تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۵۲۳۵
کبنا خبر می دهد:

هشدار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد پیش از آغاز بارش‌های هفته آینده

۰
کبنا ؛
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست وحید محمد‌ی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور مدیران استانی و سایر اعضا پیش از آغاز موج جدید بارش‌ها برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج ؛ در این نشست مدیرکل بحران استان از دستگاه‌ها ومسوولان عضو ستاد بحران خواست تا در خصوص مشکلات و بحران های احتمالی دستگاه‌ها راسا بدون هماهنگی مصاحبه و گزارش ندهند و همه گزارش‌ها به صورت متمرکز باشد و دارای فرماندهی و سخنگویی واحد باشد تا در این بین ناهماهنگی صورت نگیرد. و با برخی اظهارات منجر به ایجاد استرس و نگرانی در جامعه نشود.
مدیرکل بحران استانداری در ادامه از دستگاه‌های عضو خواست تا در بارندگی‌های روزهای آینده هماهنگی و همکاری کاملی با یکدیگر داشته باشند. و از همه ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم اهتمام ورزند.
وی گفت: شهرداری‌های استان در ساماندهی و پاکسازی معابر از هم اکنون اقدام کنند و دستگاه‌های امدادی نیز وسایل و تجهیزات خود اعم از خودروها و سایر ماشین آلات را بازبینی کرده و پیش‌بینی های لازم را داشته باشند.
محمدی‌تبار از دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان خواست تا در ارسال پیامک‌ها نهایت دقت را داشته باشند هر چند که صدا و سیما و رسانه ها نیز اطلاعات لازم را از سوی مدیریت بحران استان به اطلاع مردم می‌رسانند.
وی از مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان خواست به دلیل فصل بارش‌ها و مشکلاتی که ممکن است برای مردم ایجاد شود هر چه سریع‌تر در ترمیم حفاری‌ها اقدام کنند.
مدیر کل مدیریت بحران از ادارات راهداری . هلال احمر . اوزانس . پلیس راه خواست طی روزهای بارش بصورت آماده باش در محور های مواصلاتی استان فعال باشند.
محمدی تبار از مردم استان خواست مسافرت های خود را به عصر روز جمعه موکول نکنند تا در شرایط بارندگی و به احتمال برف در گردنه های منتهی به مرکز استان دچار ترافیک و مشکل نشوند.
اوج این بارشها از عصر جمعه ۱۵ آذرماه تا عصر یکشنبه ۱۷ آذرماه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1