تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۷۳۵
در اولین روز از هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دنا ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ در اولین روز از هفته دولت با حضور سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، اظهار داشت: ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۴۹ میلیارد تومان به مناسب هفت دولت در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: از مجموع این تعداد طرح در شهرستان دنا، ۲۰ مورد آن افتتاحی و ۲ مورد آن کلنگ زنی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه ۱۳ طرح عمرانی و ۹ طرح اقتصادی است، اضافه کرد: با افتتاح این تعداد طرح زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر فراهم شد.
وی بهره برداری از طرح گلخانه‌ای گل رز سمرون، باند دوم جاده یاسوج - سی سخت –اصفهان، سنگ فرش ورودی پاتاوه، مزرعه پرورش بوقلمون، ۲ طرح بوم گردی و گردشگری، طرح تولیدی قارچ دکمه‌ای و آبیاری قطره‌ای سه کوه را برخی از این طرح‌ها عنوان کرد.
صمیمی دوست معاون استاندار گفت: امروز روز بسیار خوبی برای ما بود چرا که طرح های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان دنا وجود دارد و می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی داشته باشند.
وی گفت: تمامی این طرح ها با درخواست در کمیته فنی اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و به تمامی آنها ترتیب اثر داده شد و وام هایی با بهره ۶ درصد اعطا گردید.
صمیمی دوست عنوان کرد: به مردم شهر سی سخت این نوید را خواهم داد که به همین زودی کارگروه اقتصادی در شهر سی سخت تشکیل  خواهیم داد و با دعوت از مدیران کل، مشکلات عمومی مردم را بر طرف خواهیم کرد.
عبدالحمید پناهی فرماندار دنا هم گفت: در روزهای آغازین هفته دولت با حضور دکتر صمیمی دوست چندین طرح اقتصادی در شهرستان دنا را با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات زیاد اقتصادی افتتاح کردیم که طرح های بسیار خوبی از جمله طرح تولید قارچ دارویی، طرح بوم گردی، طرح پرورش گل رز و مجتمع اقامتی شهرداری از جمله این طرح ها بود.
پناهی گفت: هیچ یک از شهرستان های استان به اندازه شهرستان دنا ظرفیت گردشگرپذیری ندارد و از جاذبه های گردشگری برخوردار نیست، هیچ جای استان به اندازه شهرستان دنا با توجه به وسعتش از باغ های میوه برخوردار نیست و همچنین صنایع دستی و شهرستان دنا از امتیاز بالایی برخوردار است که این همه طرح های اقتصادی لازمه حمایت دولت است.
امام جمعه شهر سی سخت گفت: شهر سی سخت با توجه به جاذبه های گردشگری بسیار بالایی که دارد از مجموعه استانداری انتظار می‌رود که تسهیلات بیشتری در اختیار فرماندار و شهردار سی سخت بگذارند تا بتوانند زمینه اشتغال بیشتری در سطح سهرستان دنا و شهر سی سخت ایجاد کنند.
علی فرد شهردار سی سخت گفت: خوشبختانه شهرداری سی سخت هم با وجود مشکلات زیاد اقتصادی و شرایط نابسامان کرونایی امسال چندین طرح از جمله جدول کشی فرعی های خیابان های سی سخت، آسفالت خیابان ها، ساماندهی بلوارها و میادین شهر و پروژه سنگ فرش مجتمع اقامتی شهرداری را در دست اجرا دارد که امروز با حضور صمیمی دوست رسما افتتاح و به بهره برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
پرورش بوقلمون دیگه افتتاحیه میخواد
گل نگین
Iran, Islamic Republic of
همش بزاری رو هم ی طرح هم نشد اقااااااای فرمااااااااندار
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1