تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۷۳۳۶
کبنا گزارش می دهد

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (18 آبان 99) با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، انتخابات مجمع امروز رأس ساعت ۱۱ صبح و با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر اعضای مجمع هیات هندبال استان در مرکز استان برگزار و در این انتخابات مصطفی پارسایی با کسب حداکثر آرای موجود، ۱۴ رای اعتماد از ۱۷ را به خود اختصاص و به ریاست هندبال استان برگزیده شد. پارسایی پیش از این ریاست هیئت هندبال شهرستان کهگیلویه را بر عهده داشت.

پارسایی برای مدت چهار سال رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد شد
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427336-2.jpg
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات هندبال استان خبر داد و گفت: با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور، علوی مدیر کل و اعضای مجمع، انتخابات این هیات برگزار و مصطفی پارسایی با کسب 14 رأی برای مدت چهار سال بعنوان رئیس جدید هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد با بیان این خبر، افزود: با حضور علیرضا پاکدل ریاست فدراسیون هندبال کشور، علوی مدیر کل و اعضای مجمع، انتخابات هیات هندبال استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مجمع که صبح امروز یکشنبه 18 آبانماه و به منظور انتخاب رئیس جدید این هیات در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد دو کاندید تصدی این هیات، علی ضامن آویش و مصطفی پارسایی برای تصدی این هیات با هم رقابت کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000427/n00427336-b.jpg
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان بیان داشت: در این جلسه پس از شنیدن برنامه کاندیدها رأی گیری انجام و در نهایت مصطفی پارسایی با کسب 14 رأی از مجموع 17 رأی برای مدت چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد. علی ضامن آویش هم سه رأی کسب کرد.
رشد و توسعه همگانی هندبال در بین احاد مردم، توسعه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، استفاده از تجارب پیشکسوتان، میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی، توجه به بحث استعدادیابی، توسعه زیرساخت‌های رشته ساحلی هندبال در این استان از مهمترین برنامه پارسایی در این مجمع بود.
در مجمع انتخابات هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد دو کاندید دیگر تصدی این هیات، اصغر نوروز نژاد محمد سادات غایب بودند.

زمین ساحلی هندبال در استان احداث می‌شود / به دنبال کسب کرسی در فدراسیون هندبال کشوریم

  علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات هندبال استان از احداث زمین ساحلی این رشته در مجموعه علی آباد یاسوج خبر و گفت: کسب کرسی توسط کادر اجرایی استان و نمایندگان استان از اولویت‌های کاری هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد است.
سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که در مجمع انتخابات هیات هندبال استان به منظور انتخاب رئیس جدید این هیات در یاسوج سخن می‌گفت ضمن تشکر از مشارکت اعضای مجمع در برگزاری این مجمع، خواستار برطرف کردن نقاط ضعف و قوت این هیات شد.
علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان بر توجه به اصل آموزش و ارتقای سطح علمی و دانش مربیان و داوران در هیات تاکید و از صونا بیداد، میلاد قلندی و .... بعنوان الگوی های ورزشی این رشته یاد کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد حضور دو تیم در لیگ برتر آقایان کشور را افتخاری بزرگ برای این رشته و جامعه هندبال دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های فراز بام و نفت و گاز گچساران در دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور بیان داشت: کسب کرسی توسط کادر اجرایی هیات، مربیان و داوران یکی از اولویت‌های کاری هیات جدید است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از احداث زمین ساحلی رشته هندبال در مجموعه علی آباد یاسوج خبر و از پاک دل رئیس فدراسیون هندبال کشورخواست در رشدو ارتقای این رشته در استان و کشور و فتح سکوهای قهرمانی با هیات هندبال استان همکاری کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود رخ افروز
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوارجناب آقای پارسایی
باعث افتخار شهرستان دهدشت هستی تبریک عرض عرض میکنم
انشا الله موفق وموید باشی
محمود رخ افروز
ت
Iran, Islamic Republic of
تبریک
ت
Iran, Islamic Republic of
تبریک
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام ..تبریک خدمت جناب پارسایی و مردم خونگرم کهگیلویه....افتخار می کنیم به جناب پارسایی و براشون آروزی موفقیت داریم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1