تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۴۱۸۲۳۴
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

توضیحات کامل فرماندار بویراحمد در باره حواشی انتخابات؛ از ویروس کرونا تا کتک‌کاری نماینده فرماندار ( + فیلم و تصاویر )

۲
کبنا ؛«شاهرخ کناری» فرماندار بویراحمد (سه شنبه، 6 اسفند ماه 98 ) در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گفته بارش‌های سیل آسایی در سطح شهرستان خواهیم داشت، افزود: بارش تا ۱۰۰ میلی متر در شهرستان بیوراحمد پیش بینی شده است.
 
 وی اظهارکرد: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادای و خدماتی شهرستان در آماده باش کامل باشند.
 فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی این بارش‌ها آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را خواهیم داشت که باید دهیاران و بخشداران نیز پای کار باشند تا مشکلی را شاهد نباشیم.
 مسئولان از بیماری کروناویروس غفلت نکنند
 کناری تصریح کرد: مسئولان از بیماری کروناویروس غفلت نکنند و همه ما مسئول و موظف هستیم.
 وی ادامه داد: مسئولان و مدیران با مرخصی کارمندانی که متقاضی هستند و حضورشان ضرورتی ندارد، موافقت کنند.
 فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: روزانه محیط ادارات و بانک‌ها و سازمان‌های شهرستان، اتوبوس‌ها ضدعفونی شوند.
 کناری با اشاره به تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها و برخی مراکز جهت پیشگیری از بیماری کرونا ویروس تاکید کرد: مدیریت شود که مردم به سفر نروند بلکه مراقبت لازم را جهت جلوگیری از ابتلای به این بیماری انجام دهند، کافی شاپ ها، نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه قلیان به هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل شدند و دستگاه‌های مختلف از جمله امدادی و خدماتی پای کار باشند.
 
ماجرای کتک کاری نماینده فرماندار و بردن صندوق
 وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند ۹۸ در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیان کرد: انتخابات فرآیندی دارد که فرماندار به تنهایی نمی‌تواند این فرآیند را انجام دهد و ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در شهرستانهای بویراحمد و دنا داشته‌ایم.
 فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بطور میانگین ۲۲ نفر در هر شعبه اخذ رأی حضور داشتند، که در مجموع قریب به ۶۵۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بودند.
 کناری افزود: تدبیر کردیم که در این دوره از انتخابات مجلس هر داوطلبی در هیئت اجرایی نماینده‌ای داشته باشد، طرفداران و نمایندگان هر داوطلبی شاخص از اعضای صندوق‌ها و شعبه اخذ رأی بودند و اعضای همه صندوق‌ها تلفیقی از داوطلبان بود.
 وی اظهارکرد: انتخابات دوم اسفند ۹۸ با تلاش شبانه روزی مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاید و کسی کشته شود، برگزار شد و قدردان زحمات این دستگاه‌ها و نهادها هستیم. خواهش کردیم که معاون سیاسی استاندار در فرمانداری حضور پیدا کنند.
 فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص شکستن و بردن یکی از صندوق‌های اخذ رأی در محدوده فرمانداری شهرستان بویراحمد و مطرح شدن شایعاتی در این زمینه بیان کرد: معمولاً در کشور روز قبل از انتخابات اعضای شعبه، نیروی انتظامی و ناظر هیئت نظارت به نمایندگان فرماندار معرفی می‌شود، که از هیئت نظارت صندوق، تعرفه و مُهر شعبه را تحویل می‌گیرند، با هماهنگی مأمور انتظامی و اعضای شعبه صندوق، تعرفه و مُهر شعبه را در جای امن (خانه) نگهداری می‌کنند و صبح فردای روز انتخابات با هماهنگی در شعبه حضور پیدا می‌کنند و پس از چک و رصد صندوق و تعرفه‌ها کار اخذ رأی شروع می‌شود.
 کناری عنوان کرد: بعضی از صندوق‌های اخذ رأی صبح و بعدازظهر پنجشنبه و برخی نیز شب توزیع شدند فردی از جلوی فرمانداری صندوقی که در خودرو بوده را تعقیب و جلوی نماینده فرماندار را گرفته با تهدید و کتک کاری صندوق را از خودرو بیرون کشید و تعرفه و صندوق را می‌برند که پرسنل نیروی انتظامی تعرفه‌ها و صندوق را از منزل فردی که جلوی صندوق را گرفته بود، می‌آورند و عامل کتک کاری نماینده فرماندار به دستور مراجع قضایی دستگیر و بازداشت شده و مراحل قضایی در حال طی شدن است.
 
سالم‌ترین انتخابات را در بویراحمد و دنا برگزار کردیم
 وی تصریح کرد: شایعات دامن زده نشود، مخالف فضای بداخلاقی در فضای مجازی هستیم و سناریوهایی که تعریف شد کام مردم را تلخ کرده‌اند.
 فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی از همه سلایق و گرایش‌ها در هیئت اجرایی استفاده شد و انتخابات مورد تأیید همگان از جمله داوطلبان بود که در شورای تأمین نیز اعلام کردند.
 کناری ادامه داد: انتخابات باشکوه و سلامت برگزار شد که استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول مشارکت را کسب کرد بنابراین نباید به هر قیمتی فضای عمومی جامعه را ملتهب کنیم و برای رسیدن به اهداف خود اقدام به بداخلاقی و تشویش اذهان عمومی شود.
 وی بیان کرد: بدانیم و بدانید که توسل به شیوه‌های خلاف اخلاق برای کسب قدرت امر خلاف فطرت پاک انسان‌هاست و متضاد با آزادی و حقوق انسان‌هاست و اگر خلاف اخلاق و عدالت گام برداشتیم بدانیم که فطرتمان ناپاک است و مردم چنین افرادی و لیدرهایی را بشناسند.
فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: مردم پای صندوق رأی آمدند، با خیال راحت و آرامش رأی خود را دادند و پیروز انتخابات هم مشخص شد حالا روسیاهی به کسانی که سناریو تعریف کردند، می‌ماند.
 کناری تاکید کرد: تداوم، برگزاری انتخابات و حضور در انتخابات مشروعیت نظام می‌شود اما با برخی کارها از مردم سلب اعتماد می‌کنیم، چه پاسخی در مقابل خدا و مردم داریم. مگر می‌شود در انتخابات از قبل دامن به شائیه بزنیم و سناریو تعریف و ذهن مردم را نسبت به نظام مخدوش کنیم پس مسئولان اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی چکاره هستند.
 وی اظهارکرد: اینکه برای رسیدن به قدرت از هر ابزاری استفاده شود و ارزش‌های دینی ریز پا گذاشته شود یک گستاخی سیاسی است. برخی افراد معدود با سناریوی از پیش تعیین شده در حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا به آشفتگی‌ها و بی‌بندباری‌های دامن زدند.
 فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: انتخابات کام مردم و نظام را شیرین کرد اما پس از چند روز از اتمام انتخابات، هنوز فضای ادارات شهرستان انتخاباتی است بنابراین باید به فضای کار برگشت چراکه مردم خدمات می‌خواهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از استاندار تشکر می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
چه مدیران بی خیالی واقعا یک مشکل ازمردم حل نکرده اند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام علت سلامت انتخابات کنترل استاندار و معاون ایشان بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بای بای
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار
ع۷
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرماندار لطفا توجیه نکن
ج
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم گفته هات باعملت یکی بشه
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1