کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار بر حرف‌هایش تاکید کرد؛ ورود به کهگیلویه و بویراحمد مطلقاً ممنوع

8 فروردين 1399 ساعت 23:23

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقاً ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعاً اجازه ورود جز به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.


طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش می‌دهد/ این طرح با تعامل و همدلی مردم در حال اجراست
 
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که امروز جمعه ( 7 فروردین ماه 99) به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت، گفت: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.
کلانتری با اشاره به جزئیات طرح، تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان‌ها مصوبات لازم الاجرا شد.
 کلانتری تصریح کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه‌ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.
وی ابراز داشت: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و «به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی خود مردم است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقاً ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعاً اجازه ورود جزء به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.
وی افزود: فقط در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تأیید کمیته خاص برسد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر همکاری و نگاه تعاملی در اجرای طرح، گفت: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار کرونا را شکست خواهیم داد، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.
وی در پایان اجرای این طرح در استان را رضایت بخش دانست و گفت با اجرای دقیق و صحیح این طرح و همکاری و تعامل مردم، علاوه بر قطع زنجیره انتقال، این ویروس خطرناک نیز ریشه کن خواهد شد.


کد مطلب: 419261

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419261/2/استاندار-حرف-هایش-تاکید-ورود-کهگیلویه-بویراحمد-مطلقا-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1