تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۹۶۰۹
در گرامی داشت هفته دفاع مقدس؛

دیدار مسئولان دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های شهدا + تصاویر

۰
کبنا ؛
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های اجرا شده در هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جمعی از معاونین رئیس کل دادگستری و مسئول واحد ایثارگران استانداری و همچنین نماینده بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، با خانواده های شهیدان اله رحم زینی و اسفندیار طاهری دیدار و از آنها تقدیر شد.
روز پنجشنبه (8 مهرماه 1400) محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی از سوی دادگستری استان اجرا شد.
وی گفت: در اولین روز از این هفته جمع کثیری از قضات و کارکنان دادگستری استان با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و تقدیم گل ادای احترام نمودند.
صالحی در ادامه اظهار کرد : به مناسبت این هفته ،نمایشگاهی در محوطه بیرون ساختمان سپهد شهید سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برگزار که با استقبال بسیار خوبی ازسوی مراجعان مواجه گردید.
وی گفت: در سایر حوزه های قضایی نیز نمایشگاهی از تصاویر دوران دفاع مقدس برگزار شد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری مسابقه ای با حضور با عنوان « استان در دفاع مقدس » با مشارکت حداکثری کارکنان خبر داد.
صالحی در پایان اظهار داشت:این معاونت با همکاری مجموعه بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان به منظور استفاده از فضای معنوی ماه صفر،هفته دفاع مقدس،اقدام به برگزاری برنامه پیاده روی از حرم امازاده عبدالله علیه السلام یاسوج تا تپه ی نورالشهدای این شهر نمود و با برگزاری زیارت معنوی و پر فیض عاشورا ،درپایان به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود به قید قرعه تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1