تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۷۵
دادستان کهگیلویه خبر داد

2 شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در کهگیلویه ایجاد شد

۰
کبنا ؛صبح امروز شنبه (1 خردادماه 1400) به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، جلسه هم اندیشی خبرنگاران  شهرستان کهگیلویه با شورای تأمین شهرستان، پیرامون قانون و مقررات انتخابات در فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،دادستان کهگیلویه در این نشست بیان کرد:خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند،واقعیت ها را میبیند و منعکس میکند.
عبدالله سعادتیان با بیان اینکه خبرنگاران می توانید با قلم جامعه را به آشوب بکشاند و هم می تواند با قلم از بروز اتفاق ناگوار جلوگیری کنند،تصریح کرد؛سخنان رهبری را برای مردم تبیین کنید،معیار انتخاب صحیح را برای مردم بیان کنید .
وی با اشاره به راه اندازی دو شعبه در دادسرا و دادگستری برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت؛حافظ رای مردم هستیم و با تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغ زودهنگام و...برخورد می شود.
 مدعی العموم ادامه داد؛فضای مجازی را هم توسط پلیس فتا و اطلاعات رصد می کنیم و با کسانی که علیه نظام تبلیغ سو کنند و یا توهین به مسولان  نمایند برخورد می شود.
وی در پایان به گروه های تشکیل شده در فضای مجازی اشاره کرد و بیان کرد:مدیران گروه مسول،جرایمی که در گروه رخ دهد هستند و باید پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1