تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۷۳
در دیدار غلامرضا تاج گردون با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده ولی‌فقیه: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده و از اختلاف افکنی پرهیز شود / تاجگردون: بسیار خوشحالم از فرزندان بومی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۱
کبنا ؛ آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف نمایندگان استان در مجلس، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد.
 به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه 99) در دیدار با «غلامرضا تاج گردون»، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید با همکاری همه نهادها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از آنها استفاده مطلوب صورت گیرد.
  وی یکی از مشکلات شهر یاسوج را نداشتن برنامه فرهنگی برای این شهر دانست و گفت: متاسفانه محله‌ها و مناطقی از شهر هیچ گونه برنامه ریزی فرهنگی برای آن صورت نگرفته است.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود در حوزه‌های فرهنگی و همچنین اختصاص بودجه، نمایندگان حمایت‌های لازم را داشته باشند.
  آیت الله حسینی به بحث زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: زمین این زائرسرا مشخص و واگذار شده، انتظار می‌رود برای برنامه ریزی و ساخت این زائرسرا نمایندگان استان در مجلس همکاری لازم را داشته باشند.
   امام جمعه یاسوج خواستار حمایت از بخش تولیدی و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اضافه کرد: مناطق کم نظیر گردشگری بسیاری در استان وجود دارد که در جنوب کشور کم نظیر هستند و باید حمایت شوند.
  وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف نمایندگان استان در مجلس، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد و از اختلاف افکنی پرهیز شود.
 «غلامرضا تاج گردون» هم در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط «آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از اینکه یکی از فرزندان بومی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان منصوب شدند، بسیار خوشحالم.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان، گفت: از هر کمکی در راستای توسعه و پیشرفت استان کوتاهی نخواهم کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خان پایه انصافا ضعیفترین فرماندار تاریخ گچساران هست
همفکر
Iran, Islamic Republic of
کجای کاری در چه منصبی ومقامی شایسته سالاری بوده وهست هرکه رایش بیشتر جاش بالاتر
99
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر
آیت الله نیست
لطفا در محاورات بعدی از حجه الاسلام استفاده شود
ممنونن از شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
«غلامرضا تاج گردون» هم در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط «آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از اینکه یکی از فرزندان بومی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان منصوب شدند، بسیار خوشحالم. مگه آیت الله ملک حسینی بومی نبود؟؟؟؟!!!! ایهام بود و پر از نکته این جمله.....
Iran, Islamic Republic of
پیوند واتحاد مبارک
بویراحمد
United States
،دوگانه صحبت کردن برای نماینده مدعی همچون شما زیبنده نیست ،ایا مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی وفرزندخلفشان غیربومی بودند که حال خوشحال شده ای که نماینده ی ولی فقیه بومی است یعنی تاکنون نماینده غیر بومی بوده وقاحت دارد.شما همان کسی هستی که مجیدی رابه استان آوردید که به خیال خود نمایندگی خبرگان را بعهده بگیرند وآیت الله بزرگ ورهبر استانی راکناربزنید،.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون توضیح بیه چطوری
سعید
Iran, Islamic Republic of
اخه تاجگردون تو کی هستی که نظر میدی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1