تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۸۹۹۶
میزان تردد هفته آخر و منتهی به سال ۹۸ اعلام شد؛

کاهش ۳۳درصدی تردد در محورهای استان نسبت به سال گذشته

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه عبوری از محورهای استان گفت: میزان تردد  سال ۹۸ در بازه (۱فروردین تا ۲۷اسفندماه) در محورهای استان بالغ بر 41 میلیون و 43 هزار و 557 تردد داشتیم که توسط دستگاههای تردد شمار در سطح محورهای استان ثبت شده است بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با 37 میلیون و 306 هزار و 522 تردد، افزایش ۱۰درصدی تردد را در محورهای استان داشتیم.
نصیری راد افزود: در بازه ی یک ماهه(یکم تا ۲۷ اسفندماه) سال ۹۸ ، 2 میلیون و 346 هزار و 66 تردد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 2 میلیون و 652 هزار و 717 تردد را داشته ایم میزان ۱۲درصد کاهش تردد را داشته ایم.
نصیری راد اظهار کرد:همچنین در بازه هفته آخر اسفند ماه ۹۸ تعداد 292 هزار و 661 تردد را داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 433 هزار و 651 تردد که توسط دستگاههای تردد شمار ثبت شده است، ۳۳درصد کاهش تردد وسایل نقلیه را در محورهای استان داشته ایم.
نصیری راد گفت: این کاهش بدلیل اجرای مسایل کنترلی در خصوص شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان در عدم انجام سفرهای نوروزی است.
همچنین نصیری راد بیان کرد: راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت تمام مسایل بهداشتی اقدام به برگزاری جلسه امادگی خود پیش از آغاز بارندگی ها در استان کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به مسئولیت ها و وظایف ذاتی این دستگاه خدمات رسان، تمام جوانب و مسایل بهداشتی برای حضور راهداران در محل کار و کشیک در روزهای آینده پیش بینی شده است.
نصیری راد افزود: برای به حداقل رساندن امکان سرایت و انتقال ویروس کرونا برای همکاران، دستکش، ماسک و ژل و مواد ضدعفونی کننده خریداری و در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.
وی ابراز کرد: طی روزهای گذشته تمامی راهدارخانه های ثابت و سیار در استان ضدعفونی گردیده است و اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز در اختیار همکاران قرار داده شده است و همچنین آموزش های لازم نیز در خصوص پیشگیری از سرایت و انتقال ویروس کرونا به همکاران راهدار داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1