تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۵۸۲۳۵
در نهمین روز از دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنده

۰
کبنا ؛مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای ایدنک با حضور نماینده مردم در مجلس،معاون سیاسی استاندار و مسولان استانی و شهرستانی همزمان با نهمین روز از ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باهدف افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه‌ عمرانی و اقتصادی دهه فجر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار شهرستان لنده گفت: اولین پروژه افتتاحی بهره‌برداری از پروژه آب شرب برای یازده روستای  این شهرستان لنده  بااعتبار 10 میلیارد تومان به طول 7 کیلومتر بود که با مشارکت اب و فاضلاب و بسیج سازندگی سپاه فتح اجرایی و 3700 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد و افتتاح پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و رفع اُفت ولتاژ شهرک بهاران و سرآسیاب به نمایندگی از 4 پروژه برق شهرستان لنده  به بهره برداری رسید که از مشخصات این پروژه می‌توان به طول 2 کیلومتری شبکه فشار متوسط، طول شبکه فشار ضعیف 1500 متر، بکار گیری تعداد 42 پایه فشار ضعیف، تعداد 35 پایه فشار متوسط و تعداد 6 دستگاه ترانسفورماتور بااعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون تومان اشاره کرد. 
دانش گفت: بهره برداری از پروژه زیر ساختی کشاورزی  فاز اول تقویت ایستگاه پمپاژ آب اراضی کشاورزی ایدنک با مشارکت جهاد کشاورزی و بنیاد مستضعفان، احداث استخر نهصد  مترمکعبی و اجرای ۳۷ هکتارابیاری تحت‌فشار بارانی و قطره‌ای بااعتبار سه  میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای سطح زیر کشت هشتاد هکتار در این روستا به بهره‌برداری رسید.
وی گفت :کلنگ زنی احداث دارالقرآن لنده بااعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۵۵ مترمربع به همت سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان انجام شد . 
همچنین با مشخص شدن زمین فرهنگسرا، این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
با افتتاح فاز اول طرح ساماندهی رودخانه قیام که در هفته دولت کلنگ زنی شده بود، فاز دوم این پروژه به طول ۱۳۲ متر با مبلغ اولیه۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰ کلنگ زنی شد.

همچنین مسولان استانی و شهرستانی از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی لنده بازدید و از روند اجرا و تکمیل این  بیمارستان از نزدیک دیدار کردند که  فاز اول این پروژه 100 درصد و فاز دوم نیز 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1