کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میزان تردد هفته آخر و منتهی به سال ۹۸ اعلام شد؛

کاهش ۳۳درصدی تردد در محورهای استان نسبت به سال گذشته

29 اسفند 1398 ساعت 1:34

مدیر کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مسئولیت ها و وظایف ذاتی این دستگاه خدمات رسان، تمام جوانب و مسایل بهداشتی برای حضور راهداران در محل کار و کشیک در روزهای آینده پیش بینی شده است.


به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه عبوری از محورهای استان گفت: میزان تردد  سال ۹۸ در بازه (۱فروردین تا ۲۷اسفندماه) در محورهای استان بالغ بر 41 میلیون و 43 هزار و 557 تردد داشتیم که توسط دستگاههای تردد شمار در سطح محورهای استان ثبت شده است بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با 37 میلیون و 306 هزار و 522 تردد، افزایش ۱۰درصدی تردد را در محورهای استان داشتیم.
نصیری راد افزود: در بازه ی یک ماهه(یکم تا ۲۷ اسفندماه) سال ۹۸ ، 2 میلیون و 346 هزار و 66 تردد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 2 میلیون و 652 هزار و 717 تردد را داشته ایم میزان ۱۲درصد کاهش تردد را داشته ایم.
نصیری راد اظهار کرد:همچنین در بازه هفته آخر اسفند ماه ۹۸ تعداد 292 هزار و 661 تردد را داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 433 هزار و 651 تردد که توسط دستگاههای تردد شمار ثبت شده است، ۳۳درصد کاهش تردد وسایل نقلیه را در محورهای استان داشته ایم.
نصیری راد گفت: این کاهش بدلیل اجرای مسایل کنترلی در خصوص شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان در عدم انجام سفرهای نوروزی است.
همچنین نصیری راد بیان کرد: راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت تمام مسایل بهداشتی اقدام به برگزاری جلسه امادگی خود پیش از آغاز بارندگی ها در استان کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به مسئولیت ها و وظایف ذاتی این دستگاه خدمات رسان، تمام جوانب و مسایل بهداشتی برای حضور راهداران در محل کار و کشیک در روزهای آینده پیش بینی شده است.
نصیری راد افزود: برای به حداقل رساندن امکان سرایت و انتقال ویروس کرونا برای همکاران، دستکش، ماسک و ژل و مواد ضدعفونی کننده خریداری و در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.
وی ابراز کرد: طی روزهای گذشته تمامی راهدارخانه های ثابت و سیار در استان ضدعفونی گردیده است و اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز در اختیار همکاران قرار داده شده است و همچنین آموزش های لازم نیز در خصوص پیشگیری از سرایت و انتقال ویروس کرونا به همکاران راهدار داده شده است.


کد مطلب: 418996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418996/2/کاهش-۳۳درصدی-تردد-محورهای-استان-نسبت-سال-گذشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1