تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۰۸۵۱
دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد گفت:

شروع واکسیناسیون دوز سوم کرونا در شهرستان بویراحمد

۱
کبنا ؛کمیته طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به ریاست یزدان پناه دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد، با محوریت واکسیناسیون مدارس و خطر خیز ششم کرونا (کووید ۱۹) در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (12 آبان ماه 1400) در این جلسه که با شرکت تمام مدیر واحدهای ستادی و مسئولین مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بویراحمد برگزار گردید ، دکتر محمد یزدان پناه گفت : در آستانه بازگشایی مدارس و نتیجه مثبت تست پی سی آر  تعدادی از دانش آموزان حوزه شهرستان بویراحمد، خطر قرمز شدن وضعیت کرونایی، این شهرستان را تهدید می کند، به همین منظور باید تلاش شود تا همه دانش آموزان با والدین آنها هرچه سریعتر واکسینه شوند.
دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد افزود: واکسیناسیون دوز یادآور (بوستر) کووید ۱۹ شروع شده، کسانیکه ۶ ماه از نوبت دوم واکسن آنها گذشته است میتوانند در همه خانه های بهداشت ، پایگاههای بهداشت ،  سالنهای تجمیعی و مراکز بهداشتی و درمانی دوز  یادآور را دریافت کنند.
رئیس مرکز بهداشت اضافه نمود: کسانیکه در نوبتهای اول و دوم واکسن اسپوتنیک دریافت کرده اند ، برای دوز یادآور (بوستر) ، می توانند واکسن آسترازنکا دریافت کنند.
یزدان پناه افزود: اگر لازم باشد، طرح واکسیناسیون محله به محله را اجرا خواهیم کرد تا همکارانمان با تیمهای سیار و به صورت آنلاین، بعد از استعلام افراد در همان محله تزریق واکسن را انجام دهند.
ایشان تاکید کرد: پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در میدان اصلی شهر یاسوج  همه روزه از ساعت ٧ و ۳۰ دقیقه صبح  تا ساعات پایانی شب آماده خدمت به هموطنان عزیز می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1