تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۵۰۵۹۳
در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد

تخصیص ۲۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱/توجه ویژه دولت به محرومیت ها و نیازمندی های شهرستان لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور ادارات، نهادها و نماینده سازمان برنامه و بودجه استان در فرمانداری لنده برگزارشد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان لنده گفت: هر دستگاهی اعتبارات تعیین شده و تخصیص یافته را باید تا پایان سال اجرایی کنند.
 
جلال دانش گفت:از محل سفر ریاست جمهوری به استان فعلا مبلغ ٨٠میلیارد تومان،از محل سفر ریاست بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان نیز بیش از ٩٠میلیارد تومان و از محل کمیته برنامه ریزی استانی نیز ۴۶میلیارد تومان به شهرستان لنده تخصیص یافته است.
 
فرماندارشهرستان لنده گفت:راه اندازی قرارگاه توسعه و پیشرفت شهرستان لنده متناسب با نیازمندی های شهرستان اقدامات راهگشایی را اجرایی خواهند کرد.
 
دانش تاکید کرد:باتوجه به مشکلات حوزه آب وفاضلاب بخشی از هزینه ها برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و اصلاح شبکه آب شهری تخصیص یافته است و در حوزه خدمات شهری با تفاهم نامه با بنیاد علوی نیز مبلغ ١٠میلیارد تومان به شهرداری تخصیص یافته است.
وی گفت:در حوزه راه نیز توجه ویژه ای به جاده لنده_تراب شده است و در حوزه کشاورزی نیز تخصیص های خوبی تعیین شده است.
 
دانش خاطر نشان کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای شهر لنده ٢٠٠میلیون تومان و برای ساماندهی سایر گلزارهای شهدای شهرستان نیز مبلغ٢٠٠میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است.
 
وی در ادامه گفت: باید اعتبارات تعیین شده در محل پروژه های ابلاغی هزینه شوند و لازم است که ادارات و نهادها نسبت به اجرایی کردن پروژه ها و اعتبارات اقدامات لازم را اجرایی کنند. 
 
دانش گفت:در حوزه بازنگری نقشه شهری و پارک کوهپایه و شهرک آسیاب لنده مبلغ٢میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان تخصیص یافته است. 
 
وی خاطر نشان کرد:در فصول بهداشت و درمان، مدارس، فعالیت های کانون مساجد، ورزش و جوانان، بنیاد شهید وگردشگری نیز تخصیص های خوبی در نظر گرفته شده است. 

دانش تاکید کرد: در فصل فرهنگ نیز ٧١۵میلیون تومان برای فرهنگسرا و تامین و تجهیز فضای فرهنگی ارشاد اسلامی نیز ٩١۵میلیون تومان تخصیص یافته است. 
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: در حوزه ورزش و جوانان ٨١۶میلیون تومان برای روشنایی و تجهیز ورزشگاه شهید دستغیب لنده و مبلغ ٧٠میلیون تومان نیز برای تامین و تجهیز سالن های ورزشی لنده تخصیص یافته است. 
 
دانش گفت: در سایر حوزه ها نیز این اعتبارات خیلی خوبی در نظر گرفته است که امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون شهرستان لنده باشیم. 
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: اعتبارات شهرستان لنده در سال ١۴٠١ در ٢۶فصل و برای ٣٣دستگاه اداری شهرستان و برای بیش از ٩۵طرح و پروژه  تخصیص یافته است که نسبت به سال گذشته نیز ١۶درصد رشد پروژه در اعتبارات کمیته برنامه ریزی استانی را داریم. 

در ادامه امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: غدیر یک از موضوعاتی است که روز اتمام نعمت واکمال دین بود و امروز تکمیل کننده این دین اعلام رسالت و آغاز امامت علی بن ابی طالب امیرالمؤمنین(ع) است. 
 
حجت الاسلام محمودی اصل خاطر نشان کرد: سراسر زندگی اهل بیت (ع) برای همه ما درس است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد. 
 
وی گفت:آموزه های دینی ما حمایت از حاکمان دینی را حق مسلم می دانند و در حوزه نقد نیز باید حریم و حرمت ها باید حفظ شود و اگر جایی تخریبی صورت میگیرد باید از حقانیت انقلاب دفاع کنیم و  تخریب و تهدیدات را به دشمنان و کسانی که توهین می کنند را نبایداجازه دهیم. 
 
امام جمعه شهرستان لنده گفت: باید حرمت ها حفظ شوند کسانی که شبانه روز در حال خدمت هستند نباید مورد هجمه و تهدید در فضای حقیقی و مجازی شوند. 
 
وی گفت:توجه به بحث اعتبارات و مصروف کردن آن در مسیر توسعه وپیشرفت شهرستان یک اصل مهم است که باید اجرایی شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1