تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۲۷۱۶
چرا برای مرگ دردناک دختران «دیشموکی» هیچ کس نطق نکرد و توئیت نزد و نامه سرگشاده ننوشت؛

دانشجویان در مقابل ناکارآمدی‌ها خواهند ایستاد / دوقطبی سازی‌های کاذب برای دور نگه داشتن مردم از کاسبی سیاسیون است

۱
کبنا ؛یازدهمین دوره خط امام دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۵۰ نفر از فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن همایش‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) قم برگزار شد که این مراسم با روایت گری مادر شهید معماریان که به دست فرزندش شفا یافت، شروع شد.
 در ابتدای این همایش مادر شهید معماریان با روایت داستان شفا یافتن خودش توسط فرزند شهیدش به خصوصیات اخلاقی شهدا و فرزند شهیدش پرداخت و انقلاب و شهدای این انقلاب را برگرفته از نهضت عاشورا دانستند.
وی گریه‌های مادران شهدا، این روزها برای فرزندانشان نیست، چرا که مادر شهید بودن توفیق بزرگ و سعادتی در دنیا و آخرت خواهد بود، بلکه نگرانی و گریه‌های ما، برای این است که مبادا، این خون‌ها پایمال گردد که انشالا هرگز چنین نخواهد شد.
شهرام مهدوی مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاحیه این مراسم با بیان اینکه، خدواند منان را شاکریم که به ما توفیق داد تا دوره خط امام دانشجویان استان را در بین الحرمین شهر مقدس قم برگزار نماییم، اذعان داشتند؛ محوراصلی دوره خط امام استانی: تربیتی، تشکیلاتی، توانمندسازی و در راستای طرح ولایت کشوری به منظور آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی و منظومه فکری و عملی امامین انقلاب است.
وی مدت زمان دوره خط امام را ۸ روز کاری دانست که از(۲۲ شهریور تا ۲۹ شهریور) در مجتمع آموزشی فرهنگی نرجس خاتون ضلع جنوبی مسجد جمکران برگزار می‌شود و گفت: هدف اساسی دوره‌های بسیج دانشجویی و از جمله این دوره را کادرسازی، رشد گفتمانی در راستای طرح کلی اعتلای بسیج دانشجویی می‌باشد.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به تجربه‌ی خودمان در دوره دانشجویی و برگزاری ۵ دوره استانی خط امام، به جرات می‌توان گفت که دوره خط امام، یک طرح و دوره آموزشی بی نظیر و بی بدیل در فضای فکری دانشجویان و حتی جامعه هست که علاوه بر نقش پدافندی درمقابل هجمه‌های بی امان شبهات و گفتمان‌های رقیب انقلاب اسلامی، اکنون به عاملی پس برنده و پیش رونده برای دانشجویان دغدغه مند انقلابی تبدیل شده است.
رئیس بسیج دانشجویی استان با اشاره به بیانیه گام دوم به عنوان یک دستورالعمل راهبردی برای حرکت به سوی تمدن سازی، اظهار نمودند که طراحی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت براساس مبانی حکمت و تعیین مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی، از لوازم اساسی حرکت در مسیر گام دوم انقلاب هست.
مهدوی افزود: امروز در گام‌های اولیه گام دوم انقلاب شاهد صف طویلی از دشمنان اسلام و انقلاب در یک طرف هستیم که تمام دنیاطلبان و قدرت‌های شیطانی و البته پوشالی با سازو برگ‌های مادی با محوریت امریکاورژیم صهیونیستی و عروسک‌های خیمه شب بازی غرب در منطقه و برخی معاندین و منافقین در داخل را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: شرایط فعلی انقلاب همانگونه که مقام معظم رهبری نیز قبلاً اشاره داستند را شبیه مدینه النبی و جنگ احزاب دانستند.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اصلی‌ترین حربه دشمنان را بعد از برخورد با سد آهنین حوزه دفاع سخت افزاری کشور، نفوذ فکری و سیاسی و فرهنگی دانست وتصریج کرد: تغییر در باورها و رفتارها و سبک زندگی مردم و صدالبته مسئولان را هدف قرار داده است و گفتند به تعبیر زیبای حضرت امام، ما به این راحتی از شر لیبرال‌ها و تربیت یافتگان غربی و غربگرا رهانخواهیم شد.
وی گفت: فلش اصلی تهاجمات در مقیاس جهانی و حتی داخلی، متوجه کشور ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی یعنی رهبر دینی و ولی زمان هست.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به نویدهای رهبر انقلاب مبنی بر روشن بودن آینده، بیان کرد: که شکل گیری گفتمان مقاومت در مقیاس جهانی و فراتر از منطقه در گام دوم انقلاب جدی‌تر شده وبیعت های اخیر مجاهدان اسلام اعم از شیعه و سنی با رویکردهای متعدد با رهبر انقلاب از مصداق‌های آن هست.
این مدرس دانشگاه، خطاب به دانشجویان گفت: که وسعت دید دانشجویان و خاصه دانشجویان انقلابی باید از چنین زاویه‌ای باشد و دچار سرگرمی دوقطبی سازی های کاذب و ساختگی که کاسبی سیاسیون و برخی افراد معلوم الحال با هدف فرار به جلو هست، نشوند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خودگفت: دال مرکزی همه راهکاری پیشرفت کشور در بیانات رهبر عزیز انقلاب، مسئله انقلابیگری است که سایر گفتمان‌های متأخر انقلاب بر همین اساس قابل تبیین هست و ما با دلایل و مصادیق فراوان از جمله دفاع مقدس، پیشرفت‌های اساسی در بخش دفاعی، هسته‌ای و ...معتقدیم که حل مسائل کان نظام مثل، معیشت و رفاه، مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی و اشرافی گری، امنیت و محرومیت زدایی و کارآمدی در چارچوب منظومه‌های فکری امامین انقلاب و با تکیه فراوان داخلی و انقلابی گری و جهادی کاملاً قابل حل هست.
 مهدوی با بیان اینکه، متاسفانه بازار دوقطبی سازی در آستانه انتخابات‌ها به منظور کاسبی رأی در حال داغ شدن است، گفت، آن‌هایی که با یک داستان دروغین آبی، این همه توئیت و پست گذاشتند و نطق کردند، اولاً چرا برای مرگ دردناک دختران دیشموکی هیچ کس نطق نکرد و توئیت نزد و نامه سرگشاده ننوشت و ثانیاً آیا مشکل جوانان ما، اعم از آبی و قرمز و اعم از دختر و پسر، ورزشگاه رفتن هست یا ازدواج و اشتغال و مسکن و معیشت هست؟
اون نماینده و مسئول و رسانه دولتی که این روزها خوراک رسانه‌های معاند را فراهم کردند، چه پاسخی دارند؟ و برای تأمین معیشت و مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان چه کاری کردند؟ و در راستای حل مسائل اصلی مردم و جوانان چه قانونی را وضع یا اصلاح و یا ملغی کردند؟ این هوراکشیدن های کور در قضیه دختری که آبی نبود، ضمن هتک حرمت دو خانواده و تهیه خوراک بیگانگان علیه نظام، عدم صداقت ادعاهای آنان را هم برملاُ ساخته است.
وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: امسال ان شاء الله امسال باید به دنبال حل مسائل اولویت دار مردم به کمک دانشجویان و کمک به مسئولان خدوم و صادق و مطالبه جدی و تخصصی از دستگاه‌های دولتی، جهت خدمت بهتر و درعین حال، معرفی ناکارآمدی‌ها و فسادهاتوسط دانشجویان باشد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1