تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۲۵۱۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

دقایقی پیش؛ وزیر راه و شهرسازی وارد یاسوج شد / افتتاح پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 ) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

8:30
وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد فرودگاه یاسوج شد.

به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 13 شهریور ماه 99 ) هواپیمای حامل وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه یاسوج به زمین نشست، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جهت بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و بازدید از چند پروژه مهم از جمله فرودگاه یاسوج، برقراری و افزایش پروازها وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گفته عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ وزیر راه و شهرسازی به همراه تیم معاونین وارد یاسوج شدند. در این سفر یک روزه علاوه بر بهره برداری چند طرح مهم از جمله تطویل باند و بهسازی مجموعه فرودگاهی و تجهیز سیستم ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالن‌های فرودگاه یاسوج بازدید می‌کند. در ادامه عملیات کلنگ زنی تقاطع بزرگ غیر همسطح مهریان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، بازدید از بزرگترین پروژه راهسازی جنوب کشور (محور ملی پاتاوه _ دهدشت)، بازدید از محور چرام به گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر را خواهند داشت.
سفر به شهرستان گچساران و بازدید از تونل دیل و در ادامه عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران به بهبهان (پل خیر آباد انتهای حوزه استان) با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان را افتتاح خواهند کرد.
بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران و خیابان بلادیان این شهر و همچنین نشست با مسئولان استانی نیز از دیگر برنامه‌های یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد است.


9:11
پروژه تطویل باند و سالن ترانزیت فرودگاه یاسوج افتتاح شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورودش به فرودگاه یاسوج، پروژه تطویل باند و سالن ترانزیت فرودگاه یاسوج را افتتاح کرد.
برای افتتاح این پروژه 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی اسلامی وزیر راه را همراهی می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ئئد
Iran, Islamic Republic of
زحمات زارع ذاره به ثمر میشینه فرودگاه بعد جهت اطلاع غیر هم سطح مهریان هم قراربود اسفندماه کلنگ زده بشه که بخاطر انتخابات وبعد هم کرونا زده نشد
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای زارعی و خسته نباشید به ایشون. نتیجه زحمات ایشون امروز افتتاح شد
Iran, Islamic Republic of
زارع کجا بود حالت خوب نیست
بوبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عرضم به خدمتت زارع جایی نبود هشت سال نماینده شهرستان بود ،خبر رو اگه بخونی نوشته چند طرح افتتاح شده این طرحها دو روزه که ساخته نشدن یه سر به اینستای حاج زارع بزن تا واقعیت بیاد دستت ، در اصل باید گفت روشنفکر کجا بود ، درختی که امروز بار داده سالها قبل کاشته شده
شمس الدین
United States
من صبح اونجا بودم. اینقدر ادم پاچه خوار ریخته بود توی فرودگاه که ادم چندشش میشد
Iran, Islamic Republic of
👏👏😂
چقدر پول گرفتی برای وزیر خبر کار کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا برای کاهش تصادفات تا فصل زمستان نیامده دست انداز جاده ها به خصوص تهران به تبریز را ترمیم وخط کشی کنید انگار اصلا خط کشی لاین برزگراهها واتوبانها وجاده های دو طرفه در ایران منسوخ شده است ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به وزیربعدقول قراربودتونل گچساران به دیل نگاه کنه ولی ترسید از بقیه نماینده که کارش تمام کنه نیومدگچساران
ایران
Iran, Islamic Republic of
استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت محروم و مظلوم هست.زیرساخت های توسعه و عمران و بهداشت و درمان و بالاخص جاده ها و مسیرها بسیار بسیار چالش برانگیز هست.مسیرهای مواصلاتی مثلا جاده یاسوج به اصفهان مشکلات و نارسایی ها و نواقص زیادی دارد.تونل های مسیر یاسوج به اصفهان تهویه مناسب و روشنایی کافی و وافی را ندارند.شیب ها تند و خطرناک و پیچ ها بسیار مرگبار هستند.حتی حداقل های خط کشی و استانداردهای تابلو و چراغ های راهنما و هشداری و علایم هشداری و اخباری به قدر کفایت و ضرورت وجود ندارد.سوانح و تصادفات خونین در این مسیر پرمخاطره،بسیار بسیار به وضعیت اسفناک رسیده است.جاده ها استاندارد لازم را ندارند.مراکز و عوامل امدادی و انتظامی و فنی و مهندسی در این مسیر بسیار ناچیز هست.وزارتخانه راه و ترابری سابق یا همان وزارت مسکن و شهرسازی کنونی و همه عوامل و متولیان کشوری و استانی از قبیل استاندار و مدیریت کل راه استان به جد و به نیکی باید معضلات و مشکلات راه را حل و فصل نمایند.
طاها
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی نماینده ی اسبق خسته نباشی
جناب روشنفکر هم چنان دنبال وزیر می دویه انگار تو این پروژه سر در میاره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1