تاریخ انتشار
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۱۹۲۶۱
در بازدید از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار بر حرف‌هایش تاکید کرد؛ ورود به کهگیلویه و بویراحمد مطلقاً ممنوع

۱
کبنا ؛طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش می‌دهد/ این طرح با تعامل و همدلی مردم در حال اجراست
 
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجیره گسترش کرونا را به شدت کاهش خواهد داد.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که امروز جمعه ( 7 فروردین ماه 99) به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت، گفت: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.
کلانتری با اشاره به جزئیات طرح، تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان‌ها مصوبات لازم الاجرا شد.
 کلانتری تصریح کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه‌ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.
وی ابراز داشت: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و «به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی خود مردم است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقاً ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعاً اجازه ورود جزء به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.
وی افزود: فقط در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تأیید کمیته خاص برسد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر همکاری و نگاه تعاملی در اجرای طرح، گفت: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار کرونا را شکست خواهیم داد، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.
وی در پایان اجرای این طرح در استان را رضایت بخش دانست و گفت با اجرای دقیق و صحیح این طرح و همکاری و تعامل مردم، علاوه بر قطع زنجیره انتقال، این ویروس خطرناک نیز ریشه کن خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1