کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار غلامرضا تاج گردون با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاجگردون: بسیار خوشحالم / نماینده ولی‌فقیه: از اختلاف‌افکنی پرهیز شود

24 ارديبهشت 1399 ساعت 22:41

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود در حوزه‌های فرهنگی و همچنین اختصاص بودجه، نمایندگان حمایت‌های لازم را داشته باشند.


 آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف نمایندگان استان در مجلس، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد.
 به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه 99) در دیدار با «غلامرضا تاج گردون»، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید با همکاری همه نهادها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از آنها استفاده مطلوب صورت گیرد.
  وی یکی از مشکلات شهر یاسوج را نداشتن برنامه فرهنگی برای این شهر دانست و گفت: متاسفانه محله‌ها و مناطقی از شهر هیچ گونه برنامه ریزی فرهنگی برای آن صورت نگرفته است.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود در حوزه‌های فرهنگی و همچنین اختصاص بودجه، نمایندگان حمایت‌های لازم را داشته باشند.
  آیت الله حسینی به بحث زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: زمین این زائرسرا مشخص و واگذار شده، انتظار می‌رود برای برنامه ریزی و ساخت این زائرسرا نمایندگان استان در مجلس همکاری لازم را داشته باشند.
   امام جمعه یاسوج خواستار حمایت از بخش تولیدی و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اضافه کرد: مناطق کم نظیر گردشگری بسیاری در استان وجود دارد که در جنوب کشور کم نظیر هستند و باید حمایت شوند.
  وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف نمایندگان استان در مجلس، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد و از اختلاف افکنی پرهیز شود.
 «غلامرضا تاج گردون» هم در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط «آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از اینکه یکی از فرزندان بومی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان منصوب شدند، بسیار خوشحالم.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان، گفت: از هر کمکی در راستای توسعه و پیشرفت استان کوتاهی نخواهم کرد.
 


کد مطلب: 420873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420873/2/تاجگردون-بسیار-خوشحالم-نماینده-ولی-فقیه-اختلاف-افکنی-پرهیز-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1