تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۱۸۰۶۷
نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در گچساران؛

تاجگردون: وارث شهر سوخته بودم که کوچه کوچه شهرم بوی درد می داد

۲
کبنا ؛
روز چهارشنبه 30 اسفندماه، نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در شهرستان گچساران برگزار شد.
تاجگردون در ابتدای سخنان خود گفت: سلام بر روح بلند امام خمینی و خامنه ای، و سلام بر قامت رعنای شهید مرد مقاومت سردار سلیمانی و شهدای هم رزمانش که ایستاده مانند سروقامت شهید شد و‌نامش ماندگار شد.
تاجگردون اظهار داشت: من تاجگردون، وکیل شما، وارث شهر سوخته بودم که کوچه کوچه شهرم بوی درد میداد. خدمتگزار مردمی هستم که دالان های تنگ شهر بوی تبعیض می داد. خس خس نفس های جوانان شهرم مرا آزار می داد. من تاجگردون وکیل شما هستم.
تاجگردون گفت: من درد این دیار را از چشمان دخترک‌ مظلوم و صورت فرتوت پیرزنان بابا کلانی و آبشیرینی فهمیدم. من درد این شهر را از جوانانی فهمیدم که کوچه به کوچه دنبال من دویدند تا دردشان را چهره به چهره بگویند و سرشان را بر شانه خسته من گذاشتند و مامنی به جز شانه خسته من ندیدند.
تاجگردون افزود: من امیرکبیر، صولت دوله و کی لهرلسب نیستم من غلامرضا تاج گردن خادم شما هستم. آمده ام که بمانم و نگذارم شهرم را به عقب ببرند و نمی گذاریم  چیزی را که ساختیم ویران کنند، همچون درختان مظلوم شهرمان، که برای یک عکس بی جان قطع کردند.
تاجگردون تصریح کرد: مرا ورق بزنید، خواهید دید که بودیم و‌ چکار کردیم و خواهیم کرد. یادمان است که بهداشت و درمان این شهر چه وضعیتی داشت، از حداقل امکانات درمانی محروم ‌بودیم ولی امروز افتخار می کنم که بگویم تا ۱۰ سال دیگر گچساران به یک ‌تخت بیمارستانی نیاز ندارد.
تاجگردون افزود: خدمات ما به گونه ای است که کاندیداهای دیگر شهر ها وقتی تبلیغ می کنند می گویند اگر من مجلس رفتم قول می دهم‌ تاجگردون ‌دوم ‌باشم.
تاجگردون ابراز کرد: این شهر را شما می بینید، تغییرات را می بینید من قول می دهم  ۴ سال آینده به لطف خدا و یاری شما گچساران را به یکی از زیباترین شهر های جنوب تبدیل خواهیم کرد.خیابان بلادیان یک‌ نماد است. زیباترین تابلو شهر را در کیامرثی و لبنان‌ خواهیم ساخت.
تاجگردون اظهار کرد: ۴۰ هزار هکتار زمین کشاورزی گچساران و باشت آبی خواهد شد، امروز سالی ۶۰۰ میلیارد تومان به جیب کشاورزان‌ ما خواهد رفت، چرا کشاورز در شهر فارس ثروتمند باشد ولی گچساران و باشت اینطور نباشد. اگر کارخانه گیاهان دارویی را می سازیم، به غیر از ایجاد شغل درآمد کشاورزان را بالا می برد.
تاجگردون با اشاره به حواشی چند روز اخیر درباره جشن ستاد، و حواشی چند ماه اخیر درباره خود در فضای مجازی گفت: جواب افراد «ملی» را در مجلس خواهم داد، و جواب ادم های مینی مال را روز 2 اسفند مردم می دهند.
تاجگردون افزود: همه مرا و خانواده ام را می شناسند و می دانند جریان چیست که در عرض چند ماه اخیر از همه جا به فرزندتان حمله شده است. ۴ سال قبل گفتم تمام اموال و سندهای زندگیم و قراردادهای را بشکافید و قرار دادها و حسابم را بشکافید اگر یک ریال پیدا کردید مرا دار بزنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
United States
ایل باوی فرزند خود را فراموش نخواهد کرد غیرت ایل باوی در دوم اسفند
باوی
United States
ایل باوی فرزند خود را فراموش نخواهد کرد غیرت ایل باوی در دوم اسفند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1