلوئی رو بدید
رسام روابط عمومی بخشداری کبگیان
Iran, Islamic Republic of
خداوندنگهدار مردان خدوم دلسوز مردم باشد
خسته نباشید به جناب نیکروز بزرگوار،خوش برخورد،جهادی و همیشه درصحنه، ما در بحرانهای بخش کبگیان تجربه اش کردیم، انصافا هم همیشه گوشیشو جواب میده و هم حتی الامکان در میدان حضور داره و خودشو میرسونه.
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1