تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۱۵۸۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

سفر معاون وزیر به کهگیلویه / کد معناداری که دین پرست دست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد داد

۱
کبنا ؛ معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان صنعتی و اقتصادی این استان، گفت: باید از ظرفیت سازمان اقتصادی ایمیدرو برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و رونق تولید در این استان بهره برد.
 معاون اقتصادی وزیر کشور از کارخانه فسفات و کارخانه آهک هیدراته چرام بازدید کرد.
 بابک دین پرست در این بازدید اظهار داشت: باید در این شرایط از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.
  معاون اقتصادی وزیر کشور بر همت جهادی و همگانی دستگاه‌های اجرایی برای رشد استان تاکید کرد و گفت: در زمینه پیشرفت استان از ظرفیت قابل توجه ایمیدرو استفاده کنید و به طور قطع با پای کار بودن مسئولان استان و اتمام به موقع پروژه‌ها زمینه سرمایه گذاری مجدد این سازمان اقتصادی فراهم می‌شود.
بنا بر این گزارش، عملیات اجرایی پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام از سال ۹۷ آغاز شد و در صورت بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در این منطقه فراهم می‌شود.  گفتنی است میزان سرمایه گذاری ایمیدرو دراین پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است. و در صورت تأمین اعتبار لازم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از کارخانه آجر دهدشت 

معاون اقتصادی وزیر کشور در بازدید از کارخانه آجر دهدشت گفت: با همه توان به رونق‌دهی این طرح صنعتی کمک خواهیم کرد.
بابک دین‌پرست در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی مصوبات سفر سال گذشته دانست و اظهار داشت: کارخانه با مشکلات جدی از قبیل تامین برق و گاز مواجه بود که با پیگیری‌های انجام شده این مشکلات برطرف شده و خط تولید فعال است.
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: حمل محصول تولیدی و راه‌اندازی فاز خط یک تولید از دیگر مشکلاتی است که امروز در نشست ستاد رفع موانع تولید برای رفع آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
دین‌پرست افزود: در صورت رفع مشکل فاز یک ۱۰۰ نفر به نیروی تولید اضافه می‌شود.
دین‌پرست از کارخانه آجر دهدشت به یکی از پنج طرح مهم صنعتی کشور نام برد و گفت: در جنگ اقتصادی امروز هر کس در حد توان کمک کند تا چراغ این کارخانه روشن نگه داشته شود.
وی با بیان اینکه  برای رونق تولید می‌بایست با نگاه مثبت به رفع مشکلات کارخانه کمک شود، از مسئولان شهرستان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: فرماندار شهرستان پیگیر مشکلات کارخانه است و نشان می‌دهد دغدغه رونق این واحد صنعتی را دارد.
معاون وزیر کشور تصریح کرد: همه می‌بایست در خدمت تولید باشیم و نباید مانع‌تراشی کنیم.
وی اضافه کرد: در بازدیدی که سال گذشته داشتم آبرسانی به توگبری چرام و کارخانه آجر دهدشت را دو طرح مهم این استان دیدم که برای رفع مشکلات مصوباتی صورت گرفت.
دین‌پرست با اشاره به مرتفع شدن مشکلات کارخانه آجر و تامین آب روستای توگپری گفت: دست همه مدیرانی که آبرسانی توگبری را اجرایی کردند می‌بوسم.
همچنین علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: با همکاری اداره راهداری ۲۵ دستگاه خودروی حمل آجر در اختیار کارخانه قرار خواهد گرفت تا محصول تولیدی بدون هیچ مانعی جابجا شود.
اتابک افزود: برای پیگیری مشکلات این کارخانه با همه وجود حمایت می‌کنیم.

کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت ایمیدرو بیشتر استفاده کند
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد باید برای توسعه از ظرفیت ایمیدرو بیشتر استفاده کند.
در بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از کارخانه فسفات چرام عنوان شد: باید از ظرفیت سازمان اقتصادی ایمیدرو برای توسعه همکاری های اقتصادی و رونق تولید در این استان بهره برد.
بابک دین پرست در این بازدید اظهار داشت: باید در این شرایط از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کرد.
 معاون اقتصادی وزیر کشور بر همت جهادی و همگانی دستگاه های اجرایی برای رشد استان تاکید کرد و گفت: در زمینه پیشرفت استان از ظرفیت قابل توجه ایمیدرو استفاده کنید و به طور قطع با پای کار بودن مسئولان استان و اتمام به موقع پروژه ها زمینه سرمایه گذاری مجدد این سازمان اقتصادی فراهم می شود.
لازم به ذکر است عملیات اجرایی پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام از سال ۹۷ آغاز شد و در صورت بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در این منطقه فراهم می شود.
گفتنی است میزان سرمایه گذاری ایمیدرو دراین پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است و در صورت تامین اعتبار لازم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش کبنا، دین پرست معاون اقتصادی در سفر به کهگیلویه گفته بود که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت ایمیدرو که ریاست آن را خداداد غریب پور برعهده دارد، بیشتر استفاده کنند. این صحبت دین پرست یقیناً کد معناداری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1