تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۷۹
سرآغازی نو در حوزه استارت آپ در شهرستان لنده

استارت آپ بسیج سرآغاز فصلی نو برای نوجوانان لنده ای در اکو سیستم فناوری های نو+تصاویر

۰
کبنا ؛سید اسماعیل میری با اشاره به اینکه شهرستان لنده با بیش از ٣تیم در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال که به همت سازمان فضای مجازی استان برگزار می شود به رقابت با سایر شهرستان های استان می پردازد گفت: این شهرستان عمدتا با تیمی نوجوان و بسیجی پا به میدان گذاشته و می توان ادعا داشت در آینده این نوجوانان از نخبگان فناوری های نوین در شهرستان هستند.
وی در ادامه افزود:برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال فرصت مناسبی است که ظرفیت ها و پتانسیل های بومی، فرهنگی، زیرساخت های توسعه ای استان از طریق همین استارت  آپ ها به نمایش گذاشته شود.
میری تاکید کرد:سازمان فضای مجازی بسیج در چندسال گذشته با فراهم کردن زمینه های لازم در این حوزه توانسته است به رشد و شکوفایی استعدادها کمک می کند.
سرپرست تیم شهرستان لنده در سومین رویداد تولید و محتوای بسیج گفت: در این دوره سه تیم  در رشته پویانمایی، بازی های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه  به رقابت می پردازند.
وی افزود: در این رویداد تولید محتوا یک تیم پویانمایی با معرفی زندگی نامه سردار شهیدجانمحمد کریمی، یک تیم بازی با معرفی شهید محمد زرین تحت عنوان گردان تک نفره و یک تیم ساخت آپ(اپلیکیشن موبایل) محصولات فروشگاهی به تولید محتوا پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1